Πάω παίζει για Γιουρόπα μάλλον με Σαχτάρ η Μπεσίκτας ο αν χάσει κ εκεί μάλλον με Παρτιζάν για να μπει στους ομίλους uefa conference league
Δύσκολο έργο
Πάω παίζει για Γιουρόπα μάλλον με Σαχτάρ η Μπεσίκτας ο αν χάσει κ εκεί μάλλον με Παρτιζάν για να μπει στους ομίλους uefa conference league
Δύσκολο έργο
Πάω παίζει για Γιουρόπα μάλλον με Σαχτάρ η Μπεσίκτας ο αν χάσει κ εκεί μάλλον με Παρτιζάν για να μπει στους ομίλους uefa conference league
Δύσκολο έργο
Μια χαρά έπαιξε ο Παναθηναικός.
Είχε μικρύνει αφότου τράβηξε την πρίζα ο Αλαφούζος και σιγά σιγά ξαναμεγαλώνει.
Δεν είναι εύκολο πάντα να φτιάξεις στο ποδόσφαιρο καλή ομάδα μέσα σε 1-2 χρόνια.
Είναι όμως σε καλό δρόμο.
Ψυχραιμία.