Νέα

Πόσα λεφτά έχετε στην άκρη;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Φονιας
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 387
  • Εμφανίσεις 34K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Πόσα λεφτά έχετε στην άκρη;

  • λιγότερα από 1000 €

    Ψήφοι: 55 22,4%
  • περισσότερα από 1000 αλλά λιγότερα από 10.000 €

    Ψήφοι: 56 22,8%
  • περισσότερα από 10.000 αλλά λιγότερα από 20.000 €

    Ψήφοι: 29 11,8%
  • περισσότερα από 20.000 αλλά λιγότερα από 40.000 €

    Ψήφοι: 23 9,3%
  • μεταξύ 50.000 € και 100.000 €

    Ψήφοι: 19 7,7%
  • πάνω από 100.000 €

    Ψήφοι: 64 26,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    246

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.099
Like
33.867
Πόντοι
6.256
ναι είναι, όχι επειδή δεν υπάρχει τροφή αλλά γιατί αν ανέβει το επίπεδό τους θα πέσει το δικό μας

δε βλέπω έγκλημα γιατι πάντα και παντού έτσι λειτουργούσε.
κι αυτοί το ίδιο θα έκαναν με μας. Πιριοντ...

άσχετο για χιλιους λόγους. Συγκριση βππ? Απο που κι ως που?

Είπε κανεις ότι δε βιώνουν κάποιοι πόκο?
Πάλι άσχετο...
Tα ασχετα που λες συνετλεσαν να φτασεις στην σημερινη κατασταση.Δηλαδη επειδη κατι λειτουργουσε ετσι σημαινει οτι γινεται ξαφνικα και νορμα?Ναι,αν δεν υπηρχε φτωχεια κανεις δεν θα χρειαζοταν να δουλεψει(οταν λες θα πεσει το δικο μας επιπεδο εννοεις λογικα το βιοτικο):confused::confused::confused:
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.383
Like
10.948
Πόντοι
3.556
Έχω αυτά που έβγαλα πέρυσι στη σεζόν αλλά τα θέλω για το στρατό ( κλαψ ) και ότι βγάλω φέτος θα το φάω μετά.

Πως παει η νεα δουλεια τυπε; Θυμαμαι που ειχες αγωνια πριν πας
 

Filislover

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2024
Μηνύματα
875
Κριτικές
1
Like
776
Πόντοι
86
Οι άντρες που μέσα τους είναι άντρες ,ναι .
Όσοι έχουν γυναικεία ψυχοσύνθεση με ανασφάλεια ,κάνουν αυτό που είπα.
Εγώ μιλάω για άντρες που είναι μέσα τους άντρες όμως όχι για τους φλώρους.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.284
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Εγώ μιλάω για άντρες που είναι μέσα τους άντρες όμως όχι για τους φλώρους.
Αυτοί θα μείνουν μόνοι...μόνο ανασφαλείς ,γυναικωτοι και ναυάγια θα βρίσκουν γυναίκες.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.284
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Δε είναι απόλυτο αυτό που λες ρε φίλε.
Ριξε μια ματιά γύρω σου όταν βγαίνεις έξω και πες μου τι βλέπεις ..μην κοιτάς μόνο το κινητό σου..λίγα είναι τα ωραία ζευγάρια.
 

tsigkoleletos

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Ιαν 2024
Μηνύματα
1.257
Κριτικές
23
Like
2.844
Πόντοι
1.206
Τύπε υπάρχουν προβλέψεις ότι θα πάει €5000 η λίρα.

Πάω στοίχημα ότι αν σου έλεγε κάποιος το 2002 να αγοράσεις στα €74 επειδή θα έφτανε €600 το 2024, δεν θα τον πίστευες.
το 2002 με 74 ευρω εβαζες πανω απο 100 λιτρα ΒΕΝΖΙΝΗΣ. το 2024 ποσα πληρωνεις για 100 λιτρα βενζινης?
 

tsigkoleletos

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Ιαν 2024
Μηνύματα
1.257
Κριτικές
23
Like
2.844
Πόντοι
1.206
Συμφωνώ...

αλλά εξαρτάται και ποιος θα ρωτήσεις...στην ευρώπη είναι τρομοκρατική ενέργεια να ανατινάξεις ένα νοσοκομείο....στην γάζα είναι ''στρατιωτική επιχείρηση''

στην ευρώπη απαγορεύονται τα βασανιστήρια σε κάτι στρατόπεδα λέγονται ''επαυξημένη ανάκριση''

η ανθρώπινη ζωή δεν έχει την ίδια αξία στη γειτονιά μας από τις άλλες πιο μακρυνές γειτονιές. Το πρόβλημα είναι ότι εμείς ενεργά και με κινήσεις μας...τους κρατάμε στην κατάσταση του να υποφέρουν για να ζούμε εμείς καλύτερα.

Δεν είπα να κλάψεις...αλλά να αναγνωρίσουμε το τι γίνετε.

Οπότε αν ρωτήσεις έναν από αυτούς θα σε θεωρεί πραγματικά εγκληματία...όπως θεωρείς εσύ τους ''μάρτυρες'' που ανατινάζονται...αφού πρώτα έχασαν τα πάντα συνήθως.

Δεν βγαίνει άκρη βέβαια...απλά ας συμφωνήσουμε ότι δεν είμαστε και αθώα θύματα της ελιτ.
α οκ σε πεισανε οτι εσυ φταις που ζουνε αυτοι ετσι οπως ζουνε...

τυπε στην αφρικη δε θα ειχαν ποτε νερο ειτε ημασταν ειτε δεν ημασταν...

οι ζωες των μουσουλμανων αξιζουν λιγοτερο απο καθε ζωη (για να μην πω τριχα) οποιουδηποτε πολιτη του δυτικου κοσμου...

για αυτο και "θυσιαζονται"

αλλα αν τους δωσεις μπουλο να πανε πισω στις χωρες τους δε θελουν. θελουν να κανουν τις χωρες μας σαν τα μουτρα τους (εκει που ζουσαν πριν δηλαδη ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΦΥΓΑΝΕ)

σαν τους μουσουλμανους σημερα που λενε φακ αμερικα και τους λεει η αμερικη αφου λες φακ αμερικα τι στον μπουτσο θες εσυ? μπουλο!!!
 

Readytogo22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2022
Μηνύματα
1.757
Like
3.149
Πόντοι
456

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.947
Κριτικές
2
Like
15.253
Πόντοι
3.836
Απο το 2010 και μετα αντιληφθηκα το μπουρδελο που γεννηθηκα,εφυγα εκτος του,επανηλθα για τους δικους μου λογους και ειμαι πανω απο βεβαιος πως δεν θα ειμαι εδω στο μελλον.

Στο μεσοδιαστημα,αυτο που διανυουμε,δεν με απασχολει τιποτα διοτι σ ενα μπουρδελο μονο να γαμησεις καλα σε νοιαζει,ουτε καθαριοτητες ουτε τιποτα,αν σ ενοιαζαν θα πηγαινες σε City Tour πχ
 

Filislover

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2024
Μηνύματα
875
Κριτικές
1
Like
776
Πόντοι
86
Ριξε μια ματιά γύρω σου όταν βγαίνεις έξω και πες μου τι βλέπεις ..μην κοιτάς μόνο το κινητό σου..λίγα είναι τα ωραία ζευγάρια.
Συμφωνώ αγάπη δε υπάρχει αλλά βλέπω και μερικούς άντρες που πραγματικά αγαπάνε τη γυναίκα τους άνευ συμφέροντος λίγοι βέβαια πλέον.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.284
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Συμφωνώ αγάπη δε υπάρχει αλλά βλέπω και μερικούς άντρες που πραγματικά αγαπάνε τη γυναίκα τους άνευ συμφέροντος λίγοι βέβαια πλέον.
Στα λόγια μου έρχεσαι...
Και αυτοί οι λίγοι είναι συμμαθητές,γείτονες κτλ...μόνο μέσω κύκλου γίνεται δουλειά.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.284
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Όχι όσο χάλια νόμιζα , το δωμάτιο παλεύετε , η δουλειά νταξ κλασσικά , το φαι τρώγεται.
Μένεις με άλλους πέντε και μυριζετε ο ένας τα κλανιδια του άλλου η έχετε λίγη άνεση χώρου;
 

Filislover

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2024
Μηνύματα
875
Κριτικές
1
Like
776
Πόντοι
86
Στα λόγια μου έρχεσαι...
Και αυτοί οι λίγοι είναι συμμαθητές,γείτονες κτλ...μόνο μέσω κύκλου γίνεται δουλειά.
Δε ξέρω αν ήταν με κύκλο ή όχι αλλά ξέρω ότι κάποιοι άντρες υπάρχουν τώρα γυναίκες καμία όλες θέλουν να δούλευες να βγάζεις λεφτά αλλιώς δε σε πλησιάζουν ενώ τους άντρες δε τους νοιάζει η γυναίκες να δουλεύει να βγάζει λεφτά το μόνο που νοιάζει τους άντρες είναι μια γυναίκα να έχει εμφάνηση αν και με τους Έλληνες που πάνε με πατσαβουρες πλέον και το στάνταρ της εμφάνησης το προσπερνάνε,γυναίκα να είναι και ότι να ναι και χοντρη να είναι και να μη δουλεύει θα πάνε μαζί της ενώ άντρας χοντρός και άνεργος δε βρίσκει με τίποτα γυναίκα αλλά δε έχεις άδικο λόγω συμφέροντος πάνε με τις γυναίκες οι περισσότεροι άντρες(όχι όλοι έχει και κάποιους αληθινούς που ερωτεύονται χωρίς συμφέροντα) για να ικανοποιήσουν το πουλί τους γιατί είναι φλωροι και κωλονουν να πούνε όχι δε σας θέλουμε και θα πάμε σε μπουρδέλα καλά λες ότι έχουν υποτακτική γυναικεία ψυχολογία.Αντρες πραγματικοί που αγαπάνε πραγματικά χωρίς συμφέρον υπάρχουν βέβαια αλλά πολύ λίγοι.
 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.135
Like
9.750
Πόντοι
2.306
8500 χιλιάρικα, το 2000 είναι φέσι στην πιστωτική, άρα παντελόνι, 6500.... Οκτώβριο του 26ομως περιμένω να πιάσω την καλή από ένα ασφαλιστικό συνταξιοδοτικό, 25000, περιμένω μηνύματα από κορίτσια....λάθος από κύριες για ιδέες του που και πως θα τα φάμε....:woldman:
 

Another Freak

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2024
Μηνύματα
547
Like
1.059
Πόντοι
206
8500 χιλιάρικα, το 2000 είναι φέσι στην πιστωτική, άρα παντελόνι, 6500.... Οκτώβριο του 26ομως περιμένω να πιάσω την καλή από ένα ασφαλιστικό συνταξιοδοτικό, 25000, περιμένω μηνύματα από κορίτσια....λάθος από κύριες για ιδέες του που και πως θα τα φάμε....:woldman:
Παρε μια καλή μηχανή μπρο
Εγω θα επαιρνα kawasaki ninja 1000
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.331
Κριτικές
11
Like
19.643
Πόντοι
3.846
Είμαι απένταρος έχω 1000 αλμπάνικα από δωρεές αλμπάνηδων και δίνω από 500 κάθε φορά σε καμμιά γριά γύφτισσα να μου τον παίξει :confused:
Στο γυφτομαχαλά πάω με οτοστόπ και γυρίζω με τα πόδια :confused:
 

Συνημμένα

  • IMG_20250125_202307.jpg
    IMG_20250125_202307.jpg
    2,5 MB · Εμφανίσεις: 34
  • 2.jpg
    2.jpg
    107,7 KB · Εμφανίσεις: 31

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom