Έχω διαβάσει όλες τις αναρτήσεις..
Και θεωρώ τελείως άσχετη την κουβέντα πού γίνεται..
Μπαίνεις να δεις μια φωτό για την Σάσα και διαβάζεις άσχετα για την Καλλιμουκου..
Φαντάζομαι έχει δικό της νήμα, οπότε αν βιζιταρε η όχι μπορεί να συζητηθεί εκεί..
Έχω διαβάσει όλες τις αναρτήσεις..
Και θεωρώ τελείως άσχετη την κουβέντα πού γίνεται..
Μπαίνεις να δεις μια φωτό για την Σάσα και διαβάζεις άσχετα για την Καλλιμουκου..
Φαντάζομαι έχει δικό της νήμα, οπότε αν βιζιταρε η όχι μπορεί να συζητηθεί εκεί..