Νέα

Περί εικόνων στο φόρουμ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 35
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.924
Πόντοι
17.085
Ανέβηκε το όριο των συνημμένων αρχείων στα ποστ. Πλέον μπορείτε να βάζετε έως 30 φωτός στο post και μέχρι 2ΜΒ η καθεμία.
Οπότε βάζετε φωτός ως συνημμένα αρχεία στο φόρουμ και μην κάνετε copy image url κλπ., γιατί σβήνονται πολύ γρήγορα. Ειδικά στις συλλογές είναι κρίμα - πολλά παλιά post έχουν broken images.  >:(
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
12.503
Κριτικές
619
Like
100.361
Πόντοι
48.067
το ειδατε loretzo και iliadis ????

περιμενουμε !!!
 

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
Ωραιος. Φτιαξε και το responsive για ταμπλέτες και εισαι κομπλε.
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Ανέβηκε το όριο των συνημμένων αρχείων στα ποστ. Πλέον μπορείτε να βάζετε έως 30 φωτός στο post και μέχρι 1,5 mb η καθεμία.
Οπότε βάζετε φωτός ως συνημμένα αρχεία στο φόρουμ και μην κάνετε copy image url κλπ., γιατί σβήνονται πολύ γρήγορα. Ειδικά στις συλλογές είναι κρίμα - πολλά παλιά post έχουν broken images.  >:(

επιτέλους θα μπορώ να ανεβάζω από κινητό
 

Panos13

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.178
Like
200
Πόντοι
16
Το όριο των συνημμένων ήταν 2 αρχεία ή είχα κάποιο περιορισμό λόγω αριθμού ποστ?
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
Καλησπέρα παίδες. μπορεί κάποιος να ανεβάσει και φώτο που να μας δείχνει πως επισυνάπτουμε φώτο από τον υπολογιστή μας? Γιατί εγώ μέχρι στιγμής δεν το έχω καταφέρει και κάνω μόνο αντιγραφή διεύθυνσής εικόνας από άλλα sites...

Tnx!
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
5.274
Κριτικές
216
Like
29.599
Πόντοι
34.518
Καλησπέρα παίδες. μπορεί κάποιος να ανεβάσει και φώτο που να μας δείχνει πως επισυνάπτουμε φώτο από τον υπολογιστή μας? Γιατί εγώ μέχρι στιγμής δεν το έχω καταφέρει και κάνω μόνο αντιγραφή διεύθυνσής εικόνας από άλλα sites...

Tnx!

Επισύναψη αρχείου κάνεις....Αν και φοβάμαι τί θα ανεβάσεις εσύ.....καμία ξεροχυμένη καπότα πάλι... :S
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
Επισύναψη αρχείου κάνεις....Αν και φοβάμαι τί θα ανεβάσεις εσύ.....καμία ξεροχυμένη καπότα πάλι... :S

Σταμάτα εσύ μωρέ :cheesy: δεν ανεβάζω άσχετα όπου να ναι. φυσικά και στο ανάλογο θρεντ που άνοιξα στην ανάλογη ενότητα θα τα ανεβάζω αυτά :)
Πάντως πολλούς φόβους έχεις εσύ γίγαντα μου :P

Αν δεν έχεις δει, ανεβάζω φώτος και σε άλλα θρεντ, οπότε αν θες να σε κεράσω καμία φραπεδιά να εκτονώσεις το άγχος σου όπως γράφουν και στις αγγελίες για μασάζ :cheesy:

Α και tnx για την πληροφορία... Το βρήκα αλλά δεν το εξήγησες καλά....

Πες ότι βρίσκεται κάτω από το πλαίσιο που γράφουμε, εκεί που γράφει +Πρόσθετε επιλογές...  :hi:
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Πάνε δες αυτά που ανεβάζει και πες μου αν είχα άδικο.... :vomit:
τυπε δεν ζητησε πολλα,να τον χυσουν καμια διακοσαρια πακιδες και να φαει τα φλοκια,μην εισαι υπερβολικος :S :S :S
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
5.274
Κριτικές
216
Like
29.599
Πόντοι
34.518
τυπε δεν ζητησε πολλα,να τον χυσουν καμια διακοσαρια πακιδες και να φαει τα φλοκια,μην εισαι υπερβολικος :S :S :S
Ένα δίκιο το έχεις....Μάλλον ήμουν λίγο απότομος με το δροσερό αγόρι. Ελπίζω να μην επλήγη ανεπανόρθωτα η ψυχική του υπόσταση και να μη σνομπάρει τα ελληνικά προϊόντα....
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
149
Πόντοι
166
τυπε δεν ζητησε πολλα,να τον χυσουν καμια διακοσαρια πακιδες και να φαει τα φλοκια,μην εισαι υπερβολικος :S :S :S

Ρε άντρακλες... ότι μπούρδα του έρθει του καθένα τη λέει :cheesy:
Εγώ γράφω ότι ενδιαφέρομαι για όσους ενδιαφέρονται, και προφανώς από εδώ μέσα, για να έχω βάλει το θέμα εδώ...
Τα περί πακιστανών κτλπ είναι μπούρδες δικές σας...

και επίσης... αυτό είναι ένα θρεντ για την αλλαγή που έγινε στην επισύναψη αρχείων... τι το χαλάτε με βλακείες.
Λες και σας έφαγα τη γκόμενα κάνετε :P  :grin:

αντε  :pipa3: κανα μ@@κι και πείτε μου που να έρθω να μαζέψω μετά τα προφυλακτικά και αφήστε τις υποθέσεις.  :hi:
Σας φιλώ και τους δύο.
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.622
Πόντοι
5.006
Ανέβηκε το όριο των συνημμένων αρχείων στα ποστ. Πλέον μπορείτε να βάζετε έως 30 φωτός στο post και μέχρι 2 mb η καθεμία.
Οπότε βάζετε φωτός ως συνημμένα αρχεία στο φόρουμ και μην κάνετε copy image url κλπ., γιατί σβήνονται πολύ γρήγορα. Ειδικά στις συλλογές είναι κρίμα - πολλά παλιά post έχουν broken images.  >:(
Ελήφθη.
 

Steffan

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
21 Νοε 2016
Μηνύματα
569
Λύσεις
2
Like
286
Πόντοι
26
Το όριο ειναι 2mb/αρχείο
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Καλησπέρα, θελώ να βαλω φωτο προφιλ ενα gif


Επιλεγω: Έχω δική μου φωτογραφία:
Δηλώστε τη διεύθυνση της δικής σας φωτογραφίας με διεύθυνση URL. (π.χ.: )


..βασω το link και στην αποθηκευση δε το παιρνει.. τι παιζει?
 

Steffan

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
21 Νοε 2016
Μηνύματα
569
Λύσεις
2
Like
286
Πόντοι
26
Καλησπέρα, θελώ να βαλω φωτο προφιλ ενα gif


Επιλεγω: Έχω δική μου φωτογραφία:
Δηλώστε τη διεύθυνση της δικής σας φωτογραφίας με διεύθυνση URL. (π.χ.: )


..βασω το link και στην αποθηκευση δε το παιρνει.. τι παιζει?

Πρώτα αποθηκεύσεις το .gif στον υπολογιστή σου, και μετά το ανεβάζεις στο προφίλ σου. Όχι με link.
 

Foot sucker

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2017
Μηνύματα
64
Like
4
Πόντοι
0
Μπορειτε σας παρακαλω να μου πειτε πως μπορω να ανεβασω μια φωτογραφια εδω?
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom