Νέα

ΚΛΕΙΣΤΟ Σολωμού 54, 6ος όροφος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dimis_kavlas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 154K
  • Tagged users Καμία

xilnik

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
31 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.192
Κριτικές
210
Like
2.904
Πόντοι
13.165
τα ασχετα με την ενημερωση του μαγαζιου ποστ πηγαν στο ''αποριες'' κλπ..
Γιατι ρε πατερ,συγγνωμη,δεν πρεπει να ξερει ο άλλος ότι με την ζανα μπορει ουτε να πιεις ουτε να φας ορισμενες φορες,γιατι αποσυρεις μερικα ποστ,μεσα στο θρεντ δεν εναι η συζητηση
Αυτό κανετε μερικες φορες εσεις οι μοντ και πηδατε ένα θρεντ πανω που γινεται ενδιαφερουσα η συζητηση
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
46
Πόντοι
2.157
Γιατι ρε πατερ,συγγνωμη,δεν πρεπει να ξερει ο άλλος ότι με την ζανα μπορει ουτε να πιεις ουτε να φας ορισμενες φορες,γιατι αποσυρεις μερικα ποστ,μεσα στο θρεντ δεν εναι η συζητηση
Αυτό κανετε μερικες φορες εσεις οι μοντ και πηδατε ένα θρεντ πανω που γινεται ενδιαφερουσα η συζητηση
αφου σου πω οτι μεταφερθηκαν ΚΑΙ δικα μου ποστ και αφου σου πω, οτι το ποστ του αλτεκ που αναφερει οτι πηγε στο συγκεκριμενο μαγαζι και δεν εφαγε υπαρχει ακομη εδω (ΔΕΝ μετακινηθηκε), μπορεις να μου πεις ποια απο τα ποστ #528 εως #543 www.bourdela.com/component/option,com_smf/Itemid,250/topic,28499.0#top]εδώ[/url] αφορουν ενημερωση ???????????????
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.056
Κριτικές
499
Like
43.570
Πόντοι
45.097
τι αν σου πώ ρε μιλφάκια!!!
θάλασσα τα έκανες και είσαι και παλιός και διαβάζεις τι γινεται στα μασάζ.
για να σε παρηγορίσω όμως να σου πώ οτι και εγώ την πρωτη-πρωτη φορά που ειχα πάρει ζάνα μόνο φραπέ πήρα....

καλή η Αντριαννα πάντως για ξεμπούκωμα (after)!... :thumbsup:
 

xilnik

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
31 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.192
Κριτικές
210
Like
2.904
Πόντοι
13.165
αφου σου πω οτι μεταφερθηκαν ΚΑΙ δικα μου ποστ και σφου σου πω οτι το ποστ του αλτεκ που αναφερει οτι πηγε στο συγκεκριμενο μαγαζι και δεν εφαγε υπαρχει ακομη εδω (ΔΕΝ μετακινηθηκε), μπορεις να μου πεις ποια απο τα ποστ #528 εως #543 www.bourdela.com/component/option,com_smf/Itemid,250/topic,28499.0#top]εδώ[/url] αφορουν ενημερωση ???????????????
δεν ειναι μονο και αυστηρα η ενημερωση πατερ,μερικες φορες μπορει και καποια χιουμοριστικα ποστ εμμεσα η ' αμεσα με το θρεντ να παρακινησουν το μελος να το παρακολουθησει με μεγαλυτερο ενδιαφερον
δεν σε κατηγορω για δολιοτητα,ασφαλως ομως σε <κατηγορω> για ελλειψη κρισης και αυτο δεν αφορα εσενα,αφορα γενικοτερα μια αντιληψη που εχουν οι μοντ λιγες ειναι οι αληθεια στιγμες αλλα υπαρχουν
 

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
18
Πόντοι
766
δεν ειναι μονο και αυστηρα η ενημερωση πατερ,μερικες φορες μπορει και καποια χιουμοριστικα ποστ εμμεσα η ' αμεσα με το θρεντ να παρακινησουν το μελος να το παρακολουθησει με μεγαλυτερο ενδιαφερον
ειναι σε ενα απο τα 4 βασικα θεματα των μασαζ Αθηνας,
μη γκρινιαζουμε χωρις λογο  ;)
 

magkos

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.467
Κριτικές
2
Like
200
Πόντοι
16
Εγω οταν πηγα πρωτη φορα  βγαινει μια κυρια κοντα στα 50+ , απο κοντα και μια αλλη  η ζανα . λεει η κυρια εντω μασαζ χαλαρωση  60 γιουρο, εγω λεω θελω ελενη , λεει εσυ ξερεις ελενη ; λεω οχι ! λεει εισαι σιγουρος; σιγουροτατος λεω , α λεει  οκ . σκεφτηκα δεν θελεις να μου παρουσιασει καμμια αλλη ; δεν γαμιεται λεω  οτι βγει , παω σ ενα ρουμ κανω  ενα μπανακι  ερχεται το ελενακι  λει εσυ που με ξερεις; τα χασα  , τι να πω , λεω τωρα θα σε γνωρισω , καλα μου λεει , σημερα που ειναι η πρωτη φορα  δεν μπορω να ειμαι ανετη , δεν σε ξερω  κλπ  οπα λεω  τη βαψαμε , κανω τον ψοφιο κοριο  ξαπλωνω και κανω πως κοιμαμαι τα χα μου ...... αυτη μασαζ κανονικα .... λεει δεν σ αρεσει; μπα λεω ,  δεν  εχω καλη σχεση με τα μασαζ , τα εχω για  απατη μεγαλη ,,, μμμμμ λεει δεν εχεις δικιο ' εγω λεω οποθ πηγα μετα πονουσε η μεση μου , δεν κανουν μασαζ  ζουπανε , κα ιλεει να δεις τωρα τι θα σου κανω μασαζ εγω να με θυμασαι , ε ρε μαγκες ειδα τον ουρανο με τ αστρα φοβερη  γυναικα και το ολοκλιρομενο  μασαζ  ..... ετσι ειναι  αν λες αληθεια η αλλη το εκτιμαει 
 

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
18
Πόντοι
766
Εγω οταν πηγα πρωτη φορα  βγαινει μια κυρια κοντα στα 50+ , απο κοντα και μια αλλη  η ζανα . λεει η κυρια εντω μασαζ χαλαρωση  60 γιουρο, εγω λεω θελω ελενη , λεει εσυ ξερεις ελενη ; λεω οχι ! λεει εισαι σιγουρος; σιγουροτατος λεω , α λεει  οκ . σκεφτηκα δεν θελεις να μου παρουσιασει καμμια αλλη ; δεν γαμιεται λεω   οτι βγει , παω σ ενα ρουμ κανω  ενα μπανακι  ερχεται το ελενακι  λει εσυ που με ξερεις; τα χασα  , τι να πω , λεω τωρα θα σε γνωρισω , καλα μου λεει , σημερα που ειναι η πρωτη φορα  δεν μπορω να ειμαι ανετη , δεν σε ξερω  κλπ  οπα λεω  τη βαψαμε , κανω τον ψοφιο κοριο  ξαπλωνω και κανω πως κοιμαμαι τα χα μου ...... αυτη μασαζ κανονικα .... λεει δεν σ αρεσει; μπα λεω ,  δεν  εχω καλη σχεση με τα μασαζ , τα εχω για  απατη μεγαλη ,,, μμμμμ λεει δεν εχεις δικιο ' εγω λεω οποθ πηγα μετα πονουσε η μεση μου , δεν κανουν μασαζ  ζουπανε , κα ιλεει να δεις τωρα τι θα σου κανω μασαζ εγω να με θυμασαι , ε ρε μαγκες ειδα τον ουρανο με τ αστρα φοβερη  γυναικα και το ολοκλιρομενο  μασαζ  ..... ετσι ειναι  αν λες αληθεια η αλλη το εκτιμαει 
φοβερη ενημερωση φιλε magkos  :rockon:
 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
Γαμω τα μασαζ...χωρις μαλακιες..φοβερη η <ΖΑΝΑ> Αλλα μεχρι εκει..

Το "γαμώ τα μασάζ" είναι σχετικό. Πήγαινε να σου κάνουν μασάζ και σε "α-μπρίζολο" μαγαζί, εκεί όπου κατά κανόνα κάνουν μασάζ της προκοπής, και τότε θα μπορείς να κρίνεις με ασφάλεια, την ποιότητα του μασάζ της εν λόγω έκφυλης κορασίδος.

Κατά κανόνα (πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις), το μασάζ στα "μπριζολάδικα" είναι μια κατηγορία κάτω από το μασάζ στα "α-μπρίζολα" μαγαζιά (συμπεριλαμβανομένων και των "φραπεδερί").

Για να μην μπερδευόμαστε.

 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.935
Κριτικές
5
Like
90.825
Πόντοι
12.056
Το "γαμώ τα μασάζ" είναι σχετικό. Πήγαινε να σου κάνουν μασάζ και σε "α-μπρίζολο" μαγαζί, εκεί όπου κατά κανόνα κάνουν μασάζ της προκοπής, και τότε θα μπορείς να κρίνεις με ασφάλεια την ποιότητα του μασάζ της εν λόγω έκφυλης κορασίδος.

Κατά κανόνα (πάντα υπάρχουν και εξαιρέσεις), το μασάζ στα "μπριζολάδικα" είναι μια κατηγορία κάτω από το μασάζ στα "α-μπρίζολα" μαγαζιά (συμπεριλαμβανομένων και των "φραπεδερί").

Για να μην μπερδευόμαστε.

Εχεις απολυτο δικιο..συμφωνω μαζι σου...

Αλλα εδω ειναι το θρεντ για το Ζανοσπιτο..και μιλαμε για αυτο συγκεκριμενα.. ;)
 

christofer

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2007
Μηνύματα
237
Like
67
Πόντοι
1
δηλαδή ρε παιδιά για ένα καλό μασάζ και ενα καλό μασάζ με φραπέ η καλύτερη επιλογή είναι η Ζάνα;;;
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.935
Κριτικές
5
Like
90.825
Πόντοι
12.056
δηλαδή ρε παιδιά για ένα καλό μασάζ και ενα καλό μασάζ με φραπέ η καλύτερη επιλογή είναι η Ζάνα;;;

Για πολυ καλο μασαζ...Ζανα...

Για τα υπολοιπα περι καφεδων δεν εχω ιδεα  :rolleyes: :grin:
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385

christofer

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2007
Μηνύματα
237
Like
67
Πόντοι
1
δεν έχω καταλέβει κάτι....
διάβασα όλο το θρέτ και δέν μπόρεσα να βγάλω άκρη αν η Ζάνα κάνει φραπέδες ή όχι....
οι μισοί λένε ναι και οι άλλοι μισή όχι
κάτι δεν πάει καλά ή μου φένεται;;;
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
δεν έχω καταλέβει κάτι....
διάβασα όλο το θρέτ και δέν μπόρεσα να βγάλω άκρη αν η Ζάνα κάνει φραπέδες ή όχι....
οι μισοί λένε ναι και οι άλλοι μισή όχι
κάτι δεν πάει καλά ή μου φένεται;;;

[size=15pt]ΟΛΑ[/size] τα κανουνε.
 

andy51

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.818
Like
322
Πόντοι
36
Θα τρελλαθουμε τελειως μου φαινεται.....ρωτάνε κάποιοι αν η Ζάννα σερβίρει? μα ειναι  δυνατόν?

Θα πω κάτι που ειχα γράψει και στο παρελθον και αντιμετωπίσθηκα με ειρωνειες....Τα μασατζίδικα ΔΕΝ ειναι ούτε μπουρδέλλα,ουτε στουντιο.Ειναι μια κατηγορία απο μόνα τους.Γι' αυτό παίζει ρόλο και η εμφάνιση κάποιου,και το ντυσιμό του,και το επίπεδο καθαριοτητος,κλπ.Ακόμα μπορεί να παιζει ρόλο και η προσωπική χημεια που θα αναπτυχθει μεταξύ του πελάτη και της κοπέλλας.....

Οσοι προσπαθουν να τα ισοπεδωσουν όλα,προφανως το κάνουν γιατι αισθάνονται θιγμένοι στον εγωισμό τους.Ας το ξεπεράσουν αυτό.Τα μασατζίδικα θέλουν τρόπο......
 

christofer

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2007
Μηνύματα
237
Like
67
Πόντοι
1
τελικά ρε παιδιά η Ζάνα φραπέ κάνει ή όχι;;;
Δεν θέλω μπριζόλα και λαδερά μόνο φραπέ και αν το ρουφάει και το καλαμάκι καλός αν όχι και κάνει μόνο φραπέ πάλυ καλά
ΚΑΝΕΙ ΟΜΟΣ;;;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom