Οσον αφορα το θεμα της βιας κυριως ευθυνεται ο Κοκκαλης που την ασπαστηκε και την νομιμοποιησε,βαζωντας αθλιους τραμπουκους στο καναλι του σε καθημερινη βαση να βριζουν,να προκαλουν και να κανουν και τον πιο ηρεμο φιλαθλο να θελει να σπασει το κεφαλι ακομα και 15χρονου Ολυμπιακου.
Και φυσικα,αναφερομαι στον Κηπουρο της Ιντρακομ και Χτιστη Δημου Πειραιως...
Υπαλληλοι και γυφτοι.Αν αυτους δεν τους κοψουν,θα βρεθουνε σε χαντακι κομμενοι φετες..καποια στιγμη..γιατι καποια πραγματα εχουν και τα ορια τους