Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 45 άτομα (0 μέλη και 45 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

Hristidis 7

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
13.062
Κριτικές
17
Like
731
Πόντοι
5.123
10 λεπτα ακομα για πιτσιλίσματα Ν2
οχι ρε χρηστο...τι να τους χυσω...μου αρκει που τους εχω αναγκασει να παρακαλανε να χανουν για να παιζω προκριματικα....
δεν αρκει αυτη η τιμωρια;να τους πνιξω και απο το σπερμα;
ελεος...ειπαμε μην το γαμησουμε τελειως  :2funny:
 

realtruth13

Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2014
Μηνύματα
275
Like
0
Πόντοι
1
ρε φιλε συγνωμη αλλα για να μη λεμε μαλακιες...δεν ξερω αν μιλας γενικα αλλα σημερα δεν ειναι χαλια ο βαζελος...δεν εχει διαφορα με αιντχοβεν  :think:
ασε ρε το γλυψιμο, θα σε ξεκολιασω οπως περσι. το νου σου, μην ξεχασεις να με μπαναρεις μετα το  :fuck1: που θα φας
 

drax

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.290
Κριτικές
36
Like
189
Πόντοι
896
Ενώ ο ΠΑΟ έδειχνε να παίρνει τον έλεγχο του αγώνα με την Μπάγερν στο 3ο δεκάλεπτο, εκεί έπαιξε ρόλο η απειρία, κάποια λάθη και άστοχα σουτ και από την άλλη κάποια μεγάλα τρίποντα. Ουσιαστικά το ματς κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Πολλά σκαμπανεβάσματα ακόμα. Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω αυτήν την εμμονή που έχουν οι ομάδες μας με τα τρίποντα, ακόμα και υπό δύσκολες προϋποθέσεις. Αυτό δείχνει έλλειψη συστήματος και αποτελεί την εύκολη λύση. Πιστεύω πάντως πως θα βελτιωθεί η ομάδα. Είναι πολύ νωρίς και αυτές οι ήττες ακόμα δεν πονάνε πολύ. Υπάρχει δρόμος και χρόνος για ανάκαμψη.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Ενώ ο ΠΑΟ έδειχνε να παίρνει τον έλεγχο του αγώνα με την Μπάγερν στο 3ο δεκάλεπτο, εκεί έπαιξε ρόλο η απειρία, κάποια λάθη και άστοχα σουτ και από την άλλη κάποια μεγάλα τρίποντα. Ουσιαστικά το ματς κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Πολλά σκαμπανεβάσματα ακόμα. Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω αυτήν την εμμονή που έχουν οι ομάδες μας με τα τρίποντα, ακόμα και υπό δύσκολες προϋποθέσεις. Αυτό δείχνει έλλειψη συστήματος και αποτελεί την εύκολη λύση. Πιστεύω πάντως πως θα βελτιωθεί η ομάδα. Είναι πολύ νωρίς και αυτές οι ήττες ακόμα δεν πονάνε πολύ. Υπάρχει δρόμος και χρόνος για ανάκαμψη.
ετσι παιζει ο ντουσκο τυπε
στην λαμποραλ βαρουσαν τριποντα απο νωριτερα :grin:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
χρηστίδη...δεν σε βλέπω να χύνεις..... :2funny: :2funny: :2funny:
 

realtruth13

Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2014
Μηνύματα
275
Like
0
Πόντοι
1
γκοοοοοοοοοοοοολ ρε ολυμπιλαγοι γκοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλλλλλλλλλ χυνωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Μαλακες που βριζετε τον χρησταρα οριστε,ηρθε και βαλατε γκολ  :2funny:
 
Εγγρ.
15 Δεκ 2013
Μηνύματα
350
Like
18
Πόντοι
1
ρε φιλε συγνωμη αλλα για να μη λεμε μαλακιες...δεν ξερω αν μιλας γενικα αλλα σημερα δεν ειναι χαλια ο βαζελος...δεν εχει διαφορα με αιντχοβεν  :think:

γενικα μιλαω φιλε...δεν ειναι εικονα αυτη φετος
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom