Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 36 άτομα (0 μέλη και 36 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
Τι εγινε ρε πουστρακια?
Αφου φταιει ο Βαγγελας γιατι κυνηγατε τον προπονητη και τους παιχτες σας?
ΖΩΑ.
 

Roumanolagnos1313

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2013
Μηνύματα
6.324
Κριτικές
78
Like
351
Πόντοι
146
ο Πολέμης είπε στην ΕΡΤ ''Ναι μεν αλλά υπάρχει και κρίση''  :S :rockon:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Μην ακούτε τα τσιράκια του Βαγγέλα που έχουν παρεισφρήσει ακόμα και στις τάξεις των φιλάθλων σας και δημιουργούν κλίμα. Στηρίχτε Αλαφούζο. Μην παίζετε το παιχνίδι της παράγκας και της διαπλοκής. Αύριο στη Δίκη της Δευτέρας νέες αποκαλύψεις που θα συζητηθούν.
Στην τελική κι άλλες ομάδες του επιπέδου σας περνάνε δύσκολα-δε χάλασε ο κόσμος. Η Καμπάλα πχ έχασε στην έδρα της σήμερα 1-2 απ' τη Kapaz.
 

Επισκέπτης
ο παναθηναικος εχει δεχτει μονο ενα γκολ στα εντος εδρας παιχνιδια στο πρωταθλημα και αυτο ηταν με πεναλτυ

ρολοι παει η ομαδα  :2funny: :2funny: :2funny:
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Εμεις το βλέπαμε. Εσεις δεν το βλέπατε ότι με αυτό το ρόστερ πρωτάθλημα ΔΕΝ........
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.058
Κριτικές
499
Like
43.577
Πόντοι
45.097

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
>:( :'( :'( :'(


ΞΕΣΠΑΣΕ ο Γκούμας: "Δεν πάω γήπεδο, δεν μπορώ να βλέπω αυτόν τον Παναθηναϊκό"


Αποδοκιμασίες από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού σε Αναστασίου

χα,χα,χα.
Τους κραζει ο γιαννακης που ακομη να γιανει το σουφρετο του απο την ψωλια της ριζουπολης?
Ποσο χαλια ειναι δηλαδη οι σιχαμενοι?
 

Συνημμένα

  • 12072616_1479614065702673_3158653984958580663_n.jpg
    12072616_1479614065702673_3158653984958580663_n.jpg
    47,8 KB · Εμφανίσεις: 26

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Λίγο αναμονή με Αναστασίου. Προσεχώς διαθέσιμος ο Μουρίνιο.......
 

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
καλησπέρα σ όλα τα παλιά λαμόγια που ακόμα υπάρχουν εδώ......ούστ ρεμάλια...... :2funny: :2funny: :2funny: :tits2: :tits2: :tits2:

πρώτα έφυγε ο κλόουν ο γιάνης....
τώρα το πούλο ο γαμημένος ο γιάννης ποιό γνωστός ως βλαχομουρίνιο....
άντε και σε λίγο ο καραφλόπουστας ο γιάννης να ησυχάσουμε επιτέλους..... :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3:
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.058
Κριτικές
499
Like
43.577
Πόντοι
45.097
καλησπέρα σ όλα τα παλιά λαμόγια που ακόμα υπάρχουν εδώ......ούστ ρεμάλια...... :2funny: :2funny: :2funny: :tits2: :tits2: :tits2:

πρώτα έφυγε ο κλόουν ο γιάνης....
τώρα το πούλο ο γαμημένος ο γιάννης ποιό γνωστός ως βλαχομουρίνιο....
άντε και σε λίγο ο καραφλόπουστας ο γιάννης να ησυχάσουμε επιτέλους..... :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3:

:gay:

1362625678_tissues.jpg
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.058
Κριτικές
499
Like
43.577
Πόντοι
45.097
αααααααααααααχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!

11038723_549171125235091_3303694835829567007_n.jpg
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
Έφυγε ο προπονητής των τίτλων.. :(

 

Συνημμένα

  • ga.jpg
    ga.jpg
    17,9 KB · Εμφανίσεις: 30

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
καλησπέρα σ όλα τα παλιά λαμόγια που ακόμα υπάρχουν εδώ......ούστ ρεμάλια...... :2funny: :2funny: :2funny: :tits2: :tits2: :tits2:

πρώτα έφυγε ο κλόουν ο γιάνης....
τώρα το πούλο ο γαμημένος ο γιάννης ποιό γνωστός ως βλαχομουρίνιο....
άντε και σε λίγο ο καραφλόπουστας ο γιάννης να ησυχάσουμε επιτέλους..... :s&m_3: :s&m_3: :s&m_3:
ν αναλαβει ο αποστολακης,να ζησουμε στιγμες 1-4.
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Μην βιάζεστε. Περιμένετε τον Μουρίνιο
 

Επισκέπτης
θα αναλαβει ο τοτης φυλακουρης η ο βελιτς  :hi: :hi:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom