Νέα

Ποιοτητα των FORD

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jean-Claud
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 67
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
εσυ δεν κατσαλαβαινεις μπουφο ότι η βολκς εκανε λαμογια για να φαινεται το αμαξι της καλυτερο σε μετρήσεις και τεστ.

λαμογια για να χαλαει το αμαξι σου και να αλλαξει εταιρεια ο πελατης ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ
Τελικά είσαι πολύ στόκος.Δεν εξηγείται αλλιώς.Έχεις φάει κόλημα με τη VW.Σου έχω αναφέρει mercedes , ford οτι κάνουν επίτηδες πουστιές με τους κινητήρες ώστε να χρειάζονται ανταλλακτικά πιο σύντομα απότι πρέπει και συνεχίζεις το χαβά σου.Μιλάμε για πολύ στόκος
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Και γιατί βλακάκο όσοι τους χαλάνε τα mercedes συνεχίζουν και πάνε και τα σκάνε για να τους τα επιδιορθώσουν; Ε βλακάκο; θα μας πεις;
γιατι εχουν βιτσιο να πουλαν μουρη με μερσεντές, τετοιο εχει και η κοπελα μου και της βγηκε 480 ο καθρεφτης του οδηγου και γυρω στο χιλιαρικο πρόβλημα στο σασμαν ,  αν συνεχισουν οι ζημιες θα το δωσει αλλα και να το κρατησει οσο το κρατησει για την μουρη ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ γιατι βλεπει εμενα που δεν παιδεύομαι με μαλακιες.


ηδη το εχει μετανοιωσει που δεν αγορασε με το ενα τεταρτο τοων χρηματων το παλιο μ ου κορολλα του 1999 που εκαιγε λιγοτερο, ηταν πιο γρηγορο, και ειχε μεγαλυτεορυς χωρους απο την πατατα το α-κλαςς της
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
ΑΝ  σου χαλασει νωρις το μερσεντές ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ.
Και γιατί βλακάκο όσοι τους χαλάνε τα mercedes συνεχίζουν και πάνε και τα σκάνε για να τους τα επιδιορθώσουν; Ε βλακάκο; θα μας πεις;
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
γιατι εχουν βιτσιο να πουλαν μουρη με μερσεντές, τετοιο εχει και η κοπελα μου και της βγηκε 480 ο καθρεφτης του οδηγου και γυρω στο χιλιαρικο πρόβλημα στο σασμαν ,  αν συνεχισουν οι ζημιες θα το δωσει αλλα και να το κρατησει οσο το κρατησει για την μουρη ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ γιατι βλεπει εμενα που δεν παιδεύομαι με μαλακιες
Άρα στα λόγια μου έρχεσαι.Εκεί πατάνε οι εταιρίες.Στο κόμπλεξ του αγοραστή.Όταν έχει χιλιάδες πωλήσεις η mercedes , χέστηκε για το αν η γκόμενά σου δεν θα ξανααγοράσει από αυτούς.Ήδη κάποιο άλλο κορόϊδο θα έχει πάρει τη θέση της και θα τραβάει αυτά που τραβάει η δικιά σου τώρα.Και μέχρι να το καταλάβει και να φύγει και το άλλο κορόϊδο από την εταιρία ήδη θα έχει βγάλει τρελά κέρδη.Ο κύκλος να δουλεύει.Δεν το έχεις πάρει χαμπάρι ρε κακομοίρη οτι δεν τους νοιάζει η εικόνα τους προς τα έξω;
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Άρα στα λόγια μου έρχεσαι.Εκεί πατάνε οι εταιρίες.Στο κόμπλεξ του αγοραστή.Όταν έχει χιλιάδες πωλήσεις η mercedes , χέστηκε για το αν η γκόμενά σου δεν θα ξανααγοράσει από αυτούς.Ήδη κάποιο άλλο κορόϊδο θα έχει πάρει τη θέση της και θα τραβάει αυτά που τραβάει η δικιά σου τώρα.Και μέχρι να το καταλάβει και να φύγει και το άλλο κορόϊδο από την εταιρία ήδη θα έχει βγάλει τρελά κέρδη.Ο κύκλος να δουλεύει.Δεν το έχεις πάρει χαμπάρι ρε κακομοίρη οτι δεν τους νοιάζει η εικόνα τους προς τα έξω;
ρε πας καλα θελουν οι εταιρειες να μειωσουν τους πελατες τους?

αντι να αγοραζουν κάθε 20 χρονια από την ιδια μαρκα και να το λενε και στους φιλους τους να παρουν ιδιο.

να παιρνει καποιος και υστερα από 10 χρονια να είναι για πεταμα και να λεει σε ολους μην παρτε από αυτην την εταιρεια??

καποτε μειωσαν οι ιταλοι του φορους για να πουλησουν περισσοτερα αμαξια και να τονωθεί η βιομηχανια αυτοκινητων τους και μειωθηκε και άλλο η βιομηχανια τους και αγοραζαν ξενα οι ιταλοι γιατι ηξεραν τι μαπα είναι τα φιατ, τα λαντσια και τα αλφαρομεο που χαλανε.


συνελθε κανενας φιλος της κοπελας μου ή της ξαδέρφης μου  ή του γειτονα μου που επισης την πατησανε  με μερσεντές δεν προκειτε να παρουν μερσεντές. ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.198
Like
759
Πόντοι
146
Ναι έχω πείρα και δεν λέω μπουρδολογίες.Μια γύρα στα διάφορα fora αυτοκινήτων θα σε πείσει για το ποιες εταιρίες είναι προβληματικές και ποιές όχι.Μόνο βλάκας δεν το καταλαβαίνει αυτό.
Σε όποια φόρα και να μπεις ,οτι προιόν και να αφορά,τα προβλήματα θα γράφουν.Τι να γράφουν ;"Τι ωραία ,τι καλά";
Και ξεκολλάτε απο Ιταλικά,Γαλλικά ,Γερμανικά,Ασιατικά.5 εταιρίες φτιάχνουν τα πιο πολλά ανταλλακτικά .Αν πχ χαλάσει ο bosch εγκεφαλος σε φιατ θα φταιει οτι είναι Ιταλικό;
Επίσης μην συγκρίνετε αμαξια πριν 40 χρόνια με τωρινά.Ουτε τα ίδια ηλεκτρονικά έχουν όυτε τίποτα.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
και η μερσεντές και η τζαγκουαρ πουλανε μοστρα και ονομα.

η φορντ και η βολκς ποιο λογο εχουνε να χαλανε τα αμαξια τους? είναι τοσο σιγουροι ότι θα βρεθει καποιος παλι να αγορασει επειδή δεν εκανε ερευνα αγορας να δει τι μαπες είναι?
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
τα παλια τουοτα κρατάγανε 20 χρονια και τα καινουρια 30.
τα παλια χιουνταη κρατάγανε 10 χρονια και τα καινουρια 20.
τα παλια ρενω κρατάγανε 7 χρονια και τα καινουρια 10.

και ολοι τα φτιαχνουν πιο ασφαλη, πιο γρηγορα, πιο ανετα από τα προηγουμενα μοντελα, δεν είναι μαλακες να σαμποτάρουνε τα δικα τους προιοντα.

η βολκς που ειπαμε εκανε απατη για να εχει καλυτερες μετρήσεις ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΗΣ ΚΑΙ Η ΦΗΜΗ ΤΗΣ.
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
και η μερσεντές και η τζαγκουαρ πουλανε μοστρα και ονομα.

η φορντ και η βολκς ποιο λογο εχουνε να χαλανε τα αμαξια τους? είναι τοσο σιγουροι ότι θα βρεθει καποιος παλι να αγορασει επειδή δεν εκανε ερευνα αγορας να δει τι μαπες είναι?
Μα τι λες τώρα.Όλες οι εταιρίες αυτοκινήτων τα τρελά κέρδη τους δεν είναι από τις πωλήσεις αλλά από τα service και τα ανταλλακτικά.Όσο πιο συχνά χαλάνε τόσο πιο συχνά πας στο συνεργείο τους να τα αντικαταστήσεις , άρα πιο πολλά έσοδα.Δεν έχει να κάνει με τη μόστρα.
Σε Seat φίλου που το έχει η γυναίκα του , κάθε λίγο και λιγάκι καίγεται ένας σένσορας (4 έχει συνολικά , ένα για κάθε κύλινδρο) και είτε βάζει γνήσιο , είτε ημιτασιόν μετά από κάποια χιλιόμετρα αναγκάζεται και τα αλλάζει.Όχι όλα μαζί αλλά μια τον ένα μια τον άλλο.Και κοστίζει κάπου 25 ευρώ αν θυμάμαι καλά αυτό το μαραφέρι.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Μα τι λες τώρα.Όλες οι εταιρίες αυτοκινήτων τα τρελά κέρδη τους δεν είναι από τις πωλήσεις αλλά από τα service και τα ανταλλακτικά.Όσο πιο συχνά χαλάνε τόσο πιο συχνά πας στο συνεργείο τους να τα αντικαταστήσεις , άρα πιο πολλά έσοδα.Δεν έχει να κάνει με τη μόστρα.
Σε Seat φίλου που το έχει η γυναίκα του , κάθε λίγο και λιγάκι καίγεται ένας σένσορας (4 έχει συνολικά , ένα για κάθε κύλινδρο) και είτε βάζει γνήσιο , είτε ημιτασιόν μετά από κάποια χιλιόμετρα αναγκάζεται και τα αλλάζει.Όχι όλα μαζί αλλά μια τον ένα μια τον άλλο.Και κοστίζει κάπου 25 ευρώ αν θυμάμαι καλά αυτό το μαραφέρι.
και πιστευεις ότι επιτιδες το σχεδιασε ετσι η σεατ για να τα παιρνει σιγα σιγα ωσπου να τα παρει στο τελος στο κρανιο και να μην ξαναπαρει σεατ?
συνεχιζεις να παραλογιζεσαι.
τα σεατ καποια ηταν ωραια σε εμφανιση.
το γεγονός ότι χαλανε τέτοιες μαλακιες και ολοι το εχουμε ακουσει είναι το πρόβλημα της, αλλιως θα κονομαγε πολλα περισσοτερα πουλοντας και σε αυτους που λογω ποιοτητας αγοραζουν ιαπωνικο ή και κορεατικο πλεον.
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.198
Like
759
Πόντοι
146
Μα τι λες τώρα.Όλες οι εταιρίες αυτοκινήτων τα τρελά κέρδη τους δεν είναι από τις πωλήσεις αλλά από τα service και τα ανταλλακτικά.Όσο πιο συχνά χαλάνε τόσο πιο συχνά πας στο συνεργείο τους να τα αντικαταστήσεις , άρα πιο πολλά έσοδα.Δεν έχει να κάνει με τη μόστρα.
Σε Seat φίλου που το έχει η γυναίκα του , κάθε λίγο και λιγάκι καίγεται ένας σένσορας (4 έχει συνολικά , ένα για κάθε κύλινδρο) και είτε βάζει γνήσιο , είτε ημιτασιόν μετά από κάποια χιλιόμετρα αναγκάζεται και τα αλλάζει.Όχι όλα μαζί αλλά μια τον ένα μια τον άλλο.Και κοστίζει κάπου 25 ευρώ αν θυμάμαι καλά αυτό το μαραφέρι.
Σενσορας ή πολλαπλασιαστής;Και ποια μάρκα τους φτιάχνει αυτούς;
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
τα παλια τουοτα κρατάγανε 20 χρονια και τα καινουρια 30.
τα παλια χιουνταη κρατάγανε 10 χρονια και τα καινουρια 20.
τα παλια ρενω κρατάγανε 7 χρονια και τα καινουρια 10.

και ολοι τα φτιαχνουν πιο ασφαλη, πιο γρηγορα, πιο ανετα από τα προηγουμενα μοντελα, δεν είναι μαλακες να σαμποτάρουνε τα δικα τους προιοντα.

η βολκς που ειπαμε εκανε απατη για να εχει καλυτερες μετρήσεις ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΗΣ ΚΑΙ Η ΦΗΜΗ ΤΗΣ.
Άλλο πιο ασφαλή , πιο γρήγορα και πιο άνετα και άλλο πιο επιρρεπή σε βλάβες.Μάλον τα έχεις κάνει λίγο αχταρμά και τα έχεις μπλεγμένα.
Αυτό που λες παραπάνω για τα χρόνια από που το έβγαλες το συμπέρασμα; Από γνωστούς και φίλους ή από κάποια σοβαρή έρευνα;
Α και που σαι...και ο ιάπωνας λόγω ανταγωνισμού άρχισε να χαλάει την ποιότητα.Τα Auris ξέρεις που συναρμολογούνται πλέον; Ή θα μου πεις οτι οι προδιαγραφές των Τούρκικων εργοστασίων (γιατί εκεί φτοιάχνονται αν δεν το γνωρίζεις) είναι εφάμιλες των ιαπωνικών;
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
και πιστευεις ότι επιτιδες το σχεδιασε ετσι η σεατ για να τα παιρνει σιγα σιγα ωσπου να τα παρει στο τελος στο κρανιο και να μην ξαναπαρει σεατ?
Και πως εξηγείς το γεγονός οτι τα μαμίσια είχαν κρατήσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα και τα γνήσια ως ανταλλακτικά πλέον δεν κρατάνε ούτε τα μισά χιλιόμετρα; Ε για πες μας;
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Άλλο πιο ασφαλή , πιο γρήγορα και πιο άνετα και άλλο πιο επιρρεπή σε βλάβες.Μάλον τα έχεις κάνει λίγο αχταρμά και τα έχεις μπλεγμένα.
Αυτό που λες παραπάνω για τα χρόνια από που το έβγαλες το συμπέρασμα; Από γνωστούς και φίλους ή από κάποια σοβαρή έρευνα;
Α και που σαι...και ο ιάπωνας λόγω ανταγωνισμού άρχισε να χαλάει την ποιότητα.Τα Auris ξέρεις που συναρμολογούνται πλέον; Ή θα μου πεις οτι οι προδιαγραφές των Τούρκικων εργοστασίων (γιατί εκεί φτοιάχνονται αν δεν το γνωρίζεις) είναι εφάμιλες των ιαπωνικών;
ναι οπου και να φτιαχνονται
το τουοτα του 1998
ηταν καλυτερο από το τουοτα του 1977
και στο να μη βγαλει ζημιες.
στου 1977 καναμε κάθε 5.000 χλμ σερβις και μια φορα εβγαλε βλαβη στο κιβωτιο και άλλες 3-4 φορες δεν αναβε.
στου 1998 καναμε κάθε 10.000 χλμ σερβις και δεν εβαγλε καμμια βλαβη ουτε αρνηθηκε ποτε να ξεκινησει.

και μιλαμε το ιδιο λιωμενα και τα 2, εγω τα δουλεψα ως τα 300-400 χιλ.χλμ
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
Σενσορας ή πολλαπλασιαστής;Και ποια μάρκα τους φτιάχνει αυτούς;
Τα γνήσια είναι της Bosch.Νομίζω σένσορας γιατί ήταν 4 στο σύνολο σαν ραυδιά που πήγαιναν κάπου από πάνω στο καπάκι.Τα ιμιτασιόν δεν ξέρω τη μάρκα.
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
ναι οπου και να φτιαχνονται
το τουοτα του 1998
ηταν καλυτερο από το τουοτα του 1977
και στο να μη βγαλει ζημιες.
στου 1977 καναμε κάθε 5.000 χλμ σερβις και μια φορα εβγαλε βλαβη στο κιβωτιο και άλλες 3-4 φορες δεν αναβε.
στου 1998 καναμε κάθε 10.000 χλμ σερβις και δεν εβαγλε καμμια βλαβη ουτε αρνηθηκε ποτε να ξεκινησει.

και μιλαμε το ιδιο λιωμενα και τα 2, εγω τα δουλεψα ως τα 300-400 χιλ.χλμ
Ανέβα λίγο χρονολογίες και πες μας για τα σημερινά μοντέλα.Το 98 δεν φτοιάχνονταν Τουρκία...
και για να μην το κουράζουμε , κολητού μου Toyota Auris κατασκευασμένο Τουρκία , αν μπεις μέσα και το δεις πως είναι θα νομίζεις οτι μπήκαν γάτες και κάνανε μάχη.Τα πλαστικά όλα ξεφτυσμένα.Και στο δρόμο τρίζει με το παραμικρό.
Πέρα όμως από αυτό του φίλου μου , για την ποιότητα μου τα λέει και ο μηχανικός μου που είναι φιλαράκι και περνάνε άπειρα αμάξια από τα χέρια του και ξέρει πολύ καλύτερα από μένα και από σένα.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
αν εχεις πιο καινουρια αναφερε δεδομενα εγω μεχρι στιγμης δεν ακουσα κανεναν απογοητευμενο τογιοτακια του 2005 ή του 2010,

και τα νισσαν που φτιαχνονται στην ελλαδα πριν 30 χρονια μια χαρα την ιαπωνικη ποιοτητα της νισσαν ειχαν δεν χαλαγαν. ουτε επίτηδες ουτε ξεπιτιδες.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Ανέβα λίγο χρονολογίες και πες μας για τα σημερινά μοντέλα.Το 98 δεν φτοιάχνονταν Τουρκία...
και για να μην το κουράζουμε , κολητού μου Toyota Auris κατασκευασμένο Τουρκία , αν μπεις μέσα και το δεις πως είναι θα νομίζεις οτι μπήκαν γάτες και κάνανε μάχη.Τα πλαστικά όλα ξεφτυσμένα.Και στο δρόμο τρίζει με το παραμικρό.
Πέρα όμως από αυτό του φίλου μου , για την ποιότητα μου τα λέει και ο μηχανικός μου που είναι φιλαράκι και περνάνε άπειρα αμάξια από τα χέρια του και ξέρει πολύ καλύτερα από μένα και από σένα.

οκ τοτε ο χρονος θα δειξει και θα το μαθουμε και εμεις ότι τα καινουρια τογιοτα χαλανε στα 10 χρονια.

μεχρι στιγμης βλεπω τογιοτα καρινα, κορολλα, σελικα, σταρλετ του 90 να κυκλοφορούνε ΟΛΑ.


αντίθετα ρενω και φιατ 15 ετων δε βλεπω πουθενα.
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
αν εχεις πιο καινουρια αναφερε δεδομενα εγω μεχρι στιγμης δεν ακουσα κανεναν απογοητευμενο τογιοτακια του 2005 ή του 2010,

και τα νισσαν που φτιαχνονται στην ελλαδα πριν 30 χρονια μια χαρα την ιαπωνικη ποιοτητα της νισσαν ειχαν δεν χαλαγαν. ουτε επίτηδες ουτε ξεπιτιδες.
Σου ανέφερα τρανταχτό παράδειγμα παραπάνω.Διάβαστο
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Σου ανέφερα τρανταχτό παράδειγμα παραπάνω.Διάβαστο
το διαβασα και όπως ειπες μιλησες παλι για πλαστικα και τριξιματα ΟΧΙ για χαλασμενο αμαξι.
αν χαλανε λοιπον πιο γρηγορα τα καινουρια τογιοτα από τα παλια ΘΑ το δουμε.
μεχρι στιγμης ΔΕΝ το βλέπουμε.
κυκλοφορούνε όλα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom