ρε μαλακες σας εχω ξαναρωτησει, στο μπασκετ δεν πρεπει να πουλας κιολας για να αγοραζεις;
fair play δεν υπαρχει; ο γιαννακοπουλος δεν ειχε φαει προσφατα καμπανα για αυτο το πραγμα;
ρε μαλακες σας εχω ξαναρωτησει, στο μπασκετ δεν πρεπει να πουλας κιολας για να αγοραζεις;
fair play δεν υπαρχει; ο γιαννακοπουλος δεν ειχε φαει προσφατα καμπανα για αυτο το πραγμα;