gaidouri
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 489
- Like
- 1.151
- Πόντοι
- 201
ναι και καπάκι έρχεται και το ταε ή η ειδασυδε ανοίγουν ποπ κορν και παρακολουθούν και μετα σε πάνε μέσα στην χειρότερη για προσβολή δημοσίας αιδούς ή σε κάνουν λίγο σκουπίδι μέχρι να σε περάσουν από "αναγνώριση". ειδικά εκεί στο κοράλι χαχαχαΣτο κοράλι δεν πάνε οι συγκεκριμένες αφού δεν τις συμφέρει οικονομικά .. απλα
Χρησιμοποιούν το σημείο εκείνο για να σε οδηγήσουν απο τον στενό δρόμο δίπλα απο το κοράλι απόμερα στην παραλία που σου λένε να τις πηδήξεις μέσα στο αυτοκίνητο να σου πάρουν τα χρήματα και να γίνουν καπνός ..
δώστε 10€ παραπάνω και πάτε σε καμιά με δωμάτιο