kostakis27
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.159
- Κριτικές
- 136
- Like
- 12.670
- Πόντοι
- 11.915
kostakis είσαι επόπ?
στο ναύσταθμο, σε φρεγάτα, αντλιοστάσιο 6, να υποθέσω Τ/ΜΗΧ?
Μου αρέσουν οι υποθέσεις σου τύπε.Ναι σε όλα τύπε,έτσι είναι οι πιο σκληροί κυκλοφορούμε σε τέτοιους χώρους στην φρεγάτα
.
,θα πέσει πούτσα με το κιλό να φύγετε χορτάτοι που θα κάνετε και τέτοιο ταξίδι γιωτάδες