Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 33 άτομα (0 μέλη και 33 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
Μπορεί να μην το πάρουμε ούτε στο 5ο συνεχόμενο φάιναλ φορ αλλά οι 15 μέρες που θα ζουν εφιάλτες οι βάζελοι μέχρι να τελιωσει αρκούν :tooth:
βλεπω αρχισες τις κωλοτουμπες πριν καν ξεκινησετε να παιζεται
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.277
Like
19.188
Πόντοι
2.606
698381832_1005041568860037_4619156517808999476_n.jpg
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.277
Like
19.188
Πόντοι
2.606
βλεπω αρχισες τις κωλοτουμπες πριν καν ξεκινησετε να παιζεται
ο προεδρας ελεγε αν δεν πατε φαιναλφορ να ψαξετε χωριο στην κρητη να κρυφτειτε απο που ποσταρεις απο κανα μιτατο στα λευκα ορη?:tooth:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
ο προεδρας ελεγε αν δεν πατε φαιναλφορ να ψαξετε χωριο στην κρητη να κρυφτειτε απο που ποσταρεις απο κανα μιτατο στα λευκα ορη?:tooth:
μην πετας την μπαλα στην κερκιδα ... απαντησε μας σε κατι ουσιαστικο ...εισαστε οι λουζερ τις ευρωπης
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.277
Like
19.188
Πόντοι
2.606
μην πετας την μπαλα στην κερκιδα ... απαντησε μας σε κατι ουσιαστικο ...εισαστε οι λουζερ τις ευρωπης
δεν πειραζει ας ειμαστε αρκει να σηκωσουμε αυτην την κουπα στην μπαρτζωκας αρενα :tooth:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
κατσε και απολαυσετο τυπε
697792919_1441576134676015_5768077693235239465_n.jpg
εγω απο την πρωτη στιγμη ειπα οτι ο συγκεκριμενος προπονητης δεν κανει ουτε για ταβερνιαρης ..οταν φτανει σε σημειογια να αποποιηθει ευθυνων να διωχνει παιχτες απο την ομαδα που ο ιδιος τους καλουσε στην εθνικη ομαδα της χωρας του ...
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.932
Κριτικές
28
Like
21.070
Πόντοι
5.946
εγω απο την πρωτη στιγμη ειπα οτι ο συγκεκριμενος προπονητης δεν κανει ουτε για ταβερνιαρης ..οταν φτανει σε σημειογια να αποποιηθει ευθυνων να διωχνει παιχτες απο την ομαδα που ο ιδιος τους καλουσε στην εθνικη ομαδα της χωρας του ...
Εγώ πάντως 25 Μαΐου δεν θα πάω για δουλειά... Αν θέλεις πάμε παρέα την κούπα στο Σούνιο!!!
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.287
Κριτικές
67
Like
38.950
Πόντοι
10.656
Σήκωσε άλλο ενα λάβαρο....

Ήμουν στο φ4 του οακα χωρίς Παναθηναικο...

Και δεν το πήρα πάλι


Γιασικεβιτσιους ο μπαμπάς μου
Ξετσουτσουνισες μωρη ντροπη του Πειραια

να σου πω, ασε τα ευρωπαικα τωρα για αυτους που συμμετεχουν σε αυτα, και ελα στα εγχωρια που σε αφορουν.

1778836219079.png


σημερα που παιζετε με τη Μυκονο, ποιον συλλογο θα υποστηριζεις, τον νησιωτη πουστη ή τον αθηναιο πουστη; :coffee:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
Εγώ πάντως 25 Μαΐου δεν θα πάω για δουλειά... Αν θέλεις πάμε παρέα την κούπα στο Σούνιο!!!
μωρη γαμιολα εκανες το παπι και τωρα βγαζεις παλι γλωσσα εεε αν δεν το παρετε και φετος θα σας απονειμουμε τοOOOOOOOOOOOOO ΒΡΑΒΕΙΟ
images (1).png
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.932
Κριτικές
28
Like
21.070
Πόντοι
5.946
μωρη γαμιολα εκανες το παπι και τωρα βγαζεις παλι γλωσσα εεε αν δεν το παρετε και φετος θα σας απονειμουμε τοOOOOOOOOOOOOO ΒΡΑΒΕΙΟ
images (1).png
Οχι δεν έκανα το παπί... Απλά είχα σκούπισμα.... Χαχαχαχα
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.646
Like
30.676
Πόντοι
6.256
Σήκωσε άλλο ενα λάβαρο....

Ήμουν στο φ4 του οακα χωρίς Παναθηναικο...

Και δεν το πήρα πάλι


Γιασικεβιτσιους ο μπαμπάς μου
Βαλε το τραπεζακι στο Σουνιο στη κωλαρα σου Τουρκοσπορε και απολαυσε τις πραγματικα μεγαλες ομαδες να παιζουν στο μπουρδελακι σου....:tooth:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom