Από αυτό που διάβασα-και σ'ευχαριστώ που το έβαλες-δικαιώνονται τα όσα έχω υποστηρίξει κατά καιρούς σχετικα με το συμβάν στα Ίμια....
Παρακαλώ... + χαίρομαι που συμφωνούμε
O.Y.K. 111
Από αυτό που διάβασα-και σ'ευχαριστώ που το έβαλες-δικαιώνονται τα όσα έχω υποστηρίξει κατά καιρούς σχετικα με το συμβάν στα Ίμια....

Κανονίστε να τα θαλασσώσετε πάλι εσείς του Ναυτικού.....22 με 26 Σεπτεμβρίου θα διεχαχθεί η μεγάλης κλίμακας διασυμμαχική άσκηση "ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2008".Φυσικά το site θα εκπροσωπηθεί από εμένα ως απλό μέλος αλλά ...και από ΕΝΑΝ MODERATOR ο οποίος θα πήξει στις κελευστίνες εκεί που θα είναι...Ποιος τη χάρη σου βρεεεεεε!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22 με 26 Σεπτεμβρίου θα διεχαχθεί η μεγάλης κλίμακας διασυμμαχική άσκηση "ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2008".Φυσικά το site θα εκπροσωπηθεί από εμένα ως απλό μέλος αλλά ...και από ΕΝΑΝ MODERATOR ο οποίος θα πήξει στις κελευστίνες εκεί που θα είναι...Ποιος τη χάρη σου βρεεεεεε!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Γραψου στην Αναφορά για 20Φ...ορεα πατριδα!!!μασ γαμαει ενα χρονο απο τιν ζοι μασ!!!καλι φασι!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Για την πατρίδα και τις κελευστίνες βεβαίως βεβαίως!!!! ;) ;) ;) ;)Όλα για την πατρίδα Ναύαρχε!![]()
![]()
![]()
Το καθήκον υπερέχει!
Για την πατρίδα και τις κελευστίνες βεβαίως βεβαίως!!!! ;) ;) ;) ;)
Aπό πότε οι θαλαμοφύλακες ρίχνουν και 20Φ...???Γραψου στην Αναφορά για 20Φ...


22 με 26 Σεπτεμβρίου θα διεχαχθεί η μεγάλης κλίμακας διασυμμαχική άσκηση "ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2008".Φυσικά το site θα εκπροσωπηθεί από εμένα ως απλό μέλος αλλά ...και από ΕΝΑΝ MODERATOR ο οποίος θα πήξει στις κελευστίνες εκεί που θα είναι...Ποιος τη χάρη σου βρεεεεεε!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aπό πότε οι θαλαμοφύλακες ρίχνουν και 20Φ...???![]()
![]()
Υ.Γ.Λίγα με τον Πίτσι γιατι δεν θα τα πάμε καλά εμείς οι 2...![]()


Ασ'τον να πήξει στο θαλαμοφυλίκι και καπάκι καλλιόπη!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Την έχει βρει Χηνοφώτης Ο Μούτσος...![]()
![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Την έχει βρει Χηνοφώτης Ο Μούτσος...![]()
![]()
![]()
Πολλά,πάρα πολλά λέτε.....Ασ'τον να πήξει στο θαλαμοφυλίκι και καπάκι καλλιόπη!!!![]()
Ρώτα τον...Στη φωλιά του μίνι θα είναι....Σε ΚΣ θα είναι?
Σε ΚΣ θα είναι?

Μη γελάς καθόλου!Εκεί που πάει,λίγοι έχουν πρόσβαση,including me!!!!!![]()
![]()
![]()
Εδω γελαμε!
Μη γελάς καθόλου!Εκεί που πάει,λίγοι έχουν πρόσβαση,including me!!!!!