Νέα

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα madrach
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 62K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.748
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Θυμάσαι της προβλέψεις που έκανες στις τελευταίες εκλογές επαναλαμβάνω

Που έλεγες ότι τα μαζεύουν οι σύμβουλοι του μητσοτάκη για τη από τη δευτέρα δεν θα είναι στην εξουσία
Η προβλέψεις σου λοιπόν δεν έχουν και μεγάλη αξία



Και δεν είναι μόνο εγώ που το πιστεύω ότι ο μητσοτάκης είναι το μη χειρον βέλτιστον

Σου είπα η δημοσκόπηση της άλκο το μάρτιο είχε την ερώτηση

Αν ήταν ποιος στη θέση του μητσοτάκη θα τα κατάφερνε καλύτερα ;

Τσίπρας ανδρουλάκης 6% κάποιοι άλλοι 5

Κανένας 51%


Χαίρομαι που δεν είσαι με τη χρυσή αυγή

Και δεν θα το ξαναθέσω σε σένα
Αυτά άστα σε εμένα...τόσα χρόνια έχεις αποπειραθεί πολλές φορές να με παρουσιάσεις είτε ως ακροδεξιό είτε ως ακροαριστερό. Δεν σου έχει περάσει ούτε και θα σου περάσει ποτέ.

Το πιο σημαντικό το έκανες γαργάρα...οι δημοσκοπήσεις δίνουν ίσα ίσα αυτοδυναμία στην ΝΔ

γιαυτό και τρέχουν να κάνουν κόμματα ο Σαμαράς και ο Τσίπρας για να κυκλώσουν το σύστημα με μπροστινούς οι ολιγάρχες.

γιαυτό οι συριζαίοι τρέχουν σαν τα σκυλιά και γλύφουν τις μπότες του αλαίξι να τους πάρει πίσω...και γιαυτό το πασοκ το παίζει διπλό ταμπλό

αν η ΝΔ ήταν δυνατή για αυτοδυναμία τίποτα από όλα αυτά δεν θα συνέβαινε.
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.281
Like
1.933
Πόντοι
216

ΦΩΝΑΖΕ Ο ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ - ΕΞΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΟΙΝΑ:«Δεν με νοιάζει αν δεν είμαι αρεστός στη κυβέρνηση»​

 
OP
OP
madrach

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
Αυτά άστα σε εμένα...τόσα χρόνια έχεις αποπειραθεί πολλές φορές να με παρουσιάσεις είτε ως ακροδεξιό είτε ως ακροαριστερό. Δεν σου έχει περάσει ούτε και θα σου περάσει ποτέ.

Το πιο σημαντικό το έκανες γαργάρα...οι δημοσκοπήσεις δίνουν ίσα ίσα αυτοδυναμία στην ΝΔ

γιαυτό και τρέχουν να κάνουν κόμματα ο Σαμαράς και ο Τσίπρας για να κυκλώσουν το σύστημα με μπροστινούς οι ολιγάρχες.

γιαυτό οι συριζαίοι τρέχουν σαν τα σκυλιά και γλύφουν τις μπότες του αλαίξι να τους πάρει πίσω...και γιαυτό το πασοκ το παίζει διπλό ταμπλό

αν η ΝΔ ήταν δυνατή για αυτοδυναμία τίποτα από όλα αυτά δεν θα συνέβαινε.
θα συμβουλευες τον @daima703 να τα παρει και απο μεν και απο τους δε; να τα παρει απο του ροζουλι κομμουνιστας;

Ρε δαλαι, τι λες; ευφυεστατο! Μπορεις να τα αρπαζεις απο 3 ταυτοχρονα :dancing:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.748
Like
29.805
Πόντοι
6.256
θα συμβουλευες τον @daima703 να τα παρει και απο μεν και απο τους δε; να τα παρει απο του ροζουλι κομμουνιστας;

Ρε δαλαι, τι λες; ευφυεστατο! Μπορεις να τα αρπαζεις απο 3 ταυτοχρονα :dancing:
του φτάνει η σύνταξη του νομίζω
 

diamantino

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.852
Κριτικές
1
Like
3.956
Πόντοι
456

ΦΩΝΑΖΕ Ο ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ - ΕΞΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΟΙΝΑ:«Δεν με νοιάζει αν δεν είμαι αρεστός στη κυβέρνηση»​

2βρε καλως τα τα παιδια , ψηφισαν 46% Μητσοτσκη και τωρα τι φωναζουν? ας κατσουν να ακουνε το Σχοινα να τους λεειεκει πως αλαζουν σελιδες ,και κανα καλτσον να αλαξετε σκιστηκανε λιγακι
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.281
Like
1.933
Πόντοι
216
2βρε καλως τα τα παιδια , ψηφισαν 46% Μητσοτσκη και τωρα τι φωναζουν? ας κατσουν να ακουνε το Σχοινα να τους λεειεκει πως αλαζουν σελιδες ,και κανα καλτσον να αλαξετε σκιστηκανε λιγακι
Κατά τεκμήριον οι γεωργοί, κτηνοτρόφοι κτλ είναι το πιό αμόρφωτο και ευκολοδιαχειρίσιμο εργατικό δυναμικό της χώρας. Άκουγα το μεσημέρι τρείς αλιείς στον Γρηγόρη Σερέτη στο "Μάχη FM" (μέ αφορμή τήν καταστροφή των ψαράδων και της ελληνικής αλιείας, που επιχειρεί η κυβέρνηση) οπου παραδέχονταν πως δεν ήταν "πονηρεμένοι" μέχρι σήμερα. Μέρα νύχτα στα καΐκια τους δουλειά, και ψήφιζαν "παραδοσιακά" ΝΔ. Τώρα ξυπνάνε και ελπίζω να ξυπνήσει και η πλειονότητα του Έλληνα, όχι βέβαια για να αντικαταστήσει τον Μητσοτάκη με τον Δένδια ή να ξαναφέρει τον Τσίπρα...
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
Αυτά άστα σε εμένα...τόσα χρόνια έχεις αποπειραθεί πολλές φορές να με παρουσιάσεις είτε ως ακροδεξιό είτε ως ακροαριστερό. Δεν σου έχει περάσει ούτε και θα σου περάσει ποτέ.

Το πιο σημαντικό το έκανες γαργάρα...οι δημοσκοπήσεις δίνουν ίσα ίσα αυτοδυναμία στην ΝΔ

γιαυτό και τρέχουν να κάνουν κόμματα ο Σαμαράς και ο Τσίπρας για να κυκλώσουν το σύστημα με μπροστινούς οι ολιγάρχες.

γιαυτό οι συριζαίοι τρέχουν σαν τα σκυλιά και γλύφουν τις μπότες του αλαίξι να τους πάρει πίσω...και γιαυτό το πασοκ το παίζει διπλό ταμπλό

αν η ΝΔ ήταν δυνατή για αυτοδυναμία τίποτα από όλα αυτά δεν θα συνέβαινε.
Τι άστα αυτά σε σένα
Έλεγες ή όχι ότι σύμβουλοι του μητσοτάκη τα μαζεύουν γιατί από τη δευτέρα δεν θα είναι ο ιτσοτάκης στην εξουσία

Εφόσον οι πανειλημμένα σε έχω ρωτήσει σε τι πιστεύεις και δεν απαντάς
Κάνω διάφορες υποθέσεις

Ακροαριστερό δεν νομίζω ποτέ ότι σε είπα εκτός αν θεωρείς το συριζα ακροαριστερό
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.748
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Τι άστα αυτά σε σένα
Έλεγες ή όχι ότι σύμβουλοι του μητσοτάκη τα μαζεύουν γιατί από τη δευτέρα δεν θα είναι ο ιτσοτάκης στην εξουσία

Εφόσον οι πανειλημμένα σε έχω ρωτήσει σε τι πιστεύεις και δεν απαντάς
Κάνω διάφορες υποθέσεις

Ακροαριστερό δεν νομίζω ποτέ ότι σε είπα εκτός αν θεωρείς το συριζα ακροαριστερό
όσο και να θες να με φακελώσεις στην γκεσταμπίτικη γαλάζια υπόγα που ανήκεις δεν θα μάθεις ποτέ
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.461
Κριτικές
207
Like
67.330
Πόντοι
48.917
όσο και να θες να με φακελώσεις στην γκεσταμπίτικη γαλάζια υπόγα που ανήκεις δεν θα μάθεις ποτέ
Το πιο δυσάρεστο ειναι οτι ο τύπος είχε πει οτι ηταν δάσκαλος εκπαιδευτικός

Ελπίζω να τρολαρε:confused:
 

Nyxteridas144

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2024
Μηνύματα
1.281
Like
1.933
Πόντοι
216
Το πιο δυσάρεστο ειναι οτι ο τύπος είχε πει οτι ηταν δάσκαλος εκπαιδευτικός

Ελπίζω να τρολαρε:confused:
Εχω γνωρίσει δάσκαλο βαμμένο ΣΥΡΙΖΑ πρίν καμμιά οκταετία σε ορεινό χωριό των Τρικάλων κοντά στην Μεσοχώρα, που προσπαθούσε να με βγάλει τρελλό όταν είπα ότι με το που προκήρυξε Δημοψήφισμα ο Τσιπραλέξ έκλεισαν οι τράπεζες! Εν τω μεταξύ ήταν άγονη γραμμή ούτε λάπτοπ είχα ούτε ίντερνετ να τον διαψεύσω!
Λες να είναι αυτός; !!! :cheesy:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.748
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Το πιο δυσάρεστο ειναι οτι ο τύπος είχε πει οτι ηταν δάσκαλος εκπαιδευτικός

Ελπίζω να τρολαρε:confused:
όταν λέει εκπαιδευτικός εννοεί επιστάτης σε ΕΠΑΛ στο μενίδι που ταυτόχρονα μένει στο δωματιάκι κάτω από τις σκάλες που του έχει παραχωρήσει ο δήμος
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.151
Κριτικές
15
Like
30.996
Πόντοι
7.046
Λάουρα, δεν ρίχνεις μια ματιά και εδώ; Όλο και κάποια Γαλάζια Ακρίδα θα πιάσεις.

 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
όσο και να θες να με φακελώσεις στην γκεσταμπίτικη γαλάζια υπόγα που ανήκεις δεν θα μάθεις ποτέ
Άλλος λέω άλλο μου λες ως συνήθως όταν δεν σε συμφέρει

Είχες πει το 23 ότι οι σύμβολοι του μητσοτάκη τα μαζεύουν γιατί δεν θα είναι πια πρωθυπουργός

Ναι ή όχι

Τι να σε φακελώσω σύντροφε
Η ψηφοφορία είναι φανερή
Και εσύ ψηφίζεις νέα δημοκρατία
Και εσύ στη γαλάζια υπόγα
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.089
Κριτικές
36
Like
45.673
Πόντοι
21.395
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
183
Like
2.107
Πόντοι
201
Άλλος λέω άλλο μου λες ως συνήθως όταν δεν σε συμφέρει

Είχες πει το 23 ότι οι σύμβολοι του μητσοτάκη τα μαζεύουν γιατί δεν θα είναι πια πρωθυπουργός

Ναι ή όχι

Τι να σε φακελώσω σύντροφε
Η ψηφοφορία είναι φανερή
Και εσύ ψηφίζεις νέα δημοκρατία
Και εσύ στη γαλάζια υπόγα
Και εγώ νέα δημοκρατία ψηφίζω φουλλ και είμαι και μέλος και είχα πάει και στο τελευταίο συνέδριο
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.748
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Άλλος λέω άλλο μου λες ως συνήθως όταν δεν σε συμφέρει

Είχες πει το 23 ότι οι σύμβολοι του μητσοτάκη τα μαζεύουν γιατί δεν θα είναι πια πρωθυπουργός

Ναι ή όχι

Τι να σε φακελώσω σύντροφε
Η ψηφοφορία είναι φανερή
Και εσύ ψηφίζεις νέα δημοκρατία
Και εσύ στη γαλάζια υπόγα
εγώ όμως έχω λόγο που ψηφίζω την Νέα Δημοκρατία ΜΑΣ

εσύ τι λόγο έχεις αφού πεινάς :coffee:
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.538
Like
1.732
Πόντοι
266
εγώ όμως έχω λόγο που ψηφίζω την Νέα Δημοκρατία ΜΑΣ

εσύ τι λόγο έχεις αφού πεινάς :coffee:
Ότι πεινάω τα βγάζεις από το μυαλό σου
Όπως απ το μυαλό σου έβαλες το 23 ότι θα φύγει ο μητσοτάκης

Τέσσερις φορές το έχω γράψει κουβέντα
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.748
Like
29.805
Πόντοι
6.256
Ότι πεινάω τα βγάζεις από το μυαλό σου
Όπως απ το μυαλό σου έβαλες το 23 ότι θα φύγει ο μητσοτάκης

Τέσσερις φορές το έχω γράψει κουβέντα
ξεχνάς ότι μας έχεις δείξει που μένεις μάλλον :confused:

είπα θα τον ψηφίσω επειδή έχω λόγους....τι θες τώρα να υπογράψω και συμβόλαιο?
 

mhtsos(2)

Μέγας
Εγγρ.
30 Νοε 2020
Μηνύματα
5.309
Like
14.509
Πόντοι
3.556
ξεχνάς ότι μας έχεις δείξει που μένεις μάλλον :confused:

είπα θα τον ψηφίσω επειδή έχω λόγους....τι θες τώρα να υπογράψω και συμβόλαιο?
Αμα υπάρξει συμβόλαιο , μην ξεχάσεις και ρήτρα υπαναχώρησης...... χιχιχι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom