Νέα

Παραλία Κινέτα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ithinkblue
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 953K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ippokratis22

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Αυγ 2022
Μηνύματα
941
Κριτικές
2
Like
2.156
Πόντοι
486
Σήμερα έκανα ένα έκτακτο ταξίδι Αθήνα και είχα λίγο χρόνο ώστε να βγω από την εθνική οδό και να ρίξω μια ματιά στην εν λόγω παραλία.
Θέλω την βοήθεια από τους γνώστες..
Δεν κατέβηκα ακριβώς στην κατηφόρα προς το ξενοδοχείο αλλά έστριψα αριστερά παράλληλα με την Ολίμπια οδό προς Αθήνα.
Για την επίσκεψη στην παραλία πρέπει να κατέβω στο sun η μπορώ να κατέβω και από κάποιο σημείο της παλιάς εθνικης?
Επίσης σε ποιο σημείο είναι το σχοινί?
Εγώ πήγα μέχρι ενα σημείο που υπάρχει ένα ανάχωμα και απο κάτω ένα γκρεμισμένο σπίτι -κτίριο απο εκεί έβλεπα την παραλία απο ψηλά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Γιατί ψάχνεις το σχοινι;
Για να κρεμαστείς ρε ΝΑΥΑΓΙΟ;
 

leandros1980R

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2025
Μηνύματα
53
Like
3.044
Πόντοι
440
Γιατί ψάχνεις το σχοινι;
Για να κρεμαστείς ρε ΝΑΥΑΓΙΟ;
Ρώτησα για την παραλία γιατί άκουσα ωραίες φάσεις.
Προσφέρθηκαν άτομα να βοηθήσουν και τούς ευχαριστώ για την ευγένεια τούς.
Ρώτησα με ευγένεια χωρίς να προσβάλω το forum.
Εσύ ρε πουστη σου γαμιετε η μανα στο σχοινί και θίχτηκες?
Που θα με πεις ναυάγιο.
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Άντε να σταματήσουν οι βροχές να κατηφορίσουμε παραλία να ρίξουμε τα πρώτα χεσιδια της χρονιάς :confused::confused:
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.368
Κριτικές
155
Like
3.558
Πόντοι
7.625
Άντε να σταματήσουν οι βροχές να κατηφορίσουμε παραλία να ρίξουμε τα πρώτα χεσιδια της χρονιάς :confused::confused:
μπορείς να προμηθευτείς για το σπίτι σου αυτήν είναι οικονομική αντί να τρέχεις σε παραλίες
 

Συνημμένα

  • λεκανη-δαπεδου-καζανακι-χαμ-πιεσεως-λευκη-W8005A-P-LH-6.jpg
    λεκανη-δαπεδου-καζανακι-χαμ-πιεσεως-λευκη-W8005A-P-LH-6.jpg
    77,8 KB · Εμφανίσεις: 18

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
μπορείς να προμηθευτείς για το σπίτι σου αυτήν είναι οικονομική αντί να τρέχεις σε παραλίες
Τύπε έχω καθιερώσει μόλις φτιάχνει ο καιρός να χέζω περισσότερες φορές στην φύση παρά εκεί :confused:
Πέρσι μια περίοδο είχα να χέσω κάνα μηνα σε λεκάνη, κάθε μέρα 2-3 χεσιματα στην Κινέτα,συνήθως μέσα στην θάλασσα :confused:
Νομίζω θεωρούμαι και οικολόγος πλεον :rockon:
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.480
Like
3.992
Πόντοι
456
Τύπε έχω καθιερώσει μόλις φτιάχνει ο καιρός να χέζω περισσότερες φορές στην φύση παρά εκεί :confused:
Πέρσι μια περίοδο είχα να χέσω κάνα μηνα σε λεκάνη, κάθε μέρα 2-3 χεσιματα στην Κινέτα,συνήθως μέσα στην θάλασσα :confused:
Νομίζω θεωρούμαι και οικολόγος πλεον :rockon:
c2be7cdeb15e8fd3a4d548a6f1d11446093c093a.gif
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Έρχεται 3μερο Καθαράς Δευτέρας και η παραλία προσφέρεται για πέταγμα χαρταετού μαζί με ρομαντικό χέσιμο :rockon:,έτσι για να μπει καλά η άνοιξη :confused:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Y13

Tis

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2018
Μηνύματα
84
Like
125
Πόντοι
0
Αυτά τα κάνει ένας κοντός στο όνομα
Μητσος για τους θαμώνες της Κινέτας.
Εχει ένα πράσινο τεντακι και χώνεται σε ζευγάρια και χειμώνα και καλοκαίρι είναι εκεί..
Ένα ασημί αμάξι έχει Hyundai παλιο.
καταλαβα ποιον λες αλλα αυτος εινια διακριτικος δεν αλλαζει θεση συνεχεια λεω για τους αλλους 2 ενας γκριζομαλης με μαλι σβησιμο γυρο στα 50 και ενας με ψαθινο ειναι οι κουραστικοι τυποι ευχομαι να τις φανε καμια φορα
 
  • Like
Αντιδράσεις: WASP4

akis georgiou

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2018
Μηνύματα
365
Like
857
Πόντοι
81
καταλαβα ποιον λες αλλα αυτος εινια διακριτικος δεν αλλαζει θεση συνεχεια λεω για τους αλλους 2 ενας γκριζομαλης με μαλι σβησιμο γυρο στα 50 και ενας με ψαθινο ειναι οι κουραστικοι τυποι ευχομαι να τις φανε καμια φορα
Διακριτικός....σοβαρά????
αλλά σκίζει λάστιχα αυτοκινήτων?είναι εδώ κάποιος που το έχει πάθει ή έχει ακούσει λεπτομέρειες?
 

Terrorist_92

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2024
Μηνύματα
291
Κριτικές
1
Like
4.597
Πόντοι
441
Πέρασμα σήμερα γιατί είχε καλό καιρό.
Ενα ζευγάρι σε μεγάλη ηλικία με το που έφυγα σηκώθηκε και κρύφτηκε για να κάνει παιχνίδι από ότι κατάλαβα.
Μαυρομαλλα κυρία με μεγάλο κύριο ήταν.
Στο δεύτερο κομμάτι της παραλίας 4 δροσερά αγόρια και μια σκηνή μικρή στημένη..
Χαλαρές μέρες του Φλεβάρη….
 
  • Like
Αντιδράσεις: WASP4

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
553
Like
1.405
Πόντοι
206
Εμένα γνωστός ματακιας φίλος και γαμικος σαν εμένα της περιοχής που πήγε κτλ για παιχνίδι δεν ξαναπαει αν δεν είναι η θερμοκρασία στα επίπεδα καλοκαιριού γτ δεν υπήρχε περίπτωση να την βρει και άντε την βρήκε στην αρχή θα γάμουσε το ζευγάρι μετά δεν θα πλυθεις λίγο την έκατσες πας για ανακοπή αν δεν είσαι χειμερινός εγώ που είμαι ντόπιος ξέρω ότι τις καλές μέρες πάει απειροελάχιστος κόσμος αλλά δεν το ψήνω ακόμα και με χειμερινό ηλιο εκ πείρας σας λέω από πρωτομαγιά και μετά ναι να πάω τώρα όχι
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
553
Like
1.405
Πόντοι
206
Ξ
Πέρασμα σήμερα γιατί είχε καλό καιρό.
Ενα ζευγάρι σε μεγάλη ηλικία με το που έφυγα σηκώθηκε και κρύφτηκε για να κάνει παιχνίδι από ότι κατάλαβα.
Μαυρομαλλα κυρία με μεγάλο κύριο ήταν.
Στο δεύτερο κομμάτι της παραλίας 4 δροσερά αγόρια και μια σκηνή μικρή στημένη..
Χαλαρές μέρες του Φλεβάρη….
Ρούλα με τον Πέτρο θα ήταν χειμερινοί κολυμβητές έτη τώρα και δεν δίνουν παιχνίδι παρά μόνο σε δικούς τους γνωστούς και ελάχιστο μάτι ίσως στους υπόλοιπους
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Διακριτικός....σοβαρά????
αλλά σκίζει λάστιχα αυτοκινήτων?είναι εδώ κάποιος που το έχει πάθει ή έχει ακούσει λεπτομέρειες?
Δεν έχει γίνει η δίκη ακόμα τυπε οπότε αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντιου
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
553
Like
1.405
Πόντοι
206
Λες να έχουν βάλει καμιά κάμερα οι αυνανες και να τσεκαρουν συνέχεια για ζευγάρια :think:
Δεν εξηγείται πως σκανε μύτη κάθε φορά που πατάει ζευγάρι στην παραλία :confused:
Κάμερες υπάρχουν ειδικά στο sun οχι αυτό που νομίζεις όμως και πρόσβαση έχουν οι ιδιοκτήτες των καμερών μονο
 

Tis

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2018
Μηνύματα
84
Like
125
Πόντοι
0
καταλαβα ποιον λες αλλα αυτος εινια διακριτικος δεν αλλαζει θεση συνεχεια λεω για τους αλλους 2 ενας γκριζομαλης με μαλι σβησιμο γυρο στα 50 και ενας με ψαθινο ειναι οι κουραστικοι τυποι ευχομαι να τις φανε καμια φορα
Σκίζει εγώ καταλαβα οτι του είχαν σκησει τα λάστιχα.
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.480
Like
3.992
Πόντοι
456
αντε να ερθει ο μαιος να πηγαινουμε να γεμιζουμε με κουραδες κλειμορ την παραλια
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915
Τέλος Οκτώβρη που είχα πάει τελευταία φορά ήταν ένα ζευγάρι χοντροί και οι 2,στην αρχή των γυμνιστών :confused:. Φυσικά κανένα παιχνίδι και η θάλασσα τέρμα παγωμένη,με οδήγησε σε βρωμερό χέσιμο στο κομμάτι των γκέι :2funny:.
Το Πάσχα πρέπει να ξεκινάμε τα πρώτα χεσιματα στην παραλία για φέτος :confused:
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.480
Like
3.992
Πόντοι
456
Τέλος Οκτώβρη που είχα πάει τελευταία φορά ήταν ένα ζευγάρι χοντροί και οι 2,στην αρχή των γυμνιστών :confused:. Φυσικά κανένα παιχνίδι και η θάλασσα τέρμα παγωμένη,με οδήγησε σε βρωμερό χέσιμο στο κομμάτι των γκέι :2funny:.
Το Πάσχα πρέπει να ξεκινάμε τα πρώτα χεσιματα στην παραλία για φέτος :confused:
τα καλυτερα χεσιματα ειναι στο κομματι της παραλιας που πανε οι γκει ,σκεφτομαι αν μου ερθει χεσιμο πριν παω στην παραλια να τα μαζευω σε ενα καθικι και να τα πηγαινω να το τοποθετω στην παραλια σαν σημαδουρα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom