σπουδαια ξεφτιλα- 77-52 απο την Μπαρτσελονα.. Ο μυρωδιάς Σάσα. (με ουσιαστικα μονο 7 παικτες στην διαθεση του σήμερα)
αρχισε να κανει full .. rotation απο το 4' και στο 7' είχe ηδη χασει ήδη το ματς
σπουδαια ξεφτιλα- 77-52 απο την Μπαρτσελονα.. Ο μυρωδιάς Σάσα. (με ουσιαστικα μονο 7 παικτες στην διαθεση του σήμερα)
αρχισε να κανει full .. rotation απο το 4' και στο 7' είχe ηδη χασει ήδη το ματς
Να εύχεστε να σας πετύχουμε κανά top-16 που θα είναι λιγότερο επώδυνο για σας το σκίσιμο, παρά στα play-off ή σε κανά Final-4 που εκεί θα σκούζετε
όπως σκούζατε μέσα στον Οκτώβριο! Οι διπλοχυμένοι (μέχρι στιγμής)ΤΟΥΜΠΕΚΙ !!!!!!
Απλά τα πράγματα δεν είχατε Σπανούλη να σας κάνει μάγκες ρίχνοντας τούβλα και χαρίζοντας μπάλες. Φάνηκε η γύμνια σας! Εκτός αν πιστεύεις ότι με Κούζμιτς και Βλάντο θα παίρνατε το ματς!
Κλασικά και ο ΔΔ ξεφτιλίστηκε στην πρώτη δυνατή ομάδα που βρέθηκε μπροστά του χωρίς να είναι Ολυμπιακός ή με Έλληνες διαιτητές!
Να εύχεστε να σας πετύχουμε κανά top-16 που θα είναι λιγότερο επώδυνο για σας το σκίσιμο, παρά στα play-off ή σε κανά Final-4 που εκεί θα σκούζετε
όπως σκούζατε μέσα στον Οκτώβριο! Οι διπλοχυμένοι (μέχρι στιγμής)ΤΟΥΜΠΕΚΙ !!!!!! 2on1
=======
Kύριε alexandro -- Το σχολιο που εκανα χτες ήταν σε τρίτο προσωπο. Πουθενα δεν αναφέρει οτι ειμαι παναθηναϊκος (απλα εχω μεγάλωσει στους Αμπελοκηπους).
τα ανωτερω σχόλια παρακαλώ σε εκπεφρασμενους οπαδους του ΠΑΟ που ομιλουν σε πρώτο προσωπο.
σπουδαια ξεφτιλα- 77-52 απο την Μπαρτσελονα.. Ο μυρωδιάς Σάσα. (με ουσιαστικα μονο 7 παικτες στην διαθεση του σήμερα)
αρχισε να κανει full .. rotation απο το 4' και στο 7' είχe ηδη χασει ήδη το ματς
θα περασουν 3οι απο τον πρωτο ομιλο και τελευταιοι 4οι απο τον επομενο ομιλο(παιζει και να αποκλειστουν απο τον επομενο ομιλο)...
και στην ελλαδα, τα παμε, μποστον σελτικ κλασικα...
Να εύχεστε να σας πετύχουμε κανά top-16 που θα είναι λιγότερο επώδυνο για σας το σκίσιμο, παρά στα play-off ή σε κανά Final-4 που εκεί θα σκούζετε
όπως σκούζατε μέσα στον Οκτώβριο! Οι διπλοχυμένοι (μέχρι στιγμής)ΤΟΥΜΠΕΚΙ !!!!!! 2on1
=======
Kύριε alexandro -- Το σχολιο που εκανα χτες ήταν σε τρίτο προσωπο. Πουθενα δεν αναφέρει οτι ειμαι παναθηναϊκος (απλα εχω μεγάλωσει στους Αμπελοκηπους).
τα ανωτερω σχόλια παρακαλώ σε εκπεφρασμενους οπαδους του ΠΑΟ που ομιλουν σε πρώτο προσωπο.
Πουτσα-μπαλα κ Καμπαλα σιχαμενες πουτανες.
Παλι με τα κολληταρια σας τους τσεους βαραγατε σκοπετο στο δελο σας.
Δεν ειστε ΠΟΥΘΕΝΑ ατσακωτοι ρουφιανοι ομως καπου θα σας πετυχουμε,δεν γινεται αλλιως.