fysarmonika
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 2.597
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.880
- Πόντοι
- 1.346
μπα θα τα αφήσω για τις κολομπινες... δεν είναι του γούστου μου
;) ela parea na fas k sy ligo glykia moy,olo k kapoio Kokalaki tha mhnei k gia sena


;)