Επισκέπτης
ναι λαντακια!!!καθως ανεβαινεις,στο δεξι σου χερι!!
Αν καταλαβαινω πρεπει να ειναι η κλαιρη απο το στουντιο της βουλιαγμενης 83 στην αθηνα που εχει αναφερθει απο αλλους φιλους σε αλλα threadsπηγα κατα της 12 και στα δυο σπιτια στην Οθωνος Αμαλιας. Στο σπιτι που γραφει "Ελενη" βγηκε μια γυρω στα 40-45 με ξανθα μαλλια μπουκλες που την ελεγαν Κλέρι. μηπως ειναι τρανσεξουαλ; κοστος 30 ευρω.
στο σπιτι λιγο ποιο κατω με την ασπρη πορτα και το πανί απ'εξω βγηκε μια κοπελα με μαυρα μακρια μαλλια αρκετα καλη. κοστος 30 ευρω και εκει.
βλεπω εχουμε αυξησεις, οι τιμες εφτασαν στα 30 ευρω....τις βρισκω υψηλες για τις υπηρεσιες που προσφερουν. εδω στην Φυλης τα περισσοτερα σπιτια περνουν 20 ευρω απο 25 που επερναν.
Αν καταλαβαινω πρεπει να ειναι η κλαιρη απο το στουντιο της βουλιαγμενης 83 στην αθηνα που εχει αναφερθει απο αλλους φιλους σε αλλα threads
οπως βλεπεις το μαγαζι ΄΄αστερια΄΄ ,ειναι στα αριστερα του,διπλα ακριβως!!
Υπήρχε μια αγγελία στην εφημερίδα Πελοπόννησος την Πέμπτη και την Παρασκευή. Πριν την Πέμπτη δεν ξέρω, την Κυριακη δεν υπήρχε. Το τηλέφωνο τελείωνε σε ...765. Πήρα τηλ και βκήκε μια Κορίνα. Μου είπε οτι αν έβαζα 60 ευρώ σε έναν λογαριασμο θα μου έδινε 3 τηλέφωνα με τη σειρά από γκόμενες για να βγούμε (Πρώτα το ένα κ.λ.π.). Της το έφερα απ΄έξω μήπως γίνεται και κάτι άλλο για μία βραδυά και τέτοια αλλά αρνήθηκε. Δεν έχω τέτοιες κοπέλες, μου είπεπαιδιά έμαθα χθες βράδυ από φίλο συνεργάτη μου στην πάτρα ότι κάποιο νέο σπίτι πολυτελείας στην πάτρα που άνοιξε βάζει και διαφημίσεις πλέον σε εφημερίδες μεγάλης τοπικής κυκλοφορίας και αναφέρει ότι κλείνει ραντεβού με κορίτσια πολυτελείας και από...σπίτι (κάπως έτσι μου το είπε)...Αν θέλετε το ψάχνετε απλά σας μεταφέρω την πληροφορία πρέπει να είναι αληθινή ο γνωστός μου δεν λέει λαλακίες εξακριβωμένα...
τη λεγανε ΡΑΜΟΝΑ 100% φπανιόλα το 20χρονο φουτανίδιο από βαλένθια μου έίπε. Μελαχρινό καβλιάρικο λεπτο γυμνασμένο με μικρό αλλα αάπαιχτο βυζάκι(για ιφπανικό δεν κάνει όμως). 30 ευρώ το φούβλιφμα τέτοια μωρά κατηγορίας φυλή στα καλά της τα αξίζουν(βέβαια σα μινάρεσ που΄μαστε εκεί θα τα παίρναμε με 20 εδώ μας πιάνουν και τον κώ λέμε και ευχαριστώ).Το φεξ με τη ΡΑΜΟΝΑ(όχι την πίτσα) είναι λίγο σε προφέσιοναλ φάση (δεν αφήνει νουμόχερα δε γλύφει μπάλεσ δε τρελαίνεται κιόλας από τη χαρά της-αφού της λεω γκουντ ήστ και μου κάνει γοουότ με πίπες?-όμως ΄τετοια μωρά είναι εμπειρία να χύνειφ. φοβερό φτήφιμο φτα τέφερα τοπ που όταν έχυνα μού λεγε ιφπανικά βρωμόλογάκια και μου κανε φι φι φι φι(τρανσλειτ ναι ναι ναι ναι)όποιος ξέρει κατι για ραμόνα αφ μιλήφει γιατί δε μένω πάτρα τώρα αν και βέρος μινάραφ..θα την πιτσίλαγα(ακούσ πιτσιλιστή)με την φτώτη ευκαιρία ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Υπήρχε μια αγγελία στην εφημερίδα Πελοπόννησος την Πέμπτη και την Παρασκευή. Πριν την Πέμπτη δεν ξέρω, την Κυριακη δεν υπήρχε. Το τηλέφωνο τελείωνε σε ...765. Πήρα τηλ και βκήκε μια Κορίνα. Μου είπε οτι αν έβαζα 60 ευρώ σε έναν λογαριασμο θα μου έδινε 3 τηλέφωνα με τη σειρά από γκόμενες για να βγούμε (Πρώτα το ένα κ.λ.π.). Της το έφερα απ΄έξω μήπως γίνεται και κάτι άλλο για μία βραδυά και τέτοια αλλά αρνήθηκε. Δεν έχω τέτοιες κοπέλες, μου είπε
Αν ξέρει κάτι παραπάνω κάποιος ας γράψει η ας μου στείλει pm.