Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.754
- Like
- 29.808
- Πόντοι
- 6.256
Αυτά άστα σε εμένα...τόσα χρόνια έχεις αποπειραθεί πολλές φορές να με παρουσιάσεις είτε ως ακροδεξιό είτε ως ακροαριστερό. Δεν σου έχει περάσει ούτε και θα σου περάσει ποτέ.Θυμάσαι της προβλέψεις που έκανες στις τελευταίες εκλογές επαναλαμβάνω
Που έλεγες ότι τα μαζεύουν οι σύμβουλοι του μητσοτάκη για τη από τη δευτέρα δεν θα είναι στην εξουσία
Η προβλέψεις σου λοιπόν δεν έχουν και μεγάλη αξία
Και δεν είναι μόνο εγώ που το πιστεύω ότι ο μητσοτάκης είναι το μη χειρον βέλτιστον
Σου είπα η δημοσκόπηση της άλκο το μάρτιο είχε την ερώτηση
Αν ήταν ποιος στη θέση του μητσοτάκη θα τα κατάφερνε καλύτερα ;
Τσίπρας ανδρουλάκης 6% κάποιοι άλλοι 5
Κανένας 51%
Χαίρομαι που δεν είσαι με τη χρυσή αυγή
Και δεν θα το ξαναθέσω σε σένα
Το πιο σημαντικό το έκανες γαργάρα...οι δημοσκοπήσεις δίνουν ίσα ίσα αυτοδυναμία στην ΝΔ
γιαυτό και τρέχουν να κάνουν κόμματα ο Σαμαράς και ο Τσίπρας για να κυκλώσουν το σύστημα με μπροστινούς οι ολιγάρχες.
γιαυτό οι συριζαίοι τρέχουν σαν τα σκυλιά και γλύφουν τις μπότες του αλαίξι να τους πάρει πίσω...και γιαυτό το πασοκ το παίζει διπλό ταμπλό
αν η ΝΔ ήταν δυνατή για αυτοδυναμία τίποτα από όλα αυτά δεν θα συνέβαινε.

