Νέα

Παραλία Κινέτα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ithinkblue
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 953K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (1 μέλη και 7 επισκέπτες)

akis georgiou

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2018
Μηνύματα
365
Like
859
Πόντοι
81
Πόσο διάσημος έχω γίνει ρε τύποι :rockon::rockon:,όλοι πλέον με ξέρετε εγώ δεν ξέρω κανέναν σας :confused:. Ευτυχώς υπάρχουν και οι μύστες εδώ μέσα όπως και στην παραλία αλλά και στα τσονταδικα που γουστάρουν αυτά που γράφω,με υποστηρίζουν για αυτό και συνεχίζω :rockon:. Επίσης για να τα λέτε όλα έχω φάει πόρτα από 4 μαγαζιά συνολικά όπως γράφει και η υπογραφή μου :rockon:,συνεχίστε να πανηγυρίζετε απλά για αυτό μπας και δώσετε λίγο νόημα στην γελοία και μίζερη ύπαρξη σας :jerking::jerking::jerking::headbang::headbang::headbang:.
Εμένα ο σκοπός μου ήταν και παραμένει η ενημέρωση του φόρουμ και το παιχνίδι,ολα τα υπόλοιπα μου είναι αδιάφορα :rockon::rockon:
"Εμένα ο σκοπός μου ήταν και παραμένει η ενημέρωση του φόρουμ"
Αφού είναι έτσι πες μας αναλυτικά , με κάθε λεπτομέρεια και τους διαλόγους, όταν έφαγες κλωτσιές και χαστούκια και σε πέταξαν έξω σηκωτο από το τσονταδικο,για να ενημερωθούμε και να γελάσουμε!!!Πως έγινε και σε έβαλαν και ζήτησες συγγνώμη και από εδώ μέσα???πώς κατάφεραν και σε ξεφτιλισαν ετσι?
 

Spicylover

Μέλος
Εγγρ.
17 Αυγ 2019
Μηνύματα
28
Like
68
Πόντοι
0
Καλημέρα !
Πίνω ένα καφεδάκι και μέσα σε όλα τα ενημερωτικά site που μπαίνω και διαβάζω για την ενημέρωση μου πριν φύγω ένα site που μπαίνω και διαβάζω είναι και αυτό.
Δεν πολύσχολιαζω και περισσότερο είμαι παρατηρητής εδώ.
Δε θέλω να σας στεναχωρήσω και προφανώς δεν είμαστε και το μοναδικό ζευγάρι της συγκεκριμένης παραλίας αλλά δυστυχώς ένας λόγος που κόψαμε την Κινέτα και πολύ περισσότερο την παραλία γυμνιστών είναι αυτα που διαβάζουμε εδώ . Και μιλάμε για πάνω από 20 χρόνια η συνήθειά μας και το προνόμιο μας ήταν αυτό . Να παίρνουμε το φαγητό μας ,τις μπύρες και τα τσιμπρακαλα μας να καθόμαστε με τις ώρες να ξεκουραζόμαστε και να κάνουμε και το παιχνίδι μας .δε μας ενοχλούσε το μάτι αλλιώς θα καθόμασταν σπίτια μας .οι γελοιοτητες κάποιων εδώ που νομίζουν ότι δεν βλέπουμε ή δεν ενημερωνόμαστε για το τι γράφονται στα προσωπικά(δε μιλάω για το forum) μηνύματα σε αυτό το site την ώρα που βρισκόμασταν στην παραλία ήταν κι αιτία να μη ξαναπατήσω το πόδι μου εδώ .πλέον η συγκεκριμένη παραλία δεν μου διαφυλάσσει καμία ασφάλεια . Πλέον πηγαίνουμε άλλου .δε μας ενόχλησαν ούτε οι gay ούτε καν οι αυνανες που είχαν τουλάχιστον ένα σεβασμό στα ζευγάρια. Κάποιοι θα πείτε στα παπαριας . Δεκτό .
Απλά μην αναρωτιέστε γιατί δεν πάνε τα ζευγάρια ή γιατί δεν πάνε τόσα ζευγάρια πια.
Κι εμεις, περυσι μονο μια φορα πηγαμε και δεν ξαναπαταμε .... κριμα που την χαλασαν, απ τη μια το αδερφατο, απ την αλλη οι αυνανες....
 

leandros1980R

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2025
Μηνύματα
53
Like
3.044
Πόντοι
440
Παρακολουθώ το site σχεδόν έναν χρόνο και με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, κυρίως όταν αναφέρεται στην παραλία της Κινέτας ή γενικότερα σε παραλίες γυμνιστών.
Κατά τη γνώμη μου, όταν κάποιος επιλέγει να πάει με τη σύντροφό του σε μια τέτοια παραλία και μάλιστα προχωρά πιο βαθιά, σε σημεία όπου είναι γνωστό ότι συχνάζουν άνθρωποι με διαφορετικές συμπεριφορές, δεν μπορεί να προσποιείται ότι δεν γνωρίζει τι ενδέχεται να συναντήσει. Από την αρχή οφείλει να έχει εξηγήσει στη γυναίκα που τον συνοδεύει ότι υπάρχει πιθανότητα να δει πράγματα που ίσως δεν συναντά σε μια συνηθισμένη παραλία.
Αν κάποιος δεν επιθυμεί να έρθει σε επαφή με τέτοιες καταστάσεις, έχει πάντα την επιλογή να μείνει σε πιο ήσυχα σημεία, στην κεντρική παραλία ή σε κάποιο απομονωμένο μέρος. Δεν είναι λογικό να πηγαίνει κανείς εκεί όπου γνωρίζει τι πιθανόν συμβαίνει και μετά να εκπλήσσεται ή να διαμαρτύρεται.
Αυτή είναι απλώς η προσωπική μου άποψη. Τα υπόλοιπα, κατά τη γνώμη μου, είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.»
 

akis georgiou

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2018
Μηνύματα
365
Like
859
Πόντοι
81
Παρακολουθώ το site σχεδόν έναν χρόνο και με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, κυρίως όταν αναφέρεται στην παραλία της Κινέτας ή γενικότερα σε παραλίες γυμνιστών.
Κατά τη γνώμη μου, όταν κάποιος επιλέγει να πάει με τη σύντροφό του σε μια τέτοια παραλία και μάλιστα προχωρά πιο βαθιά, σε σημεία όπου είναι γνωστό ότι συχνάζουν άνθρωποι με διαφορετικές συμπεριφορές, δεν μπορεί να προσποιείται ότι δεν γνωρίζει τι ενδέχεται να συναντήσει. Από την αρχή οφείλει να έχει εξηγήσει στη γυναίκα που τον συνοδεύει ότι υπάρχει πιθανότητα να δει πράγματα που ίσως δεν συναντά σε μια συνηθισμένη παραλία.
Αν κάποιος δεν επιθυμεί να έρθει σε επαφή με τέτοιες καταστάσεις, έχει πάντα την επιλογή να μείνει σε πιο ήσυχα σημεία, στην κεντρική παραλία ή σε κάποιο απομονωμένο μέρος. Δεν είναι λογικό να πηγαίνει κανείς εκεί όπου γνωρίζει τι πιθανόν συμβαίνει και μετά να εκπλήσσεται ή να διαμαρτύρεται.
Αυτή είναι απλώς η προσωπική μου άποψη. Τα υπόλοιπα, κατά τη γνώμη μου, είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.»
Φιλαρακι, αυτα εγραψα με αλλα λογια σε σχολιο στην προηγουμενη σελιδα:


Όσοι πηγαίνουν σε παραλία γυμνιστων ξέρουν ότι υπάρχουν:
1. Ζευγάρια που θέλουν να δώσουν μάτι μόνο.
2.Ζευγαρια που θέλουν μεγάλο σχήμα με αγνώστους (στην Κινέτα όσοι ξέρουν γίνεται κάθε χρόνο).
3.Ζευγαρια που αλλοτε κάνουν παιχνίδι και άλλοτε όχι, φαντάζομαι ανάλογα τις διαθέσεις της κυρίας .
4.Ζευγαρια που έρχονται μόνο για γυμνισμό(μικρή μειοψηφία) και τους ενοχλεί το υπόλοιπο παιχνίδι.
5.Ζευγαρια που θέλουν φάση μόνο με ζευγαρια.
Όλοι οι παραπάνω ξέρουν τι παίζεται όμως, ότι υπάρχουν αναλογικά πολύ περισσότεροι μπαλαντέρ.Αρα το ξέρουν και έρχονται,ας μην γκρινιάζουν .
Από την άλλη , υπάρχουν απίθανοι που μόλις δουν ζευγάρι, πάνε δίπλα και αρχίζουν να τον παίζουν ανελέητα ,χωρίς να τους έχει δοθεί καθόλου αφορμή.Αυτοι πρέπει να μαζευτούν εννοείται. Όλα πρεπει να γίνονται διακριτικά και στην ώρα τους.
Τωρα για κάποια ελάχιστα ζευγάρια,όπως παραπάνω που χαλιουνται με την όλη φάση της παραλίας γυμνιστών ,μάλλον πρέπει να σταματήσουν να έρχονται (το έκαναν όπως λένε).
Τα πράγματα την Ελλάδα δεν πρόκειται να αλλάξουν, κάνω γυμνισμό 15 χρόνια, δεν έχω δει την παραμικρή αλλαγή Δεν ξέρω στο εξωτερικό, αλήθεια υπάρχουν παραλίες γυμνιστων που δεν συμβαίνει τίποτα παραπάνω????αν έχει πάει κάποιος ,ας μας περιγράψει. Να έχει ιδία αντίληψη όμως , όχι τι άκουσε και τι διάβασε, ούτε κάποιος μυθομανης.
Στην Ελλάδα πάντως ολοι/όλες /όλα τα ζευγάρια κάτι ψάχνουν , με έντονο ή πιο χαλαρό τρόπο.
 
Τελευταία τροποποίηση:

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
"Εμένα ο σκοπός μου ήταν και παραμένει η ενημέρωση του φόρουμ"
Αφού είναι έτσι πες μας αναλυτικά , με κάθε λεπτομέρεια και τους διαλόγους, όταν έφαγες κλωτσιές και χαστούκια και σε πέταξαν έξω σηκωτο από το τσονταδικο,για να ενημερωθούμε και να γελάσουμε!!!Πως έγινε και σε έβαλαν και ζήτησες συγγνώμη και από εδώ μέσα???πώς κατάφεραν και σε ξεφτιλισαν ετσι?
Ρε Άκη παπαράκη γιατί σπαμαρεις το θρεντ :jerking::jerking:
Τα έχω γράψει όλα αναλυτικά στο αντίστοιχο θρεντ,τράβα διάβασε τα να χαρείς λίγο παραπάνω,τρόμπα :jerking::jerking::jerking:
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
183
Like
2.107
Πόντοι
201
Εκεί που πηγενα για την παραλία της Κινέτας, σήμερα συνάντηση
 

Συνημμένα

  • IMG-0bac6293b5c6856f047ac416eac76a16-V.jpg
    IMG-0bac6293b5c6856f047ac416eac76a16-V.jpg
    248,3 KB · Εμφανίσεις: 27

west_39

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2026
Μηνύματα
15
Like
18
Πόντοι
0
Κι εμεις, περυσι μονο μια φορα πηγαμε και δεν ξαναπαταμε .... κριμα που την χαλασαν, απ τη μια το αδερφατο, απ την αλλη οι αυνανες....
Πάντως το αδερφάτο δεν ενοχλεί κανέναν νομιζω
 

mn2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2015
Μηνύματα
1.140
Like
5.472
Πόντοι
456
Παρακολουθώ το site σχεδόν έναν χρόνο και με ενδιαφέρει ιδιαίτερα, κυρίως όταν αναφέρεται στην παραλία της Κινέτας ή γενικότερα σε παραλίες γυμνιστών.
Κατά τη γνώμη μου, όταν κάποιος επιλέγει να πάει με τη σύντροφό του σε μια τέτοια παραλία και μάλιστα προχωρά πιο βαθιά, σε σημεία όπου είναι γνωστό ότι συχνάζουν άνθρωποι με διαφορετικές συμπεριφορές, δεν μπορεί να προσποιείται ότι δεν γνωρίζει τι ενδέχεται να συναντήσει. Από την αρχή οφείλει να έχει εξηγήσει στη γυναίκα που τον συνοδεύει ότι υπάρχει πιθανότητα να δει πράγματα που ίσως δεν συναντά σε μια συνηθισμένη παραλία.
Αν κάποιος δεν επιθυμεί να έρθει σε επαφή με τέτοιες καταστάσεις, έχει πάντα την επιλογή να μείνει σε πιο ήσυχα σημεία, στην κεντρική παραλία ή σε κάποιο απομονωμένο μέρος. Δεν είναι λογικό να πηγαίνει κανείς εκεί όπου γνωρίζει τι πιθανόν συμβαίνει και μετά να εκπλήσσεται ή να διαμαρτύρεται.
Αυτή είναι απλώς η προσωπική μου άποψη. Τα υπόλοιπα, κατά τη γνώμη μου, είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.»

ας μην κρυβόμαστε -όλοι όσοι πάμε σε παραλίες γυμνιστων στην Ελλάδα , δεν αποκλείουμε κάτι ερωτικό. Όμως υπάρχουν διαβαθμίσεις . Εμείς ως ζευγάρι -και τα περισσότερα ζευγάρια νομίζω - είμαστε στο εν δυνάμει, κάτω απο προυποθεσεις και αν τυχει κατι ιδιαιτερο , είτε εκει..ειτε πειρσσοτερο ως γνωριμία για μετά...
τα ζευγαρια που πανε με αυτοσκοπο να κάνουν κατι νομιζω ειναι πολυ λιγα.
 

apostiz30

Σεβαστός
Εγγρ.
29 Νοε 2013
Μηνύματα
748
Κριτικές
17
Like
2.900
Πόντοι
2.026
Ρε σεις διαβαζω ολα αυτα εδω..Λες για βολτα...?
 

zempelikos

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2012
Μηνύματα
106
Like
257
Πόντοι
21
Αρκετά ζευγαρια σημερα. Δεν είδα διάθεση πάντως για παιχνιδι μπορει πιο μετα ίσως.
 

Terrorist_92

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2024
Μηνύματα
291
Κριτικές
1
Like
4.597
Πόντοι
441
Πόσο διάσημος έχω γίνει ρε τύποι :rockon::rockon:,όλοι πλέον με ξέρετε εγώ δεν ξέρω κανέναν σας :confused:. Ευτυχώς υπάρχουν και οι μύστες εδώ μέσα όπως και στην παραλία αλλά και στα τσονταδικα που γουστάρουν αυτά που γράφω,με υποστηρίζουν για αυτό και συνεχίζω :rockon:. Επίσης για να τα λέτε όλα έχω φάει πόρτα από 4 μαγαζιά συνολικά όπως γράφει και η υπογραφή μου :rockon:,συνεχίστε να πανηγυρίζετε απλά για αυτό μπας και δώσετε λίγο νόημα στην γελοία και μίζερη ύπαρξη σας :jerking::jerking::jerking::headbang::headbang::headbang:.
Εμένα ο σκοπός μου ήταν και παραμένει η ενημέρωση του φόρουμ και το παιχνίδι,ολα τα υπόλοιπα μου είναι αδιάφορα :rockon::rockon:
Οχι μόνο πόσο διάσημος αλλά και ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΤΕΝΕΚΕΣ…..
Διάσημη Αλίκη του πολεμικού ναυτικού είσαι,μόνιμος στο πολεμικό ναυτικό είσαι με μπλε καπέλο και μπλε ομπρέλα……
Διωγμένος από παντού!
 

dskoul

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2006
Μηνύματα
502
Like
763
Πόντοι
86
Οχι μόνο πόσο διάσημος αλλά και ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΤΕΝΕΚΕΣ…..
Διάσημη Αλίκη του πολεμικού ναυτικού είσαι,μόνιμος στο πολεμικό ναυτικό είσαι με μπλε καπέλο και μπλε ομπρέλα……
Διωγμένος από παντού!
καλως τα αρχιδια μας τα δυο !

Ελα σπαμαρε λιγο ακομα το νημα ....
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.482
Like
3.998
Πόντοι
456
κωστακη χρειαζονται ενα καλο χεσιμο μεσα στην θαλασσα αυτοι για να γευτουν καμια κουραδα
 

mn2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2015
Μηνύματα
1.140
Like
5.472
Πόντοι
456

Terrorist_92

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2024
Μηνύματα
291
Κριτικές
1
Like
4.597
Πόντοι
441
Τα προφίλ,
Kostakis27
Matakias megas
Dskoul
Είναι το ίδιο γελοίο προσωπο....
Θέλει να κρυφτεί ή ξεφωνημενη, αλλά την προδίδει ο ηλίθιος τρόπος γραφής!
Είναι τώρα στην Κινέτα στο δεύτερο κομμάτι και φοράει πάλι το μπλε καπέλο,γκρι γυαλιά και μπλε ομπρέλα.
 

modelo20

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2009
Μηνύματα
495
Κριτικές
2
Like
1.185
Πόντοι
201
Μπάνιο στην Κινέτα γύρο στο μεσημέρι πολλά ζευγάρια!!!
Και μερικά παρα πολύ δυνατά. Αρκετός κόσμος αλλά παιχνίδι τίποτα!!!!
Γενικά γίνεται τίποτα;
Τί ώρες;
Ευχαριστώ πολύ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom