You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Caymans
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 682
- Κριτικές
- 4
- Like
- 117
- Πόντοι
- 6
Κανείς τυπε,πραγματικά κανεις ούτε οι υπόλοιποι που συμμετεχουν.κουβεντα κάνουμε για να καταδείξουμε τη παρωδιαΡε μαλακες ποιος νοιαζεται για ενα παιχνιδι της μπασκετ λιγκ ενω πριν 2 μερες επαιζες παραταση στην ρωσσια?
nikos231
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2018
- Μηνύματα
- 1.410
- Like
- 2.251
- Πόντοι
- 456
Ρε τυπε και στον λανγκφορντ δεν δωσαν βηματα που εκανε 3 στεπμπακ και αναποδα κατοχες διναν, αν θελαν να μας δωσουν τα κορακια το παιχνιδι μπορουσαν ευκολαΚανείς τυπε,πραγματικά κανεις ούτε οι υπόλοιποι που συμμετεχουν.κουβεντα κάνουμε για να καταδείξουμε τη παρωδια
το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
οι γαυροι νομιζουν οτι η αεκ και το περιστερι ειναι ολυμπιακος που τον εχουμε σκυλογαμησει με 1000 διαφορετικους τροπους
η αεκ και το περιστερι κυριοι ειναι σοβαρα και ιστορικα σωματεια στο μπασκετ και ειναι φυσικο να μπορουν να κερδισουν σε καποια ματς τον αυτοκρατορα παο
απο τοτε που οι ομαδες της πουτσας επεσαν στην α2, το πρωταθλημα της α1 εχει ισχυροποιηθει
η αεκ και το περιστερι κυριοι ειναι σοβαρα και ιστορικα σωματεια στο μπασκετ και ειναι φυσικο να μπορουν να κερδισουν σε καποια ματς τον αυτοκρατορα παο
απο τοτε που οι ομαδες της πουτσας επεσαν στην α2, το πρωταθλημα της α1 εχει ισχυροποιηθει
Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
Πόσες βολές βαρεσατε ρε βαζελια πάλι;πολύ πίκρα τα φλοκια σήμερα
Ξέρεις καλα από φλοκια εσυ.Προσφατα τα γεύτηκες πάλι στο ΟΑΚΑ.

Caymans
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 682
- Κριτικές
- 4
- Like
- 117
- Πόντοι
- 6
Πάνε να βουρτσισε τα δόντια σου να φύγει η σημερινή αρμυραΞέρεις καλα από φλοκια εσυ.Προσφατα τα γεύτηκες πάλι στο ΟΑΚΑ.![]()
Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
Πάνε να βουρτσισε τα δόντια σου να φύγει η σημερινή αρμυρα
Πάνε πές στον Μπουχό ρε τυπε.

Όταν μιλας για μπάσκετ θα σέβεσαι.

raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.994
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
δεν εδωκε 3 μπενανλτι σημερα παλι....
που ειναι το πουλι?
Τι τον μελετάς πάλι τυπε? Θα έρθει εδώ και θα μας ζαλίσει τον γκιωνη με τον οδυρμο και τον κοπετο του... :S

το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
ενα πεναλτυ δεν εδωσε σημερα στο 60 σε καθαρο χεριδεν εδωκε 3 μπενανλτι σημερα παλι....
που ειναι το πουλι?
δεν πειραζει, χαριζει η ομαδα
θα τα γαμησουμε τα παγουρια στο ΟΑΚΑ
El Lobo(2)
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2020
- Μηνύματα
- 4
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Παλι μπαλάρα επαιξε η ομαδα του Δωνη σήμερα. Ανυπαρκτοι... ουτε ενα γκολ σε ομαδα Β εθνικης δε μπορουν να βαλουν. Ο αλλος απο πανω ζηταει και πεναλτυ, μεινετε στο μπασκετ βαζελια και πολυ σας ειναι...
χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.326
- Like
- 3.092
- Πόντοι
- 606
καλησπερα
μολις τωρα ακουσα στο ραδιο οτι αγορασε τον παναθηναικο ενας εφοπλιστης γιαννης αγγελικουσης νομιζω
μολις τωρα ακουσα στο ραδιο οτι αγορασε τον παναθηναικο ενας εφοπλιστης γιαννης αγγελικουσης νομιζωnikos231
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2018
- Μηνύματα
- 1.410
- Like
- 2.251
- Πόντοι
- 456
ερχεται μαζι με κανα πριγκιπα μηπως τυπε?καλησπεραμολις τωρα ακουσα στο ραδιο οτι αγορασε τον παναθηναικο ενας εφοπλιστης γιαννης αγγελικουσης νομιζω
Sad_man
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Αυγ 2017
- Μηνύματα
- 10.055
- Like
- 3.713
- Πόντοι
- 606
καλησπεραμολις τωρα ακουσα στο ραδιο οτι αγορασε τον παναθηναικο ενας εφοπλιστης γιαννης αγγελικουσης νομιζω
Ποιος το είπε ρε τύπε,ο αυγολέμονος;
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.994
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
καλησπεραμολις τωρα ακουσα στο ραδιο οτι αγορασε τον παναθηναικο ενας εφοπλιστης γιαννης αγγελικουσης νομιζω
τυπε πραγματι, στην αρχη ηταν να τον αγορασει ο εφοπλιστης Ιωάννης Αγγελικούσης, αλλα τελικα τον αγορασε ο Αγγελος Ιωαννουσης

whois
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 4.413
- Like
- 480
- Πόντοι
- 36
ΚΑΚΟ ΨΟΦΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣενα πεναλτυ δεν εδωσε σημερα στο 60 ⁷σε καθαρο χερι
δεν πειραζει, χαριζει η ομαδα
θα μας γαμησουν τα παγουρια στο ΟΑΚΑ
το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
καρκινο στο μεδουλιΚΑΚΟ ΨΟΦΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 59
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 97
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 52
- Εμφανίσεις
- 7K
Πόσες βολές βαρεσατε ρε βαζελια πάλι;πολύ πίκρα τα φλοκια σήμερα