Καταλαβαίνω την εθνική αγανάκτηση , αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνουν αρκετοί είναι ότι οι τούρκοι είναι πολύ καλοί μαθητές , και αφού φάγανε την πούτσα το 87 , απλά ετοιμάζονται να σου τον κάτσουν γέρα όταν θα έλθει ξανά η ώρα , και ενώ θεωρητικά θα έπρεπε να είμαστε καλύτεροι , την φάγαμε στον κώλο γιατί είμαστε σκατάδες , εκείνη την νύχτα πληρώσαμε όλες της λάθος επιλογές που έκανε το ναυτικό και ο Μητσοτάκης , και αντί για πάνοπλοι βρεθήκανε ξεβράκωτοι . αφήστε κάποιοι να γνωρίζουν περισσότερα από εσάς , τι θέλετε να σας πω όνομα και βαθμό , απλά είναι πράγματα που δεν λέγονται τουλάχιστον εδώ , Όσο για τον στόλαρχο της κοινοτοποιησεις του 1987 , έχω να πω ότι έχει μεγάλα αρχίδια , για τον τρόπο που έβγαλε τον στόλο έξω , που έστησε τα πλοία , για το ηθικό των πληρωμάτων , και για τις ξεκάθαρες διαταγές της Πολιτικής ηγεσίας .