Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (0 μέλη και 34 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
[move][size=30pt]Πούτσαααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!![/size][/move]
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.059
Κριτικές
499
Like
43.603
Πόντοι
45.097
98398393999999karotopamedwro.jpg
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
συνεχως απο το πρωι εσυ χαθηκες στην ομιχλη και εμφανιστηκες σαν τον φαντομα... ;) :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck: :zfuck:


στις: σήμερα στις 17:58

επομενο ποστ στις: σήμερα στις 21:42

ψευτης και συ. τραβα να κανεις παρεα στον ψευτη χρηστιδη
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.780
Like
57.728
Πόντοι
12.756
δεν εμφανιστικαμε οπως ειπαμε μετα απο το ματς...ρε συ χαζεψες η ζαλιστικες.. :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies: :boobies:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.780
Like
57.728
Πόντοι
12.756
Αυτό τι είναι κόλπο και καλά,έχω πάει γήπεδο...?  :2funny:
μπιλλυ που κολλαει αυτο φιλε μου τι σχεση εχει για τον αγωνα..για γηπεδο αστο εχω πολλες παρουσιες 23 χρονια...και για να σου εξηγησω γιατι φετος δεν μπορω να παω εχω διαλυμενο γονατο απο ατυχημε και ετσι αποφευγω να πηγαινω..με γιουβε πηγα..αυτα. ;)και παντα διαρκειας...
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
μπιλλυ που κολλαει αυτο φιλε μου τι σχεση εχει απο τον αγωνα..για γηπεδο αστο εχω πολλες παρουσιες 23 χρονια...και για να σου εξηγησω γιατι φετος δεν μπορω να παω εχω διαλυμενο γονατο απο ατυχημε και ετσι αποφευγω να πηγαινω..με γιουβε πηγα..αυτα. ;)

ω ρε τυπε το θυμαμαι αυτο που το ειχες πει  :S
Περαστικα  :rockon: :rockon: :rockon:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
κοιτα να δεις κατι πραγματα μπιλυ, οσο ηταν ακομα στο 0-0 ηταν ολοι "στο γηπεδο ή αλλου" και ξαφνικα μετα το γκολ ειναι εδω.
κοτολαγοι γαβροι
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
μπιλλυ που κολλαει αυτο φιλε μου τι σχεση εχει για τον αγωνα..για γηπεδο αστο εχω πολλες παρουσιες 23 χρονια...και για να σου εξηγησω γιατι φετος δεν μπορω να παω εχω διαλυμενο γονατο απο ατυχημε και ετσι αποφευγω να πηγαινω..με γιουβε πηγα..αυτα. ;)και παντα διαρκειας...

Προσπαθώ να καταλάβω ρε και περαστικά,δεν το ήξερα... :)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom