Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 84 άτομα (0 μέλη και 84 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
IMG_5435.jpeg
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
το καρμα ειναι αναποφευκτο...
αυτη η γενιά που μεγαλωσε με την προπαγανδα του σανοδνα και των δημοσιογραφικων γκεμπελισκων εζησε το ευρωπαικο του θρυλου στο ποδοσφαιρο και μια ερυθρολευκη στρατια να κατακλυζει το οακα που το κρατος αποφασισε να κανει το φαιναλ φορ εκει....
:zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.726
Πόντοι
12.756
το καρμα ειναι αναποφευκτο...
αυτη η γενιά που μεγαλωσε με την προπαγανδα του σανοδνα και των δημοσιογραφικων γκεμπελισκων εζησε το ευρωπαικο του θρυλου στο ποδοσφαιρο και μια ερυθρολευκη στρατια να κατακλυζει το οακα που το κρατος αποφασισε να κανει το φαιναλ φορ εκει....
:zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck:
Τακη ελα διπλα νημα μας λιγο :tooth:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Το έχω σίγουρο για τον τριμάλακα ότι είναι μέλος εδώ μέσα,τα διαβάζει και τώρα κλαίει στο παιδικό του δωμάτιο.
Χαζο Νέστορα,στο πάτο σου όλο μέσα :tn36:
Που ξέρεις τύπε μπορεί να εμφανιστεί κάποια στιγμή
IMG_5436.jpeg
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
ξεροχυνω με φαπαθεοδωρου στην εκπομπη του σανοδνα τωρα...
τα χωνει χοντρα στον αταμαν...ενω ολη την χρονια ελεγα για τον καλυτερο προπονητη του κοσμου, την πρασινη ομαδαρα, τον κακο μποντιρογκα κτλ κτλ...τωρα μαθαμε οτι ο παναθηναικος δεν εκανε προπονηση εδω και 2 χρονια...:2funny:
α και ειχε πει οτι τελικα καλυτερα που δεν πηγε στο φαιναλ φορ...:2funny:
α ρε μεγαλε φαπαθεοδωρου καλοφαγοτα τα φραγκα που παιρνεις!!!!
διελυσες τον βαζελο στο ποδοσφαιρο και τωρα εχεις βαλει στοχο και το μοναδικο τμημα που τους απεμεινε....
:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
τωρα φαπαθεοδωρου και κουβοπουλος λενε οτι τα λεγανε εδω και καιρο οτι η ομαδα δεν παιζει καλα...και τους βριζανε που λεγανε αληθειες....:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
εντωμεταξυ τι πραγματικα λεγανε :
699398105_1603687328433449_7182158972756412672_n.jpg


υγ : σανοδνα μεχρι να σβησει ο ηλιος ρε μουνια!!!!! :grouphug::grouphug::grouphug::grouphug::grouphug::grouphug:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.544
Κριτικές
42
Like
50.006
Πόντοι
28.246
Στις δύσκολες ερωτήσεις φεύγει ο κωλότουρκος. Στο 7:20 τον ρωτάει δημοσιογράφος ότι είχε πει ότι αν δεν πάνε F4 θα φύγει. Η Αντίδραση του κωλότουρκου.

 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.726
Πόντοι
12.756
Στις δύσκολες ερωτήσεις φεύγει ο κωλότουρκος. Στο 7:20 τον ρωτάει δημοσιογράφος ότι είχε πει ότι αν δεν πάνε F4 θα φύγει. Η Αντίδραση του κωλότουρκου.

Πουτσα μας με το καραγκιοζη
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom