You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Ρε μόνο η χανούμα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ADMIRAL GR
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 119K
- Εμφανίσεις 3M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (1 μέλη και 18 επισκέπτες)
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.369
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.040
- Πόντοι
- 48.917
Εσύ το έφτιαξες?φωτοσοπ?
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.909
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.859
- Πόντοι
- 7.265
τακη ποδαρατο θα το πανε και θελουν 2 μερες να φτασει καλαματα?
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
πρωτα ηταν η φιεστα - παρωδια με τα χιλιαδες ευτραπελα..Εσύ το έφτιαξες?φωτοσοπ?
τωρα αυτο...
ρε μηπως να το παιρνουν καθε χρονο, να κανουμε δευτερο συκωτι απο τα γελια???














paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.257
- Κριτικές
- 67
- Like
- 38.803
- Πόντοι
- 10.656
θεσσαλονικη παντως δεν θα πανε γιατι θα τους κλεψουν το κυπελλο οι τσιγγανοπαοκτσηδεςτακη ποδαρατο θα το πανε και θελουν 2 μερες να φτασει καλαματα?![]()

baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.909
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.859
- Πόντοι
- 7.265
ουτε μανη κατεβαινουν καλαματα ειναι τα συνορα μετα θα μαζευουν το κυπελλακι απο το πελαγος.θεσσαλονικη παντως δεν θα πανε γιατι θα τους κλεψουν το κυπελλο οι τσιγγανοπαοκτσηδες![]()
chicharito
Μέγας
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2014
- Μηνύματα
- 3.338
- Κριτικές
- 24
- Like
- 6.835
- Πόντοι
- 3.666
Πραγματικα ωρες ωρες δεν ξερω τι στο πουτσο οράματα βλεπει ο μαν , μεχρι και οι πέτρες στο Πειραιά απο τα ταμπουρια μεχρι Πέραμα ξερουν τι Σίχαμα ειναι η συμμορία Μόραλη και ολο το παρεακι , να μου πεις με τετοιο κονε το Πρόεδρο οχι δήμαρχο και πλανητάρχη αν θελει τον βγαζει , εχω φίλους κολλητούς στο Πειραιά και σε Φάληρο και μου λένε τα ίδια και τα ίδια , Σιχαματα και Μαφια οι βρωμοπουστες και οι ανθρωποι του Χοντρου και έρχεται εδω ο Σέρ Τάκης να μας πει οτι οχι μωρε καλα άτομα ειναι και ο Βαγγελας μέγας Ευεργέτης βοηθαει κοσμο εκτος απο αυτους που τους αφανίζει ...Παιρνεις κατι για την κατασταση σου?
εισαι σε παραληρημα
Πραγματικά ή μας δουλεύουνε ή κάποιος δεν περνει τα ψυχοφαρμακα του .
Μαλακες μαζευτειτε λιγο και μην γράφετε πιπες , ή αν θελετε γραφετε τις στο νήμα σας που εκει εχει κι άλλους θολωμένους και τα πιστεύουν και τα καταπίνουν αμασητα αυτα που γραφετε , έλεος με τη παπατζα μάγκες καπου Ελεος βάλτε ενα φρένο , οχι αλλο Παπα
Τελευταία τροποποίηση:
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.698
- Πόντοι
- 5.006
ρε μεγαλε πρωτα πρεπει να καταλαβαινεις τι γραφω και μετα να μιλας...Πραγματικα ωρες ωρες δεν ξερω τι στο πουτσο οράματα βλεπει ο μαν , μεχρι και οι πέτρες στο Πειραιά απο τα ταμπουρια μεχρι Πέραμα ξερουν τι Σίχαμα ειναι η συμμορία Μόραλη και ολο το παρεακι , να μου πεις με τετοιο κονε το Πρόεδρο οχι δήμαρχο και πλανητάρχη αν θελει τον βγαζει , εχω φίλους κολλητούς στο Πειραιά και Φάληρο και μου λένε τα ίδια και τα ίδια , Σιχαματα και Μαφια οι βρωμοπουστες και έρχεται εδω ο Σέρ Τάκης να μας πει οτι οχι μωρε καλα άτομα ειναι και ο Βαγγελας μέγας Ευεργέτης , πραγματικά ή μας δουλεύουνε ή κάποιος δεν περνει τα ψυχοφαρμακα του ,
Μαλακες μαζευτειτε λιγο και μην γράφετε πιπες , ή αν θελετε γραφετε τις στο νήμα σας που εχει και άλλους θολωμένους και σας πιστεύουν και τα καταπίνουν αμασητα αυτα που γραφετε , έλεος με τη παπατζα μάγκες καπου Ελεος βάλτε ενα φρένο , οχι αλλο Παπα
οταν καηκε ο φουρνος ενος διαιτητη στο ποδοσφαιρο, ανοιξε ο κοριος της ευπ, βγηκαν συνομιλιες στον αερα και υπηρξαν 500 αρθρα στο ιντερνετ...μεχρι και υποβιβασμο του ολυμπιακου ζητουσατε...
φετος στους τελικους του μπασκετ, ειχαμε επιθεσεις στα σπιτια 2 διαιτητων....ουτε η ευπ παρενεβη, ουτε συνομιλιες μαθαμε, ουτε τιποτα...τα ιδια και οταν εγιναν τα σκηνικα με τους κροατες (ενω με τον λυγγεριδη, ειχαμε συνομιλιες των εμπλεκομενων)....
υγ : εμενα αυτη ηταν η απορια μου...πως γινεται η ευπ να λειτουργει οταν γινονται ντου σε σπιτια διαιτητων στο ποδοσφαιρο και οχι οταν γινονται ντου σε διαιτητες στο μπασκετ....1 αρθρο για υποβιβασμο του βαζελου στο μπασκετ θα υπαρξει?
chicharito
Μέγας
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2014
- Μηνύματα
- 3.338
- Κριτικές
- 24
- Like
- 6.835
- Πόντοι
- 3.666
Τακη sorry που θα στο γράψω με ολο το σεβασμό γιατι δεν εχω θεμα μαζι σου και το ξερεις , αλλα οταν σε καποια χώρα υπάρχουν κασέτες η ντοκουμέντα για στημένα παιχνίδια ή αγωνες , δεν χρειάζεται να το ζητήσει καποια Ομαδα αλλη για υποβιβασμό ή οποιαδήποτε αλλη ποινη , ειναι απαιτήση του κόσμου να ενεργήσει η δικαιοσύνη σωστά και να δωθουν κυρώσεις στην ανάλογη Π.Α.Ε , βλεπε JUVE τεράστιο σύλλογο μαν πριν χρονια , μην παμε πολυ μακρια και το αναλύουμε για ωρες και γινόμαστε γραφικοί .
Γι αυτο λεμε κ λένε ολοι οτι σαν χώρα ήμαστε μπουρδελο στο Ελλάδισταν και οι νόμοι άφαντοι. Ιταλία και εκει υπάρχουν οι Ανιελι και δυνατες φατρίες αλλα οι νόμοι ειναι νόμοι μάστορα !!!
Αυτα τα λίγα λοιπον. για να μην ξεχνάμε ποτε ποσο Μπουρδελο χώρα ήμαστε κ θα συνεχισουμε να ημαστε και οτι δεν θα αλλαξει κατι ποτε κ πουθενά
Γι αυτο λεμε κ λένε ολοι οτι σαν χώρα ήμαστε μπουρδελο στο Ελλάδισταν και οι νόμοι άφαντοι. Ιταλία και εκει υπάρχουν οι Ανιελι και δυνατες φατρίες αλλα οι νόμοι ειναι νόμοι μάστορα !!!
Αυτα τα λίγα λοιπον. για να μην ξεχνάμε ποτε ποσο Μπουρδελο χώρα ήμαστε κ θα συνεχισουμε να ημαστε και οτι δεν θα αλλαξει κατι ποτε κ πουθενά
Τελευταία τροποποίηση:
teaserman
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 5.736
- Κριτικές
- 1
- Like
- 10.114
- Πόντοι
- 3.556
Να ανοιξουνε και οι συνομιλιες των αλλων, σου ειπε κανεις οχι?ρε μεγαλε πρωτα πρεπει να καταλαβαινεις τι γραφω και μετα να μιλας...
οταν καηκε ο φουρνος ενος διαιτητη στο ποδοσφαιρο, ανοιξε ο κοριος της ευπ, βγηκαν συνομιλιες στον αερα και υπηρξαν 500 αρθρα στο ιντερνετ...μεχρι και υποβιβασμο του ολυμπιακου ζητουσατε...
φετος στους τελικους του μπασκετ, ειχαμε επιθεσεις στα σπιτια 2 διαιτητων....ουτε η ευπ παρενεβη, ουτε συνομιλιες μαθαμε, ουτε τιποτα...τα ιδια και οταν εγιναν τα σκηνικα με τους κροατες (ενω με τον λυγγεριδη, ειχαμε συνομιλιες των εμπλεκομενων)....
υγ : εμενα αυτη ηταν η απορια μου...πως γινεται η ευπ να λειτουργει οταν γινονται ντου σε σπιτια διαιτητων στο ποδοσφαιρο και οχι οταν γινονται ντου σε διαιτητες στο μπασκετ....1 αρθρο για υποβιβασμο του βαζελου στο μπασκετ θα υπαρξει?
Απλα μην το παιζετε και κυνηγημενοι γιατι δεν ειστε.
Εχετε δωσει δικαιώματα και οχι μια ή δυο φορες.
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.459
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.245
- Πόντοι
- 1.486
Τραγούδα στην κοσμαρα σου εσυ!
22/7 θα το σηκώσω μεσα στο γαυροχωρι σου!!!





aiolos.klima50
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 10.398
- Like
- 86.653
- Πόντοι
- 12.056
Δεν κατάλαβα τι θέλουν τώρα οι γαύροι... πίκρα που έχουν !!!!!
teaserman
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 5.736
- Κριτικές
- 1
- Like
- 10.114
- Πόντοι
- 3.556
Αφου σ’ αρεσει το παρελθον, δες αυτο να μαθαινεις και κατι…φωτο απο οταν ο θρυλος πηρε το 14ο πρωταθλημα του το 1958....
οι τερματοφυλακες φορουσαν τραγιασκα...
![]()
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.459
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.245
- Πόντοι
- 1.486
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.459
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.245
- Πόντοι
- 1.486
Η Τρίπολη ειναι γνωστό γαυροχωρι φίλε...Όπως κι εμεις εδω στα Χανιά..Αλλά ετσι εχει περισσότερη αξια!Να κλεινονται στις τρυπες τους οι αλλοθρησκοι!!!κοσμοσυρροη




brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 36.256
- Like
- 19.137
- Πόντοι
- 2.606
στα γιαννενα λεει σας περιμενουν τα παγουρια με ανακοινωση επισημη σε μας δεν ειχε τετοιαΗ Τρίπολη ειναι γνωστό γαυροχωρι φίλε...Όπως κι εμεις εδω στα Χανιά..Αλλά ετσι εχει περισσότερη αξια!Να κλεινονται στις τρυπες τους οι αλλοθρησκοι!!!![]()

teaserman
Μέγας
- Εγγρ.
- 20 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 5.736
- Κριτικές
- 1
- Like
- 10.114
- Πόντοι
- 3.556
εσεις την μπασκετικη κουπα τη βγαλατε καμια βολτα ή την πηραν τα αδελφακια να τη βαλουν στο παιδικο τους δωματιο διπλα στα playmobil?στα γιαννενα λεει σας περιμενουν τα παγουρια με ανακοινωση επισημη σε μας δεν ειχε τετοια![]()
brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 36.256
- Like
- 19.137
- Πόντοι
- 2.606
Την έχουμε βάλει σε βαγκιουμ να μη τη πιάνει η βροχή και σκουριάσει μέχρι να τελειώσει η στεγανοποίηση της οροφησ εσάς βέβαια δεν σας απασχολούν τέτοια προβλήματαεσεις την μπασκετικη κουπα τη βγαλατε καμια βολτα ή την πηραν τα αδελφακια να τη βαλουν στο παιδικο τους δωματιο διπλα στα playmobil?

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 89
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 81
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 50
- Εμφανίσεις
- 20K
- Απαντήσεις
- 66
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 31
- Εμφανίσεις
- 4K
