Bad Indian
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 2.950
- Κριτικές
- 2
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Κωλομπαρτζού Ρουμάνα σε μαγαζί της Βόρειας Ελλάδας σε φίλο για να τον πείσει να πάνε στο ξενοδοχείο του: "εγώ διαλέγω τους εραστές μου, έχω πάει μόνο με 3 μέχρι τώρα" !!!

Κωλομπαρτζού Ρουμάνα σε μαγαζί της Βόρειας Ελλάδας σε φίλο για να τον πείσει να πάνε στο ξενοδοχείο του: "εγώ διαλέγω τους εραστές μου, έχω πάει μόνο με 3 μέχρι τώρα" !!!

Κωλομπαρτζού Ρουμάνα σε μαγαζί της Βόρειας Ελλάδας σε φίλο για να τον πείσει να πάνε στο ξενοδοχείο του: "εγώ διαλέγω τους εραστές μου, έχω πάει μόνο με 3 μέχρι τώρα" !!!
Δεν έχεις άδικο για τις καθημερινές και γι'αυτό ας λένε ό,τι θέλουν.Το ίδιο λένε και οι "καθημερινές" γυναίκες, έχω πάει με 3 ένω ο πραγματικός αριθμός είναι 103...
Το κάνουν κυρίως για 2 βασικούς λόγους:
α) Για να μην τις περάσεις για πουτάνες
β) Οι αντρες γουστάρουν να νομίζουν οτι οι γυναίκες που θα γαμήσουν είναι "άβγαλτες"
Φίλε nokia υπόσχομαι να ποστάρω στο ανάλογο thread για τις ρουμάνες κάποια σχετικά πράματα τα οποία επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα σου για αυτή την πραγματικά αδίσταχτη ράτσα. Ωστόσο να σου θυμίσω και το ξέρεις και εσύ καλά πως υπάρχουν και εξαιρετικές κοπέλες (ούτε μια τσιγγάνα φυσικά) τόσο σε ομορφιά όσο και σε χαρακτήρα, που έχουν μάθει να τιμούν τα λεφτά που τους δίνουμε. Εν κατακλείδι όμως πραγματικά έχει δημιουργηθεί μεγάλο πρόβλημα με τις ρουμάνες και αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο με τα νέα μοντέλα του '90+, όπου δυστυχώς έχουν εξελιχθεί προς το χειρότερο.Axxx..Απο οτι βλεπω τι "γουσταρετε" ολοι σας τις Ρουμανες..
Ουστ..Ρουμανο-καριολο-πουτανο-γαμημενες γυφτισες..!!!
Αυτα..
ΥΓ- Καλα, εγω τις ειχα παρει γραμμη απο προπερσι και ειχα κανει και ειδικο thread για δαυτες..Ουστ και παλι ουστ.
Γιατί πραγματικά μάλλον μας άξιζε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..Κατι που ειχα γραψει στις 27/12/2007..
QTE
Τελικα επαθα αυτο που μου αξιζε.
Τα τελευταια 2-3 χρονια, ως επισκεπτης των στριπτηζαδικων την εβγαζα υπομονετικα με τις παμπαλαιες Ρωσσιδες που οταν πρωτοηρθαν στην Ελλαδα εβλεπαν 10,000 δρχ και μου εκαναν Ιαπωνικη υποκλιση.
Αυτες οι Ρωσσιδες που τωρα πλεον εχουν σπιτι, αυτοκινητο, παιδι, μπολικη κυτταριτιδα και τουπε Τζουλιας Αλεξανδρατου ηταν αυτες που ανεχομουνα τα τελευταια χρονια.Τις ανεχομουνα κανοντας υπομονη πως θα'ρθει μια ημερα και οπως οι υπολοιπες χωρες μελη της Ε.Ε., θα δεχθει και η χωρα μου φρεσκα "πουμπουκια" απο τα νεα μελη κρατη οπως Πολωνια κλπ..
Και τοτε ο απο μηχανης Θεος ξαναχτυπησε. Και ειπε ..1) "κοιτα εσυ στην Ελλαδα, αφου εισαι τοσο "large" και τοσα χρονια αδιαμαρτηρητα πληρωνες τους μαγαζατορες που σe γραφανε στα αρχιδια τους (ααα ναι, τωρα τελευταια καποιοι αλλαξαν καναπεδες.. ) )
2) αφου την "βρισκεις" να δινεις 50 ευρω για μια αγχωμενη ψιλοπαρακαλετη δημοσια μαλακια, οταν τις ιδιες γκομενες τις γαμανε για μια ωρα στην χωρα τους με τα ιδια λεφτα και
3) Αφου εσυ ο "εξυπνος" Ελληνας συνεχιζεις να πληρωνεις 15 ευρω εισοδο για να περιμενεις την σειρα σου, για να τις ξανα-πληρωσεις 22 ευρω για την 6λεπτη την πορτοκαλαδα τους, Εεε τοτε δεν εχω αλλη τιμωρια να σου δωσω απο το να σε " Πλημμυρησω με Ρουμανες"..
Ναι, ετσι ειπε, με Ρουμανες..δηλαδη οτι ποιο απαραδεχτο, υπουλο, υποχθονιο, βρωμερο και τρισαθλιο δειγμα γυναικας εχει να επιδειξει η Ευρωπη σημερα..
Αλλα εγω δεν μασαω, ετσι παιδια ?
Θα συνεχισω να πληρωνω και αυτες τα 22 ευρω την 6λεπτη πορτοκαλαδα τους και θα θεοποιω και αυτες στα σκοτεινα πριβε των στριπτηζαδικων..Ετσι παιδια ??? Και θα το κανω αυτο αγογγυστα και υπομονετικα μεχρι και αυτες μερι να παρουν σπιτι, αυτοκινητο κλπ κλπ..
Ποσο εξυπνος πελατης ειμαι τελικα ρε πουστη μου..Μιλαμε δεν παιζομαι..
UNQTE
Αυτα..
μαγαπασ .... να βρισ αλο στοχο ομοσ,εγο ιμε τριχοτοσ πολι για τα γουστα σου και πολι κατραμοτοσΜε μαθαίνετε πολλά και ωραία πράγματα
ΩΩΩχ . ..............
Τί μου συμβαίνει ?
δεν ινε ρουμανεσ ολεσ ιταλιδεσ ινε...κακε ινδιανε...αν δεις σημερινες ειδησεις θα προσεξεις πως η ρουμανια..δεν βρισκει
να την δανεισουν...ουτε σεντς
θα μου πεις πριν ηταν καλυτερα;; οχι βεβαια..αλλα τωρα πεφτει το κλαμα της αρκουδας..
ολες αυτες οι ρουμανες στα στριπ στα κολομπαρα κ.λ.π
ελπιζουν να βρουν εναν ελληνα που ναχει το κατι της του σε ευρωπουλα..μπας και στριψουν
γι αυτο λενε και τις γνωστες παπαριες..δεν παω..δεν ειμαι πουτανα..
μ αρεσουν τα παιδια, η οικογενεια...κ.λ.π
(θα μου πεις και οι ελεεινιδες το ιδιο θελουν) ναι αλλα εγκεφαλικα υπερτερουν γιατι παιζουν εντος εδρας..
μπα εγο θα μινο εδο ιμε στο φισικο μου ενδιετιμαΟσοι μπορειτε φυγετε απο αυτη την καταραμενη σκατοχωρα.
Καμία φίλε μου δεν υπερτερεί. Εγώ τουλάχιστον δεν είμαι ρατσιστή και μου αρέσουν δύο ειδών γυναίκες... οι αλλοδαπές και ... οι ντόπιες.κακε ινδιανε...αν δεις σημερινες ειδησεις θα προσεξεις πως η ρουμανια..δεν βρισκει
να την δανεισουν...ουτε σεντς
θα μου πεις πριν ηταν καλυτερα;; οχι βεβαια..αλλα τωρα πεφτει το κλαμα της αρκουδας..
ολες αυτες οι ρουμανες στα στριπ στα κολομπαρα κ.λ.π
ελπιζουν να βρουν εναν ελληνα που ναχει το κατι της του σε ευρωπουλα..μπας και στριψουν
γι αυτο λενε και τις γνωστες παπαριες..δεν παω..δεν ειμαι πουτανα..
μ αρεσουν τα παιδια, η οικογενεια...κ.λ.π
(θα μου πεις και οι ελεεινιδες το ιδιο θελουν) ναι αλλα εγκεφαλικα υπερτερουν γιατι παιζουν εντος εδρας..
Όχι ρε φίλε δεν είναι λογική και νοοτροπία αυτή. Μαγκιά είναι αυτές τις κα@@ίολες που είχαν μάθει να δίνουν κουλούρι για 10 Έουρα να τις ξαναφέρεις στα ίσα τους. Μπορείς (μπορώ?) να το κάνεις(-ουμε) αυτό?Οσοι μπορειτε φυγετε απο αυτη την καταραμενη σκατοχωρα.
αμα μαθισ στα σαλονια ξεχνασ τα αλονιαΌχι ρε φίλε δεν είναι λογική και νοοτροπία αυτή. Μαγκιά είναι αυτές τις κα@@ίολες που είχαν μάθει να δίνουν κουλούρι για 10 Έουρα να τις ξαναφέρεις στα ίσα τους. Μπορείς (μπορώ?) να το κάνεις(-ουμε) αυτό?
Όσο για το αν ψάχνουν να βρουν κανέναν έλληνα αυτό φιλαράκι ξέχνα το. Ψάχνουν να βρούν κανένα Έλληνα που είμαστε γνωστά θύματα για να τον μαδήσουν και στη συνέχεια να τον αφήσουν σύξυλο να ζητιανεύει στην Ομόνοια προκειμένου αυτή και ο Ρουμάνος κουμπουράτος/κλέφτης/ένοπλος ληστής/απατεώνας με πιστωτικές/"manager"/έμπορος ναρκωτικών - boyfriend να μεταναστεύσουν στην Ιταλία για dolce vita.κακε ινδιανε...αν δεις σημερινες ειδησεις θα προσεξεις πως η ρουμανια..δεν βρισκει
να την δανεισουν...ουτε σεντς
θα μου πεις πριν ηταν καλυτερα;; οχι βεβαια..αλλα τωρα πεφτει το κλαμα της αρκουδας..
ολες αυτες οι ρουμανες στα στριπ στα κολομπαρα κ.λ.π
ελπιζουν να βρουν εναν ελληνα που ναχει το κατι της του σε ευρωπουλα..μπας και στριψουν
γι αυτο λενε και τις γνωστες παπαριες..δεν παω..δεν ειμαι πουτανα..
μ αρεσουν τα παιδια, η οικογενεια...κ.λ.π
(θα μου πεις και οι ελεεινιδες το ιδιο θελουν) ναι αλλα εγκεφαλικα υπερτερουν γιατι παιζουν εντος εδρας..
Κατι που ειχα γραψει στις 27/12/2007..
QTE
.......
.......
.......
UNQTE
Εγώ πλέον τις βρίσκω διασκεδαστικότατες πάντως. Εκτός από σπορ και θέαμα, προσφέρουν και απίστευτο γέλιο. Θεωρώ ότι είναι ιδανικά pets...αρκεί να παραμένουν pets.
Εγώ πλέον τις βρίσκω διασκεδαστικότατες πάντως. Εκτός από σπορ και θέαμα, προσφέρουν και απίστευτο γέλιο. Θεωρώ ότι είναι ιδανικά pets...αρκεί να παραμένουν pets.