Εχεις στοιχεια για ολα αυτα που λες ή απλα ειναι ενστικτο κ πεποιθησεις;Οι περισσοτεροι πολιτικοι ειναι μελη μασονικών στοών και σιωνιστές. Αυτο σημαίνει οτι ειναι ταυτισμένοι εμ κάποιους ιδιαίτερους σκοπούς που υπηρετουν και επιδιώκουν αυτες οι οργανώσεις. Εχουν βέβαια και το οτι τα ξεπουλάνε ολα για 5 ευρω, κι οσοι δεν ειναι ανήκουν σε τετοιες οργανώσεςι ειναι διεφθαρμένοι και τουλάχιστο αδιάφοροι για τα εθνικά συμφέροντα. Κι αλλες χώρες ορίζονται απο το σιωνισμό και οι πολιτικοι τους ειναι ταυτισμένοι με τους σκοπούς του, οχι μονο εμεις. Βασικα ολη η Ευρώπη και η ΑΜερική ετσι λειτουργεί, οχι ομως προς ώφελος των λαών της. Αυτη η καπιταλιστική διεθνοποίηση, οι πολυεθνικές που διατείνεται η αριστερα οτι δε θέλει και τα πολεμάει, αυτο ακριβώς ειναι ενας πρακτικός βραχίονας που τον χρησιμοποιει ο σιωνισμός (οχι μονο αυτος ομως). Δεν ειναι τιποτα βαμπιρ οι σιωνιστες, ανθρωποι σαν ολους ειναι.
Σχετικα με το γιατι πάνε μπροστα αλλες χωρες, γιατι δεν ειναι τοσο διεφθαρμένοι οι πολιτικοι, γιατι πιστευουν σε καποιο συλλογικο καλο κι εχουν καποια συνειδηση(εστω και μικρη), γιατι δε χρηματιζονται και στρατολογουνται τοσο ευκολα, γιατι εχουν άλλη νοοτροπία. Ομως αντίστοιχα/αντίστροφα, γιατι οι Έλληνες που πάνε στο εξωτερικό διαπρέπουν στις επιστήμες/επιχειρήσεις/επαγγελματικό τομέα και στη Ελλάδα πάνε ολα σέρνοντας κι αγκωμαχόντας? Αρα εχει μεγάλη σημασια το πλαίσιο που δημιουργείται σε μια χωρα, επηρεαζει καθε ολη τη ζωη ενος λαου. Γι αυτο φταιει και ο λαος αλλα και οι πολιτικοι. ΝΑ μας φορμαραν σε αλλο πλαισιο θα λειτουργουσαμε αλλιως, οπως εξω.
Απο εκει και περα τα Ελληνικα εθνικα συμφεροντα δε συνάδουν με αυτα των ΗΠΑ, αγγλιας και τουρκιας,αρα και αλλιως να ηταν, η προσπαθεια των σιωνιστων να μας λυγισουν θεωρω πως θα ηταν δεδομένη. Μια μαχη ομως ειναι χαμένη μονο οταν δε δίνεται.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).


