Νέα

Ποιοτητα των FORD

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jean-Claud
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 67
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
Αν θέλετε να δείτε για την ποιότητα της Ford , δείτε το ακόλουθο βιντεάκι που πήραν στο χέρι τον κινητήρα από το RS το οποίο υποτίθεται είναι το κορυφαίων επιδόσεων καμάρι της εταιρίας.Έκαψε φλάτζα κεφαλής , επειδή μπαίναν νερά ψύξης στο θάλαμο καύσης.Όλα αυτά από κατασκευαστική αβλεψία.Και όχι μόνο δεν κάλυψαν τη ζημιά των ιδιοκτητών αλλά έψαχναν και δικιολογίες να τα βγάλουν εκτός εγγύησης εαν είχαν βάλει βελτιώσεις οι ιδιοκτήτες τους , πράγμα βέβαια σωστό αλλά το παραπάνω περιστατικό έγινε σε στοκ κινητήρα τον οποίο μάλιστα ο ιδιοκτήτης δεν είχε ζορίσει ποτέ.
Σε ένα περιστατικό ενός γνωστού με απλό focus (μοντέλο πριν το 2012) δεν έποιασαν τα φρένα (προσωρινα) και πήγε και έσκασε με το παρμπρίζ στην μπάρα των διοδίων.Το πήγαν στην αντιπροσωπεία να εξετάσουν τί έγινε , δεν έβγαλαν άκρη και το έστειλαν στα κεντρικά στη μαμά εταιρία όπου και εκεί πάλι δεν έβγαλαν άκρη γιατί τα φρένα δεν έποιασαν.
Εμένα προσωπικά να μου χαρίζανε όχι ford αλλά οποιοδήποτε Γερμανικό αμάξι θα το πούλαγα στο καπάκι και θα έπαιρνα Ιάπωνα ή Κορεάτη.Χάλασαν και οι Ιάπωνες την ποιότητα με τα χρόνια λόγω ανταγωνισμού αλλά ακόμα και έτσι προτιμώ να τα δώσω σε αυτούς παρά στους αχώνευτους απόγονους του 3ου Ραϊχ.
 

kostasvenos

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2018
Μηνύματα
61
Like
2
Πόντοι
0
φιλοι μου !!!! οποια αυτοκινητοβιομηχανια ερχετε ευρωπη κλαφτε τα τα αμαξια μετα...
αμα η ford εμενε αμερικη δε θα ειχαμε πτωση ποιοτητας !!!

 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.198
Like
759
Πόντοι
146
φιλοι μου !!!! οποια αυτοκινητοβιομηχανια ερχετε ευρωπη κλαφτε τα τα αμαξια μετα...
αμα η ford εμενε αμερικη δε θα ειχαμε πτωση ποιοτητας !!!
Ξέρεις φαντάζομαι ότι τα κατασκευής στις ΗΠΑ έχουν την χειρότερη ποιότητα.Ακόμα και Μερσεντες ,ML ,που φτιάχνονταν στις ΗΠΑ ήταν όλο προβλήματα.
H Ford είναι 50 χρόνια στην Ευρώπη.
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
Απλά πρέπει να το χωνέψουμε οτι δεν υπάρχουν πλέον ποιοτικά αυτοκίνητα και είναι κατασκευασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να βγάζουν βλάβη μετά από κάποια συγκεκριμένα χιλιόμετρα.Αν τα έφτοιαχναν με τα υλικά και την αξιοπιστία πριν 20-30 χρόνια , οι πωλήσεις θα έποιαναν πάτο αφού θα το αγόραζες και θα το κράταγες για 20-25 χρόνια.Με πωλήσεις στον πάτο , θα κάναν αρχικά μειώσεις προσωπικού και τέλος θα έβαζαν λουκέτο.
Η ποιότητα σε όλα τα είδη έχει πέσει δραματικά παγκοσμίως για να υπάρχει κατανάλωση.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Απλά πρέπει να το χωνέψουμε οτι δεν υπάρχουν πλέον ποιοτικά αυτοκίνητα και είναι κατασκευασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να βγάζουν βλάβη μετά από κάποια συγκεκριμένα χιλιόμετρα.Αν τα έφτοιαχναν με τα υλικά και την αξιοπιστία πριν 20-30 χρόνια , οι πωλήσεις θα έποιαναν πάτο αφού θα το αγόραζες και θα το κράταγες για 20-25 χρόνια.Με πωλήσεις στον πάτο , θα κάναν αρχικά μειώσεις προσωπικού και τέλος θα έβαζαν λουκέτο.
Η ποιότητα σε όλα τα είδη έχει πέσει δραματικά παγκοσμίως για να υπάρχει κατανάλωση.
δηλαδή μας λες ότι υπαρχει  μια παγκοσμια συνωμοσια μεταξυ των 10 μεγαλων και 30 μικροτερων κατασκευαστών να βγαζουν μηχανήματα που χαλανε, ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΣΦΗΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟ ΘΥΜΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.

δεν στεκει λογικης ρε.

θα βγαζω εγω η toyota από γερο ατσαλι κινητήρες το 70 για να αντεχουν 30 χρονια και το 2000 θα βγαζω από μαλακο ατσαλι για να χαλαει στα 15 χρονια και να παρει ο πελατης - θυμα καινουριο????


ε τοτε πολύ απλα δεν θα παρει ξανα από εμενα θα παει να παρει ένα από ινδια ή κινα πολύ φτηνοτερο αφου εχει ημερομηνια ληξης 15 χρονια και αυτό.


εδώ σκωτονονται στον ανταγωνισμο να βγαλουν 5 αλογα παραπανω, 2 καταναλωση παρακατω, 3 πολυτελειες και ανεσεις περισσοτερες για να φτιαξουν ονομα και να αυξησουν τις πωλήσεις ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΧΑΛΑΝΕ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ???!!!!


δεν πατε καλα ρε οι συνωμοσιολογοι.


ειχα κορολλα του 1977 και μετα πηραμε κορολα του 1998.


σαφως όλα ηταν καλυτερα στο καινουριο.

μπροστα κινηση για να ελεγχεται καλυτερα, μεγαλύτεροι χωροι για επιβάτες και αποσκευες, καλυτερη καταναλωση, καλυτερη τελικη ταχυτητα, κλιματισμος.


τωρα στο καινουριο πχ το χερουλακι του οδηγου που ηταν μαυρο πλαστικο εσπασε γιατι εχω πολύ δυναμη και το τσεκαρα βλακωδώς σηκωνοντας το δυνατα να δω αν είναι κλειδωμενο το αμαξι, στο αντιστοιχο παλιο ηταν μεταλικο το χερουλακι , δεν εσπασε ποτε αλλα μπλοκαρε από εξω του συνοδηγου και ανοιγε μονο από μεσα. αυτά είναι λεπτομέρειες δεν είναι εσκεμενα χειροτερη ποιοτητα, δεν θα αλλαξεις αμαξι επειδή χαλασε ένα χερουλακι.

από σποντα μπορει να γινουν και λαθη αλλα σπανια.

πχ η μερσεντές μειωσε τα ηλεκτρονικα βοηθήματα σε καποια φαση γιατι ηταν πολλα και αυξαναν τις πιθανότητες βλαβων από αλληλεπιδραση.


ή στα δυο κορολα που ανεφερα επειδή το καινουριο ηταν πολύ πιο βαρυ λογω εξοπλισμου ασφαλειας και ειχε μπροστα κινηση που χανει σε ανηφορα πιο ευκολα την προσφυση και ειχε και μακρυτερες σχεσεις στο κιβωτιο ώστε να εχει ακομη καλυτερη καταναλωση στις ανηφορες τις γειτονιας μου δεν ηταν οσο σβελτο περιμενα.


παρεμενε όμως κλασσης καλυτερο συνολικα αφου εκαιγε μισο καυσιμο και καθολου λαδι σε σχεση με το παλιο που ηθελε και διπλασια σερβις.
 

toni_sop

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2015
Μηνύματα
9
Like
0
Πόντοι
0
Έχω ένα βανάκι ford transporter connect, είμαι όχι απλά απογοητευμένος, λυπάμαι να του βάλω και φωτιά! Κάθε 2 μήνες ζημιά!
 

bellaspanos

Μέλος
Εγγρ.
2 Σεπ 2014
Μηνύματα
193
Κριτικές
1
Like
90
Πόντοι
1
Τo fiestaki που ειχα του 12' απο τα πιο σωστα αυτοκινητα που εχω οδηγησει
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
δηλαδή μας λες ότι υπαρχει  μια παγκοσμια συνωμοσια μεταξυ των 10 μεγαλων και 30 μικροτερων κατασκευαστών να βγαζουν μηχανήματα που χαλανε, ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΣΦΗΜΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟ ΘΥΜΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.

δεν στεκει λογικης ρε.

θα βγαζω εγω η toyota από γερο ατσαλι κινητήρες το 70 για να αντεχουν 30 χρονια και το 2000 θα βγαζω από μαλακο ατσαλι για να χαλαει στα 15 χρονια και να παρει ο πελατης - θυμα καινουριο????


ε τοτε πολύ απλα δεν θα παρει ξανα από εμενα θα παει να παρει ένα από ινδια ή κινα πολύ φτηνοτερο αφου εχει ημερομηνια ληξης 15 χρονια και αυτό.


εδώ σκωτονονται στον ανταγωνισμο να βγαλουν 5 αλογα παραπανω, 2 καταναλωση παρακατω, 3 πολυτελειες και ανεσεις περισσοτερες για να φτιαξουν ονομα και να αυξησουν τις πωλήσεις ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΧΑΛΑΝΕ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ???!!!!


δεν πατε καλα ρε οι συνωμοσιολογοι.


ειχα κορολλα του 1977 και μετα πηραμε κορολα του 1998.


σαφως όλα ηταν καλυτερα στο καινουριο.

μπροστα κινηση για να ελεγχεται καλυτερα, μεγαλύτεροι χωροι για επιβάτες και αποσκευες, καλυτερη καταναλωση, καλυτερη τελικη ταχυτητα, κλιματισμος.


τωρα στο καινουριο πχ το χερουλακι του οδηγου που ηταν μαυρο πλαστικο εσπασε γιατι εχω πολύ δυναμη και το τσεκαρα βλακωδώς σηκωνοντας το δυνατα να δω αν είναι κλειδωμενο το αμαξι, στο αντιστοιχο παλιο ηταν μεταλικο το χερουλακι , δεν εσπασε ποτε αλλα μπλοκαρε από εξω του συνοδηγου και ανοιγε μονο από μεσα. αυτά είναι λεπτομέρειες δεν είναι εσκεμενα χειροτερη ποιοτητα, δεν θα αλλαξεις αμαξι επειδή χαλασε ένα χερουλακι.

από σποντα μπορει να γινουν και λαθη αλλα σπανια.

πχ η μερσεντές μειωσε τα ηλεκτρονικα βοηθήματα σε καποια φαση γιατι ηταν πολλα και αυξαναν τις πιθανότητες βλαβων από αλληλεπιδραση.


ή στα δυο κορολα που ανεφερα επειδή το καινουριο ηταν πολύ πιο βαρυ λογω εξοπλισμου ασφαλειας και ειχε μπροστα κινηση που χανει σε ανηφορα πιο ευκολα την προσφυση και ειχε και μακρυτερες σχεσεις στο κιβωτιο ώστε να εχει ακομη καλυτερη καταναλωση στις ανηφορες τις γειτονιας μου δεν ηταν οσο σβελτο περιμενα.


παρεμενε όμως κλασσης καλυτερο συνολικα αφου εκαιγε μισο καυσιμο και καθολου λαδι σε σχεση με το παλιο που ηθελε και διπλασια σερβις.
Δεν ξέρω εαν το κατάλαβες αλλά μιλάω για τα κύρια μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη ενός αμαξιού και όχι για το πόσο ποιοτικό πλαστικό είναι ένα χερούλι.
Πόσα χιλιόμετρα βγάζει ένα σημερινό μέσο αυτοκίνητο έχεις αναρωτηθεί ποτέ;
Στα 200 χιλιάρικα αν σε βγάλει να είσαι ευχαριστημένος όταν τα παλιά άντεχαν πάνω από 400 χιλιάρικα.
Δεν βαρεθήκατε επιτέλους αυτή την καραμέλα οτι είμαστε όλοι συνομοσιολόγοι όσοι τυχαίνει να επισημαίνουν κάποια πραγματικά δεδομένα;
Mercedes επαγγελματικό γνωστού μου , του έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο και όταν το πήγε σε ηλεκτρονικό κούναγε το κεφάλι και του είπε οτι είναι γνωστό το πρόβλημα.Το βγάζουν σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα και δεν μπορεί να κάνει κάτι πέρα από το να βάλει άλλο εγκέφαλο.1000 ευρουλάκια.Κατάλαβες τώρα; Και δεν είναι το θέμα η mercedes.Τις κάνουν όλες οι εταιρίες αυτές τις μαϊμουδιές.
 

Sapakias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2016
Μηνύματα
2.837
Like
1.280
Πόντοι
216
Μόνο που ο εγκέφαλος στη mercedes δεν κοστίζει όσο ο εγκέφαλος ενός Ford ή KIA
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
Και; τι παει να πει αυτό δηλαδή;
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Δεν ξέρω εαν το κατάλαβες αλλά μιλάω για τα κύρια μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη ενός αμαξιού και όχι για το πόσο ποιοτικό πλαστικό είναι ένα χερούλι.
Πόσα χιλιόμετρα βγάζει ένα σημερινό μέσο αυτοκίνητο έχεις αναρωτηθεί ποτέ;
Στα 200 χιλιάρικα αν σε βγάλει να είσαι ευχαριστημένος όταν τα παλιά άντεχαν πάνω από 400 χιλιάρικα.
Δεν βαρεθήκατε επιτέλους αυτή την καραμέλα οτι είμαστε όλοι συνομοσιολόγοι όσοι τυχαίνει να επισημαίνουν κάποια πραγματικά δεδομένα;
Mercedes επαγγελματικό γνωστού μου , του έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο και όταν το πήγε σε ηλεκτρονικό κούναγε το κεφάλι και του είπε οτι είναι γνωστό το πρόβλημα.Το βγάζουν σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα και δεν μπορεί να κάνει κάτι πέρα από το να βάλει άλλο εγκέφαλο.1000 ευρουλάκια.Κατάλαβες τώρα; Και δεν είναι το θέμα η mercedes.Τις κάνουν όλες οι εταιρίες αυτές τις μαϊμουδιές.

οχι ρε τυπε δεν θα μας τρελανεις.

προφανως και δεν εβαλε επιτηδες ελατωματικους εγκεφαλους η μερσεντες για να δυσφημισει τα επαγγελματικα της και ο δυσαρεστημενος πελατης να αγορασει το επομενο απο αλλη εταιρια.

και ναι το τογιοτα του 1977 εβγαλε 444.000 χλμ το παροπλισαμε γιατι δεν εχει πλεον καλα φρενα ο κινητηρα δουλευε τρωγοντας καυσιμα και λαδι.
το τογιοτα του 1998 το πουλησα με 360.000 χλμ γιατι κληρονομησα αλλο αμαξι 10 χορνια πιο καινουριο, φανταζομαι θα δουλευει ακομη και θα ειναι σιγουρα πανω απο 400.000 χλμ τωρα γιατι το πουλησα πριν 5 χρονια.
το χιουνταη που εχω τωρα ειναι στα 210.000 χλμ και παεοι οπως καινουριο προβλεπω και αυτο να παει πανω απο 400.000 και πολυ καλυτερο απο τα 2 προηγουμενα και παλιοτερα σε ολα , αντοχη, συντηρηση, καταναλωση, δυναμη, ανεση, ασφαλεια.

τωρα αν εσυ εχεις πειρα απο ιταλικα και γαλλικα προβληματικα γυρνα το και εσυ στα ασιατικα να δεις θεου προσωπο.
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
οχι ρε τυπε δεν θα μας τρελανεις.

προφανως και δεν εβαλε επιτηδες ελατωματικους εγκεφαλους η μερσεντες για να δυσφημισει τα επαγγελματικα της και ο δυσαρεστημενος πελατης να αγορασει το επομενο απο αλλη εταιρια.

και ναι το τογιοτα του 1977 εβγαλε 444.000 χλμ το παροπλισαμε γιατι δεν εχει πλεον καλα φρενα ο κινητηρα δουλευε τρωγοντας καυσιμα και λαδι.
το τογιοτα του 1998 το πουλησα με 360.000 χλμ γιατι κληρονομησα αλλο αμαξι 10 χορνια πιο καινουριο, φανταζομαι θα δουλευει ακομη και θα ειναι σιγουρα πανω απο 400.000 χλμ τωρα γιατι το πουλησα πριν 5 χρονια.
το χιουνταη που εχω τωρα ειναι στα 210.000 χλμ και παεοι οπως καινουριο προβλεπω και αυτο να παει πανω απο 400.000 και πολυ καλυτερο απο τα 2 προηγουμενα και παλιοτερα σε ολα , αντοχη, συντηρηση, καταναλωση, δυναμη, ανεση, ασφαλεια.

τωρα αν εσυ εχεις πειρα απο ιταλικα και γαλλικα προβληματικα γυρνα το και εσυ στα ασιατικα να δεις θεου προσωπο.
Ναι έχω πείρα και δεν λέω μπουρδολογίες.Μια γύρα στα διάφορα fora αυτοκινήτων θα σε πείσει για το ποιες εταιρίες είναι προβληματικές και ποιές όχι.Μόνο βλάκας δεν το καταλαβαίνει αυτό.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
εταιριες ειναι προβληματικες, οπως ειπες πχ καποιες ευρωπαικες.

οχι απο προθεση φυσικα.

δεν βγαζουν επιτηδες μαπα αμαξια η φιατ και η ρενω για να αγανακτησουν τον κοσμο και να αγορασει μετα κορεατικο
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
ρεζιλι εγινε και μειωσε τις πωλησεις της η βολκςβαγκεν οταν σβηνανε καποια μικρα της ντιζελ σε χαμηλες στροφες.

δεν το εκανε επιτηδες .

να μειωσει την καταναλωση ηθελε και της βγηκε αυτη η πατατα.
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
ρεζιλι εγινε και μειωσε τις πωλησεις της η βολκςβαγκεν οταν σβηνανε καποια μικρα της ντιζελ σε χαμηλες στροφες.

δεν το εκανε επιτηδες .

να μειωσει την καταναλωση ηθελε και της βγηκε αυτη η πατατα.
Για ποια VW μιλάς; Για αυτή που είχε κατασκευάσει και εμφυτεύσει ειδικό λογισμικό που όταν ανίχνευε οτι το όχημα περνάει από έλεγχο ΚΤΕΟ άλλαζε τις ρυθμίσεις στους ντιζελοκινητήρες για να δείχνει οτι είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια; Για αυτή τη VW μιλάς;
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Για ποια VW μιλάς; Για αυτή που είχε κατασκευάσει και εμφυτεύσει ειδικό λογισμικό που όταν ανίχνευε οτι το όχημα περνάει από έλεγχο ΚΤΕΟ άλλαζε τις ρυθμίσεις στους ντιζελοκινητήρες για να δείχνει οτι είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια; Για αυτή τη VW μιλάς;
ναι αυτην την απατεωνισσα εταιρια.
όταν εισαι απατεωνας κανεις λαμογιες υπερ σου ΟΧΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ.

εδώ μας λες ότι υπαρχει εταιρια που αντι να κανει τα αμαξια της καλυτερα ή να φαινονται καλυτερα τα κανει επίτηδες χειροτερα????!!!

να αυτοδυσφημιστει δηλαδή για να αγορασει ο πελατης από άλλη εταιρια την  επομενη φορα??
δεν στεκει η λογικη σου, βασικα ο παραλογισμος σου.
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
Καλά οκ.Άλλα λέω άλλα καταλαβαίνεις.Δεν το συνεχίζω.Έχεις δίκιο.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
καιρος ηταν να το παραδεχτεις
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
704
Κριτικές
1
Like
366
Πόντοι
26
καιρος ηταν να το παραδεχτεις
Το οτι είσαι βλάκας; Ναι το παραδέχομαι.Όταν δεν μπορείς να βάλεις στο φτωχό το μυαλουδάκι σου οτι η VW πήγε να κάνει λαμογιά για να κονομήσει και δεν της βγήκε και πληρώνει πρόστιμα και όλες οι μεγαλοεταιρίες κάνουν τέτοιες λαμογιές για να τα κονομάνε φτοιάχνοντας αμάξια που είναι προγραμματισμένα να βγάζουν βλάβες σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Το οτι είσαι βλάκας; Ναι το παραδέχομαι.Όταν δεν μπορείς να βάλεις στο φτωχό το μυαλουδάκι σου οτι η VW πήγε να κάνει λαμογιά για να κονομήσει και δεν της βγήκε και πληρώνει πρόστιμα και όλες οι μεγαλοεταιρίες κάνουν τέτοιες λαμογιές για να τα κονομάνε φτοιάχνοντας αμάξια που είναι προγραμματισμένα να βγάζουν βλάβες σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
εσυ δεν κατσαλαβαινεις μπουφο ότι η βολκς εκανε λαμογια για να φαινεται το αμαξι της καλυτερο σε μετρήσεις και τεστ.

λαμογια για να χαλαει το αμαξι σου και να αλλαξει εταιρεια ο πελατης ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ.


γιατι ΧΑΖΟΥΛΗ μια και αρχισες τους χαρακτηρισμούς , ΑΝ  σου χαλασει νωρις το μερσεντές ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom