Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 64 άτομα (0 μέλη και 64 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
περαστικα αντζελο, συνεχισε να μιλας για αλλα και οχι για αυτα που εκτεθηκες  ;)
χα χα χα ρε εκτορα εχεις πλακα...εγω εδω ειμαι εσυ που και που εμφανιζεσαι σα κομητης...αστο πηγαινε για υπνο.... ;)
 

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
200
Πόντοι
676
Αναλυτικά η δήλωση του Γιάννη Αλαφούζου στο ΣΚΑΪ:

Αλλοιώθηκε το αποτέλεσμα. Ο Ολυμπιακός αδυνατεί να νικήσει χωρίς μπαμπεσία.

Είχαμε σκοπό να προβούμε σε αποκαλύψεις για τη διαιτησία, αλλά δεν το κάναμε για να μην δυναμιτίσουμε το κλίμα.

Οι αρχές και το ήθος παίζουν κάποιο ρόλο σε αυτή τη ζωή. Ο Ολυμπιακός είναι μία μέτρια ομάδα και αν δεν είχαν τη βοήθεια της διαιτησίας, θα τους είχαμε πατήσει όπως και πέρυσι.

Η Κυβέρνηση είναι απαράδεκτη, είναι ντροπή να ανέχεται τέτοιες κατάστασεις.

Για να νικήσουν, πρέπει να στέλνουν φέρετρα, να κάνουν διαδηλώσεις, να μιλάνε με πακιστανικά τηλέφωνα με τον πρόεδρο της ΕΠΟ.


εδω ειναι η ουσια της παραγκας στην ελλαδα
Κουραζει με τις βλακειες του.
Ο Γαμαω και δερνω παναθηναικος που γαμαει στην Ελλαδα και στην Ευρωπη και ο μετριοτατος Ολυμπιακος που γλυτωσε εναν ακομα διασυρμο σαν αυτους που εχει υποστει φετος στην Ευρωπη.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
ναι ας τελειωνε 0-0 ή 0-1 και θα βλεπαμε που εισαι
εδω να εχουμε υγεια και εδω θα ειμαστε..αλλου πεστα αυτα εκτορα μαλλον ζαλισμενος θα εισαι..με αλλον παιξε οχι με μενα...αν παλι υποθεσεις.... :sunglasses:
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.840
Like
15.944
Πόντοι
3.656
Αναλυτικά η δήλωση του Γιάννη Αλαφούζου στο ΣΚΑΪ:

Αλλοιώθηκε το αποτέλεσμα. Ο Ολυμπιακός αδυνατεί να νικήσει χωρίς μπαμπεσία.

Είχαμε σκοπό να προβούμε σε αποκαλύψεις για τη διαιτησία, αλλά δεν το κάναμε για να μην δυναμιτίσουμε το κλίμα.

Οι αρχές και το ήθος παίζουν κάποιο ρόλο σε αυτή τη ζωή. Ο Ολυμπιακός είναι μία μέτρια ομάδα και αν δεν είχαν τη βοήθεια της διαιτησίας, θα τους είχαμε πατήσει όπως και πέρυσι.

Η Κυβέρνηση είναι απαράδεκτη, είναι ντροπή να ανέχεται τέτοιες κατάστασεις.

Για να νικήσουν, πρέπει να στέλνουν φέρετρα, να κάνουν διαδηλώσεις, να μιλάνε με πακιστανικά τηλέφωνα με τον πρόεδρο της ΕΠΟ.


εδω ειναι η ουσια της παραγκας στην ελλαδα


τυπε γιατι κουραζεται ο τουϊτι και γραφει διαφορετικη δηλωση μετα απο καθε αγωνα για την διαιτησια;ας εγραφε μια που να την μοιραζει καθε κυριακη.ετσι κι αλλιως κανενας δεν τον πιστευει   :S

 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
Εδω θα ταν οπως ηταν και αλλες φορές. Αυτο σου λέω
αστον βρηκε ατομο να πει για μενα αν ειμαι εδω η αν εξαφανιζομαι... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: τουλαχιστον με ξερουν αν ειμαι εδω η αν ειμαι φαντομας σαν και σε εσενα... ;) δε το εχεις αστο παρε κανενα ηρεμιστικο και για υπνο.... :rockon: :rockon:
 

Roumanolagnos1313

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2013
Μηνύματα
6.324
Κριτικές
78
Like
351
Πόντοι
146
ο αλαφουζος καθεται σε παθητικο ρολο και αυτο δεν ξερω που θα βγει ... μετα το ματς περασα εξω απο αθηναικο συνδεσμο του ΠΑΟ που ειναι διπλα στο σπίτι μου, ολοι οι οργανωμένοι ηταν κατω στην εισοδο και δεν εβγαζαν λαλια, πεφτει μαρουλι !!
 

heland13

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2011
Μηνύματα
320
Κριτικές
5
Like
60
Πόντοι
1

Μην μπερδεύεστε παιδιά...

osfp_pao.jpg
 

πηγασος

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2011
Μηνύματα
3.558
Like
0
Πόντοι
16
Πως θα το αντέξει ο αλαφούζος που ούτε στο κανάλι του δεν βγάλανε αδικημένο τον βάζελο.  :2funny:
Μόνο ο καραφλος και ο ολλανδός βλέπανε σφαγή.  :2funny:
 

millepetrozza

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2011
Μηνύματα
307
Κριτικές
3
Like
31
Πόντοι
1

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
για αυτους που διαμαρτυρονται για τη φαση του πετριτς τελικα εχει κανει χερι
http://[URL unfurl="true"]www.gazzetta.gr/sites/default/files/styles/article_full_610x343/public/article/2014-10/untitled_5.jpg?itok=O2hevl6a[/img[/URL]]
[URL unfurl="true"]http://www.gazzetta.gr/football/article/664467/trito-heri-toy-petrits-pics[/URL]
[/quote]

Κλαίω ρε... :tooth: :tooth: :tooth:
 

Roumanolagnos1313

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2013
Μηνύματα
6.324
Κριτικές
78
Like
351
Πόντοι
146
μεγαλη ευθυνη του αλαφουζου που διέλυσε την ομαδα με τις επιλογες του καλοκαιριού ... ο παοκ φετος ειναι ο παο του δευτερου γυρου και εμεις ο αντιστοιχος παοκ !! ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Παλαίμαχος ο Πέτριτς,παλιά ήταν πολύ καλός παίκτης πάντως :rockon:
 

Roumanolagnos1313

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2013
Μηνύματα
6.324
Κριτικές
78
Like
351
Πόντοι
146
Οι μεγαλοι νικητες σημερα
 

Συνημμένα

  • anastasiou.jpg
    anastasiou.jpg
    48,6 KB · Εμφανίσεις: 44
  • alafouzos11.jpg
    alafouzos11.jpg
    25,1 KB · Εμφανίσεις: 32

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom