Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Εγω απο την αλλη τα στριπ δεν τα κοβω με καμια Πανακολα !!!!!
Τα πραγματα ειναι απλα παλικαρακια και οποιος αντεξει αντεξει : τα στριπ ειναι οπως το πιοτο = το πιοτο δεν πρεπει να σε πινει αλλα να το πινεις εσυ.
Ετσι και τις στριπερ : πρεπει να τις γαμας εσυ και οχι να σε γαμανε αυτες χαχαχαχαχαχα !!!!!
Αλλα για να φτασει κανεις θελει πολυ προπονηση και καλο προπονητη - εγω απο τα 14 μου τριγυρναω στα στριπ με καλους δασκαλους ωστε τωρα να παιζω μπαλα μπαλα .....
Αυτα !!!!!
απαιχτουά ο καπιτάν..Γιές μίνιστερ. Αλλά κατούρα και λίγο.

Εγω απο την αλλη τα στριπ δεν τα κοβω με καμια Πανακολα !!!!!
Τα πραγματα ειναι απλα παλικαρακια και οποιος αντεξει αντεξει : τα στριπ ειναι οπως το πιοτο = το πιοτο δεν πρεπει να σε πινει αλλα να το πινεις εσυ.
Ετσι και τις στριπερ : πρεπει να τις γαμας εσυ και οχι να σε γαμανε αυτες χαχαχαχαχαχα !!!!!
Αλλα για να φτασει κανεις θελει πολυ προπονηση και καλο προπονητη - εγω απο τα 14 μου τριγυρναω στα στριπ με καλους δασκαλους ωστε τωρα να παιζω μπαλα μπαλα .....
Αυτα !!!!!





Αν αληθεύει είναι ό,τι πιο κορυφαίο έχω διαβάσει στο παρόν thread.Το πιο τρυφερό παραμύθι από στρίπερ νομίζω πως το έχω ακούσει εγώ. Ήταν σαν νανούρισμα γιατί όταν το έφερνα στο νου μου, μου ερχόταν να κοιμηθώ και να ονειρευτώ. Ο ρυθμός πήγαινε κάπως έτσι: "ετοίμασε τις βέρες να παντρευτούμε"! :S![]()
![]()


Ελάτε ρε παιδιά τώρα πλάκα μου κάνετε συμβαίνουν τέτοια πράματα?Ναι κα να ξυπνήσεις και να δεις ότι το όνειρο έγινε πραγματικότητα , εκεί να δεις γλέντια

star?εγω στο star περισι απο το κλαμα
παραλιγο να αραβωνιαστω απο αυτα που ελεγε.......... ;)
Ελάτε ρε παιδιά τώρα πλάκα μου κάνετε συμβαίνουν τέτοια πράματα?
![]()
Ναι κα να ξυπνήσεις και να δεις ότι το όνειρο έγινε πραγματικότητα , εκεί να δεις γλέντια

Σοβαρά μιλώντας τώρα καταλαβαίνω ότι συμβαίνει καμιά φορά η αλήθεια με το ψέμα να είναι δυσδιάκριτα. Καποιοι δεν το καταλαβαίνουν, αλλά ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.Ντουουουουλειά είναι μωουροου μου γκιατί είσαι μαλάκα και τζηλεύει ?
"Ε! Τι να κάνω ρε μωράκι μου? Ήσουν απασχολημένη με τον πελάτη σου και για να μην κάθομαι μόνος μου και εγώ είπα στη φίλενάδα σου να πάμε για πριβέ. Δεν σήμαινε τίποτα. Εγώ εσένα θέλω μόνο και το ξέρεις". Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο!!!Ντουουουουλειά είναι μωουροου μου γκιατί είσαι μαλάκα και τζηλεύει ?
