σε κανά δίωρο συνεχίζουμε Κηφισιά για παγωτό φωτιά
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
σε κανά δίωρο συνεχίζουμε Κηφισιά για παγωτό φωτιά
Πω ρε πουστη λαιλαπασε κανά δίωρο συνεχίζουμε Κηφισιά για παγωτό φωτιά
Ναι.Είναι γνωστό τύπε, τα τελευταια 25 χρόνια τα νήματα κινεί ο λεβαδιακός...
Τιτλοι,κυπελλα,πρωταθληματα,διπλωματα.....τύπε zebu τι είναι το 331 κτλπ;
Μετρανε πόλο τύπε, στα εσωτερικα διπλά με βουλιαγμένη/βούλα/άλιμο/π.φάληρο...![]()
τύπε το ΑΙ ίδια τα βγάζει....μετράτε όλα τα αθλήματα...υποβρύχια τρίλιζα κτλπ;
Αααα ναι οι κοτρώνες...Τύπε και έτσι από 105 σε 331 δε βγαίνει..θα έχει και τέτοια μέσα
Mαλακα ακου σκηνικο που θυμηθηκα..Καλημέρα παιδιά
![]()
![]()
απο που να την πιασεις και που να την αφησεις αυτην την ιστορια....Mαλακα ακου σκηνικο που θυμηθηκα..
Μαζευω ελιες,εχει παει 3 η ωρα,λεω στους εργατες αρχιστε να μαζευετε να φορτωσουμε και ραβδιζω μια ελια που σχεδον την τελειωνα να μην την αφησω για την επομενη..Με ακουστικα ακουω ερα σπορ και παιζει ο βαζελος με καποια αναγεννηση(?) δε θυμαμαι...
Εχει κερδισει κορνερ ο βαζελος και λεει ο σπικερ "περιμενουμε να παει ενας παικτης να εκτελεσει το κορνερ...ααααα οχι τελικα ειναι ο Γητας εκει...ηταν πισω απο το σημαιακι του κορνερ"...Παει να στο σωσει με το "ξερετε καθομαστε κατω στον αγωνιστικο χωρο και ειναι η γωνια θεασης περιεργη κτλ"
Εχω πεταξει ραβδιστικα,τρεχουν οι εργατες γιατι νομιζουν οτι επαθα εμφραγμα,εχω διπλωσει και κλαιω!!!Οι αλλοι να μην εχουν παρει χαμπαρι τιποτα "αφεντικο εισαι καλα?,να σε παμε γιατρο?"..




Γειά Σου ΣαλώμηΚαλημέρα παιδιά
![]()
![]()
τυπε μετραει και το φιδακι απο το νοκια 3210![]()
τύπε το ΑΙ ίδια τα βγάζει....μετράτε όλα τα αθλήματα...υποβρύχια τρίλιζα κτλπ;
καλα εδω εσεις μετρατε τα πρωταθληματα στο μπασκετ....και ο αλλος τα εβαλε στο chatdpg ισαξια με τα πρωταθληματα στο ποδοσφαιρο που γινεται αιμα και αμμος..Μετρανε πόλο τύπε, στα εσωτερικα διπλά με βουλιαγμένη/βούλα/άλιμο/π.φάληρο...










απο το καυλι του ξενοφωντα γηττα!!!!!!!!!....ξερεις...απο που να την πιασεις και που να την αφησεις αυτην την ιστορια....![]()
ΥΧ1 δευρω εξω.......καλα εδω εσεις μετρατε τα πρωταθληματα στο μπασκετ....και ο αλλος τα εβαλε στο chatdpg ισαξια με τα πρωταθληματα στο ποδοσφαιρο που γινεται αιμα και αμμος..
ελληνικο μπασκετ : η μοναδικη διοργανωση παγκοσμιως που ξεκιναει 25 μαιου και τελειωνει 5 ιουνιου....5 ματς αναμεσα σε βαζελο και ολυμπιακο τα τελευταια 40 χρονια και οποιος το παρει....απο οκτωβριο μεχρι απριλιο γινονται μονο προπονησεις....
![]()
Δεν πιστεύω να θες να τον πηδήξεις και εσύαπο το καυλι του ξενοφωντα γηττα!!!!!!!!!....ξερεις...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
ΥΧ1 δευρω εξω.......
