οκ απλώς διαπίστωσες δηλαδή ότι οι οργανωμένοι του γαύρου είναι χειρότεροι εγκληματίες αφού δεν θα τολμούσε να κυκλοφορήσει ο πρόεδρός τους αν τους είχε κράξει προηγουμένως, συγχαρητήρια όπως και να 'χει για τον βρωμερό κόσμο σας
ρε καραγκιοζη ο προεδρος ειναι περαστικος κ παντα ταπεινα ορμωμενος..
Οι οπαδοι ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΧΑΝΟΥΝ ΠΑΜΠΟΛΛΑ..
ποιος τον γαμει τον καθε προεδρο ρε ταραμα???
Διαχειριστης ειναι..
Μας βρηκε,δεν τον βρηκαμε..
Απο την στιγμη που επιφερει κακο στην ομαδα,ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ Κ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΛΛΟΣ..
ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ..
ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ,ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ..
ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΑΝ Τ ΑΛΛΑ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ..