Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δεν υπαρχουν σχολες στυλ καρατε για πυγμαχια τυπεξερετε καμια καλη σχολη στην αθηνα?
εσενα στον ζαμπιδη το μυαλο σου ε

Πηγεντε σε κανα ναο τον σαο-λιν να δειτε τι εστι πολεμικη τέχνη.....
ο κοντος με το σκουφακι ειναι τυπε?Μαστορα, αν ο Αγγελος προπονει ακομα στον Βαζελο (Λ.Αλεξανδρας) και εχεις σκοπο να δουλεψεις και οχι να καβλαντησεις, εκει να πας.
Και για οσους δεν το ξερουν η πυγμαχια δεν ειναι πολεμικη τεχνη.
ο κοντος με το σκουφακι ειναι τυπε?
Μαστορα, αν ο Αγγελος προπονει ακομα στον Βαζελο (Λ.Αλεξανδρας) και εχεις σκοπο να δουλεψεις και οχι να καβλαντησεις, εκει να πας.
Και για οσους δεν το ξερουν η πυγμαχια δεν ειναι πολεμικη τεχνη.
Το έχω ακούσει οτι στον Τάφο του Ινδού είχε την καλύτερη πυγμαχία αλλά το θεμα ειναι οτι ενω παλιότερα τα Β.Προαστεια ηταν γεμάτα καλές σχολές πυγμαχίας και Κick(βλέπε Axion,331 ξεκίνησε ο Ζαμπιδης εκει για χρόνια) τώρα δεν έχει τπτ.
Όποιος πάει σε καμία σοβαρή σχολή και μόνο πυγμαχία ας μας πει.
Δεν ασχολουμε με πολεμικές τέχνες ,μόνο με αθλήματα...
Συγνωμη μαστορα αλλα αν εχεις για ινδαλμα τον Ζαμπιδη και θες να ασχοληθεις μονο με πυγμαχια, τοτε σε λαθος δρομο εισαι φιλε μου. Ελπιζω να βρεις συντομα ενα σωστο προπονητη πυγμαχιας και να αποφυγεις τα νουμερα.
Μαστορα, αν ο Αγγελος προπονει ακομα στον Βαζελο (Λ.Αλεξανδρας) και εχεις σκοπο να δουλεψεις και οχι να καβλαντησεις, εκει να πας.
Και για οσους δεν το ξερουν η πυγμαχια δεν ειναι πολεμικη τεχνη.