Καλή επιτυχία με τη Μυκονο βαζέλια !!!!!Φάτε πούτσα κι εσείς κι ο πρεζάκιας ο πρόεδρός σας......θα σας γεμίσουμε το ΟΑΚΑ χύσια.....ειτε το σηκώσουμε ....είτε όχι.....
Καλή επιτυχία με τη Μυκονο βαζέλια !!!!!Φάτε πούτσα κι εσείς κι ο πρεζάκιας ο πρόεδρός σας......θα σας γεμίσουμε το ΟΑΚΑ χύσια.....ειτε το σηκώσουμε ....είτε όχι.....