Νέα

Shemale LibertyGR

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

block0

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2015
Μηνύματα
1.807
Like
2
Πόντοι
16
τι ειναι αυτος ρε?χαχαχα,δεν εχει σταματησει να σπαμαρει...τραβα καμια μπας κ ηρεμησεις
 

block0

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2015
Μηνύματα
1.807
Like
2
Πόντοι
16
σα να εχεις ενα δικιο,τωρα το παρατηρησα
 

antrianna_28

Trans
Εγγρ.
15 Απρ 2013
Μηνύματα
3.290
Like
656
ο καλυτερος γκομενος,,,ειναι παντα ο επομενος ετσι λενε χιχιχχι ;)
 

block0

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2015
Μηνύματα
1.807
Like
2
Πόντοι
16
σας λεει φρικια αλλα ναι δεν αναφερεται σε σενα...τι τραγικος
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
σας λεει φρικια αλλα ναι δεν αναφερεται σε σενα...τι τραγικος
σε εσένα αναφέρομαι που ψάχνεις να βρεις το φύλο σου, έρχεσαι με πμ ρωτάς τηλέφωνα απο βίζιτες και όταν δεν τα παίρνεις το παίζεις αντράκι αλλα συγχρόνως τριγυρνάς στα θρεντ των τρανς μπας και αρπάξει τιποτα ο κωλος σου... επειδή δεν σε κόβω πάνω απο 18 αντε να παίξεις με τους συνομιλήσουν σου , σταματά να μου στέλνεις πμκαι μην σπαμαρεις σπαμαρεις στο θρεντ αυτο
 

δραμινος

Νέο Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2015
Μηνύματα
1
Like
0
Πόντοι
0
ΚΥΡΙΞΕΣ ΠΟΛΕΜΟ?? ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ ΒΕΝΟΣ ΓΚΑΥΛΟΡΙΑ. ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ ΠΙΣΩ Κ ΖΗΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ Κ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΥΜΙΣΟΥ ΟΣΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΡΙΝ... ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ Ο ΦΥΣΑΡΜΟΝΙΚΑΣ??? ΔΕΝ ΚΡΙΒΟΜΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΝΙΚΝΕΙΜ. ΠΑΡΤΑ ΟΛΑ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ ΑΛΛΙΩΣ Ο ΠΡΩΗΝ ΑΦΕΝΤΗΣ Κ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΣΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΟΥ...ΠΑΡΤΑ ΤΩΡΑ.    ΩΡΑΙΑ Η ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ..
 

antrianna_28

Trans
Εγγρ.
15 Απρ 2013
Μηνύματα
3.290
Like
656
να πω ένα συγνωμη τοτε στον πρωην μου ,ξεφυγα λιγο :( συγνωμη Αφεντη μου, απλα μου χεις λειψει.....
:s&m_1: ;)
 

antrianna_28

Trans
Εγγρ.
15 Απρ 2013
Μηνύματα
3.290
Like
656
καλησπέρα γλυκες μου ,,θα βρισκομαι για λιγες μερες λαρισα  ;)
 

Συνημμένα

  • WIN_20150723_131739.JPG
    WIN_20150723_131739.JPG
    138,3 KB · Εμφανίσεις: 96

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom