ithinkblue
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2013
- Μηνύματα
- 94
- Like
- 24
- Πόντοι
- 0
ok και τωρα που εφτιαξε ο καιρος απο αυριο μπανια στη παραλια! και οχι μονο μπανια...



ok και τωρα που εφτιαξε ο καιρος απο αυριο μπανια στη παραλια! και οχι μονο μπανια...![]()
![]()
![]()
γεια χαρα
.Περπάτησα όλη την παραλία με το πορνώδες καπέλο μου και παντού το ίδιο χάλι,φυσσαλίδες και τεράστιες λευκές κηλίδες,ούτε ξέρω τι στο διαόλο πετάξαν εκεί μέσα
.Τέλος πάντων στην αρχή της παραλίας των γυμνιστών ήταν 4 ζευγάρια με σκληρά γκιλφ και πορνοπαππούδες που φαίνονταν γνωστοί ίσως και απο σουινγκ κλαμπ.Λίγο πιο κάτω κανα 2 ζευγάρια ακόμα και μια παρέα 4 δροσερών.Κάθισα δίπλα σ'ένα ζευγάρι και προσπάθησα να τους πλησιάσω μιας και ήμουν ήδη αρκετά καυλωμένος με το σκινι γκομενάκι του μεσήλικα τύπου,αλλά δυστυχώς μετά από λίγη ώρα έφυγαν :S :S.Περπάτησα προς τα κάτω όπου πέτυχα ένα βυζοτούμπανο πάλι με μεσήλικα τύπο,αλλά αυτή την φορά υπήρχαν και άλλοι 2 τύποι σε κοντινή απόσταση που είχαν αρχίσει να πιρφορίζουν τα καβλιά τους για πάρτη της.Έφυγα μετά από λίγο μιας και δεν γούσταραν καθόλου παιχνίδι ούτε αυτοί.Αν δεν βελτιωθεί το θέμα με το νερό,δεν βλέπω να πλησιάζω σύντομαΓεια σου! βασικα ειναι πολυ ευκολο,μετα τις σηραγγες τις κακιας σκαλας βγαινεις στη πρωτη εξοδο για πανοραμα-κινετα και περνας απεναντι ακριβως οπως σε βγαζει η εξοδος προς παραλια. Παρκαρεις καπου εκει κοντα στο ξενοδοχειο SUN και συνεχιζεις με τα ποδια για περιπου 5 λεπτα προς τα βραχια μετα το ξενοδοχειο..Στο τελος της παραλιας και μετα τα τελευταια βραχια (θα καταλαβεις οταν τη περπατησεις) γινεται αρκετα συχνα παιχνιδι (οχι μονο μεταξυ γκευ). Επισης παιχνιδι γινεται και αφου πεσει ο ηλιος σε οποιοδηποτε πλατος της παραλιας η και λιγο εξω απο αυτη (εχω δει 3 φορες!). Μαλλον ανεβαζει την αδρεναλινη! have fun!παιδια γεια σας! μπορει καποιος να δωσει ακριβεις πληροφοριες για το πως φτανει κανεις εκει?? δεν εχω καμια σχεση με την περιοχη γι αυτο ζηταω λεπτομεριες! επισης....εχει καβατζες για παιχνιδι και αν γινεται παιχνιδι! ευχαριστω
Αυριο λεω να κατεβω Κινετα για να γνωρισω τουτη την παραλια. Θα έρθ με μοτοσυκλετα απο αττική οδό.
Προτείνεται την παλιά Ε.Ο. αμέσως μόλις βγω απο την αττικη οδό ή προτείνεται την νεα Ε.Ο. ? Βασικά δεν ξέρω εαν πληρωνω διόδια και το πήγαινε και στο ελα.
.γιατρε με το μηχανακι εσκασες
μιμικο εσυ τι μαγιο φοραγες
πως γκένεν αυτόποδαρατος ... αποο εκει που παρκαρεις θελεις 5 λεπτα περπατημα τουλαχιστον για να ξεκινησεις μπαινεις στην φαση ...
