Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
χαζοί μαλακούληδες κουτοπονηρόβλαχοι είναι για γλέντι μπούλινγκ και ελαφρά πουτσοσκάμπιλα@ROB. C ρε εσυ με ποιους ασχολεισαι οι μισοι απο αυτους ειναι χαζοι και οι αλλοι μισοι θα ηθελαν να μην ειναι χαζοι

σαλεμένους ψυχικά διαταραγμένους τους συμπονάμεημουν χθες βραδυ με παρεα γαυρων οι οποιοι δεν μπορουν να χωνεψουν με τιποτα οτι δεν πηρανε την ευρωλιγκα... ελιωσα απο τα γελια στο τι μαλακιες ακουσαχαζοί μαλακούληδες κουτοπονηρόβλαχοι είναι για γλέντι μπούλινγκ και ελαφρά πουτσοσκάμπιλα
οκέισαλεμένους ψυχικά διαταραγμένους τους συμπονάμε

13 έχει η αεκ στη μπαλα 15 εσεις στο μπασκετ....Αχ κουλη.....Γιατί με εσένα η διαφορά είναι μικρότερη από ότι με την Κούλα;



Μπούλη, μέτρα την διαφορά μαζί με την Κούλα. Θέλεις κυάλια να με δεις.13 έχει η αεκ στη μπαλα 15 εσεις στο μπασκετ....Αχ κουλη.....
γεια σου ropauΑνύπαρκτες μονοαθλητικες πόρνες του βόλεϊ.![]()
Θρυλική σεζόν: Ο Ολυμπιακός πήρε τους 18/22 εγχώριους τίτλους που διεκδίκησε | in.gr
Ο Ολυμπιακός αποδεικνύει για ποιο λόγο είναι ο μεγαλύτερος πολυαθλητικός σύλλογος. Πήρε τους 18 από τους 22 εγχώριους τίτλους της σεζόν.www.in.gr
Ούτε στα πιο τρελά σας όνειρα.
![]()
Η χρήση της ελληνικής σημαίας αποτελεί πρόκληση εναντίον μου.
Άκου βλακεντιε την χρηση της ελληνικής σημαίας την ορίζουμε εμείς ως έλληνες που και ποτε θα την σηκώνουμε εσύ δικαιούσε να μιλάς μόνο για τα υβριστικά συνθήματα που αφορούν την χώρα σου να μιλάς εννοώ όχι ότι υποχρεούμαστε να σε ακούσουμε γιατί σε γράφουμε στα παπαρια μας
Είναι ευλογία για τον ΟΣΦΠ να υπάρχει τέτοια φυλλάδα που να επαινεί τον ΠΑΟβλέπω το νήμα έχει γεμίσει γαύρους που διαβάζουν όλη μέρα sdna...ότι να ναι
Απέχουν οι Παναθηναικοί να μιλήσουν για τον σύλλογό τους, τύπε. Κάπως πρέπει να σωθεί το νήμα.βλέπω το νήμα έχει γεμίσει γαύρους που διαβάζουν όλη μέρα sdna...ότι να ναι
ΈρωταΑνύπαρκτες μονοαθλητικες πόρνες του βόλεϊ.![]()
Θρυλική σεζόν: Ο Ολυμπιακός πήρε τους 18/22 εγχώριους τίτλους που διεκδίκησε | in.gr
Ο Ολυμπιακός αποδεικνύει για ποιο λόγο είναι ο μεγαλύτερος πολυαθλητικός σύλλογος. Πήρε τους 18 από τους 22 εγχώριους τίτλους της σεζόν.www.in.gr
Ούτε στα πιο τρελά σας όνειρα.
![]()
που ήσουν κρυμμένος 

Σε όλα αυτά μαζί σε μια χρονιά στόχευε ο μονοαθλητικός;Καλησπέρα παιδιά
Να θυμίσω μια φωτό από την αρχή της σεζόν
![]()
![]()
![]()
![]()
Ναι,αλλά ο.παο έχει 36580 τίτλους κ φέτος πήρε και στο χοκευ επί αμμουδιά με θερμοκρασία 20,έως 25 βαθμούς κελσίου καθώς και βόλλευ θαλάσσης με φουσκωτό φλαμίγκοΤύπε Berzerker ήταν το 331 μέχρι να έρθει το 332 λίγες μέρες μετά στο χάντμπολ. Να είσαι αντικειμενικός.