Teddyboy78
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2025
- Μηνύματα
- 732
- Like
- 1.124
- Πόντοι
- 206
Γουστάρω Δέσποινα στα 4Διαβάζω τα μηνύματα των Γαύρων εδώ μέσα και συνειδητοποιώ πόσο άμπαλοι είναι, πόσο χαμηλού επιπέδου πειράγματα κάνουν και χαίρομαι που είμαι Παναθηναϊκός και ας μην παίρνω τα πέτσινα πρωταθλήματα τους! Τα ίδια άτομα που κατουράνε, προσβάλλουν και μειώνουν τις άλλες ομάδες , παρεξηγηθήκανε με τον Γιαννακόπουλο που τους έβριζε, επειδή πρώτα εκείνοι του βρίζανε την κόρη. Επιλεκτική βλακεία σε όλα τα επίπεδα.





φετος θα ειναι αεροπορικη 

