stakaman21
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 636
- Like
- 942
- Πόντοι
- 86
Ένας που βγαίνει στο τικτοκ καθημερινά και κάνει τον ασκητήποιος ειναι παλι αυτος ο απιθανος?
Ένας που βγαίνει στο τικτοκ καθημερινά και κάνει τον ασκητήποιος ειναι παλι αυτος ο απιθανος?
Σήμερα έκανα ένα έκτακτο ταξίδι Αθήνα και είχα λίγο χρόνο ώστε να βγω από την εθνική οδό και να ρίξω μια ματιά στην εν λόγω παραλία.
Θέλω την βοήθεια από τους γνώστες..
Δεν κατέβηκα ακριβώς στην κατηφόρα προς το ξενοδοχείο αλλά έστριψα αριστερά παράλληλα με την Ολίμπια οδό προς Αθήνα.
Για την επίσκεψη στην παραλία πρέπει να κατέβω στο sun η μπορώ να κατέβω και από κάποιο σημείο της παλιάς εθνικης?
Επίσης σε ποιο σημείο είναι το σχοινί?
Εγώ πήγα μέχρι ενα σημείο που υπάρχει ένα ανάχωμα και απο κάτω ένα γκρεμισμένο σπίτι -κτίριο απο εκεί έβλεπα την παραλία απο ψηλά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ρώτησα για την παραλία γιατί άκουσα ωραίες φάσεις.Γιατί ψάχνεις το σχοινι;
Για να κρεμαστείς ρε ΝΑΥΑΓΙΟ;
μπορείς να προμηθευτείς για το σπίτι σου αυτήν είναι οικονομική αντί να τρέχεις σε παραλίεςΆντε να σταματήσουν οι βροχές να κατηφορίσουμε παραλία να ρίξουμε τα πρώτα χεσιδια της χρονιάς![]()
Καλησπερα φιλε
καταλαβα
Τύπε έχω καθιερώσει μόλις φτιάχνει ο καιρός να χέζω περισσότερες φορές στην φύση παρά εκείμπορείς να προμηθευτείς για το σπίτι σου αυτήν είναι οικονομική αντί να τρέχεις σε παραλίες

Τύπε έχω καθιερώσει μόλις φτιάχνει ο καιρός να χέζω περισσότερες φορές στην φύση παρά εκεί
Πέρσι μια περίοδο είχα να χέσω κάνα μηνα σε λεκάνη, κάθε μέρα 2-3 χεσιματα στην Κινέτα,συνήθως μέσα στην θάλασσα
Νομίζω θεωρούμαι και οικολόγος πλεον![]()
,έτσι για να μπει καλά η άνοιξη καταλαβα ποιον λες αλλα αυτος εινια διακριτικος δεν αλλαζει θεση συνεχεια λεω για τους αλλους 2 ενας γκριζομαλης με μαλι σβησιμο γυρο στα 50 και ενας με ψαθινο ειναι οι κουραστικοι τυποι ευχομαι να τις φανε καμια φοραΑυτά τα κάνει ένας κοντός στο όνομα
Μητσος για τους θαμώνες της Κινέτας.
Εχει ένα πράσινο τεντακι και χώνεται σε ζευγάρια και χειμώνα και καλοκαίρι είναι εκεί..
Ένα ασημί αμάξι έχει Hyundai παλιο.
Διακριτικός....σοβαρά????καταλαβα ποιον λες αλλα αυτος εινια διακριτικος δεν αλλαζει θεση συνεχεια λεω για τους αλλους 2 ενας γκριζομαλης με μαλι σβησιμο γυρο στα 50 και ενας με ψαθινο ειναι οι κουραστικοι τυποι ευχομαι να τις φανε καμια φορα
Ρούλα με τον Πέτρο θα ήταν χειμερινοί κολυμβητές έτη τώρα και δεν δίνουν παιχνίδι παρά μόνο σε δικούς τους γνωστούς και ελάχιστο μάτι ίσως στους υπόλοιπουςΠέρασμα σήμερα γιατί είχε καλό καιρό.
Ενα ζευγάρι σε μεγάλη ηλικία με το που έφυγα σηκώθηκε και κρύφτηκε για να κάνει παιχνίδι από ότι κατάλαβα.
Μαυρομαλλα κυρία με μεγάλο κύριο ήταν.
Στο δεύτερο κομμάτι της παραλίας 4 δροσερά αγόρια και μια σκηνή μικρή στημένη..
Χαλαρές μέρες του Φλεβάρη….
Δεν έχει γίνει η δίκη ακόμα τυπε οπότε αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντιουΔιακριτικός....σοβαρά????
αλλά σκίζει λάστιχα αυτοκινήτων?είναι εδώ κάποιος που το έχει πάθει ή έχει ακούσει λεπτομέρειες?
Κάμερες υπάρχουν ειδικά στο sun οχι αυτό που νομίζεις όμως και πρόσβαση έχουν οι ιδιοκτήτες των καμερών μονοΛες να έχουν βάλει καμιά κάμερα οι αυνανες και να τσεκαρουν συνέχεια για ζευγάρια
Δεν εξηγείται πως σκανε μύτη κάθε φορά που πατάει ζευγάρι στην παραλία![]()
Αυτός κάνει αποχή από την οποιαδήποτε πράξη εκσπερμάτωσηςΈνας που βγαίνει στο τικτοκ καθημερινά και κάνει τον ασκητή
Σκίζει εγώ καταλαβα οτι του είχαν σκησει τα λάστιχα.καταλαβα ποιον λες αλλα αυτος εινια διακριτικος δεν αλλαζει θεση συνεχεια λεω για τους αλλους 2 ενας γκριζομαλης με μαλι σβησιμο γυρο στα 50 και ενας με ψαθινο ειναι οι κουραστικοι τυποι ευχομαι να τις φανε καμια φορα
.τα καλυτερα χεσιματα ειναι στο κομματι της παραλιας που πανε οι γκει ,σκεφτομαι αν μου ερθει χεσιμο πριν παω στην παραλια να τα μαζευω σε ενα καθικι και να τα πηγαινω να το τοποθετω στην παραλια σαν σημαδουραΤέλος Οκτώβρη που είχα πάει τελευταία φορά ήταν ένα ζευγάρι χοντροί και οι 2,στην αρχή των γυμνιστών. Φυσικά κανένα παιχνίδι και η θάλασσα τέρμα παγωμένη,με οδήγησε σε βρωμερό χέσιμο στο κομμάτι των γκέι
.
Το Πάσχα πρέπει να ξεκινάμε τα πρώτα χεσιματα στην παραλία για φέτος![]()