Νέα

Παραλία Κινέτα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ithinkblue
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 957K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 8 άτομα (1 μέλη και 7 επισκέπτες)

dskoul

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2006
Μηνύματα
502
Like
763
Πόντοι
86
Σήμερα έκανα ένα έκτακτο ταξίδι Αθήνα και είχα λίγο χρόνο ώστε να βγω από την εθνική οδό και να ρίξω μια ματιά στην εν λόγω παραλία.
Θέλω την βοήθεια από τους γνώστες..
Δεν κατέβηκα ακριβώς στην κατηφόρα προς το ξενοδοχείο αλλά έστριψα αριστερά παράλληλα με την Ολίμπια οδό προς Αθήνα.
Για την επίσκεψη στην παραλία πρέπει να κατέβω στο sun η μπορώ να κατέβω και από κάποιο σημείο της παλιάς εθνικης?
Επίσης σε ποιο σημείο είναι το σχοινί?
Εγώ πήγα μέχρι ενα σημείο που υπάρχει ένα ανάχωμα και απο κάτω ένα γκρεμισμένο σπίτι -κτίριο απο εκεί έβλεπα την παραλία απο ψηλά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΦΙΛΕ !
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.691
Πόντοι
11.915
Σήμερα έκανα ένα έκτακτο ταξίδι Αθήνα και είχα λίγο χρόνο ώστε να βγω από την εθνική οδό και να ρίξω μια ματιά στην εν λόγω παραλία.
Θέλω την βοήθεια από τους γνώστες..
Δεν κατέβηκα ακριβώς στην κατηφόρα προς το ξενοδοχείο αλλά έστριψα αριστερά παράλληλα με την Ολίμπια οδό προς Αθήνα.
Για την επίσκεψη στην παραλία πρέπει να κατέβω στο sun η μπορώ να κατέβω και από κάποιο σημείο της παλιάς εθνικης?
Επίσης σε ποιο σημείο είναι το σχοινί?
Εγώ πήγα μέχρι ενα σημείο που υπάρχει ένα ανάχωμα και απο κάτω ένα γκρεμισμένο σπίτι -κτίριο απο εκεί έβλεπα την παραλία απο ψηλά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τύπε την επόμενη φορά πάρε ένα ζευγάρι κυάλια μαζί σου όπως ο ψάλτης στο 'ελα να αγαπηθουμε νταρλινγκ' και θα την εντοπίσεις :confused::confused:
 

leandros1980R

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2025
Μηνύματα
53
Like
3.050
Πόντοι
440
Ευχαριστώ πολύ όσους ειχαν την καλοσύνη να με βοηθήσουν.
Περπάτησα την παραλία σήμερα στην επιστροφή.
Ομολογώ πως είναι υπέροχη. Δεν περίμενα ότι θα βρω άτομα για μπάνιο,
Δυο ζευγάρια και δυο μοναχικούς.
Ελπίζω να την επισκεφτώ το καλοκαίρι ξανά.
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.691
Πόντοι
11.915
Ευχαριστώ πολύ όσους ειχαν την καλοσύνη να με βοηθήσουν.
Περπάτησα την παραλία σήμερα στην επιστροφή.
Ομολογώ πως είναι υπέροχη. Δεν περίμενα ότι θα βρω άτομα για μπάνιο,
Δυο ζευγάρια και δυο μοναχικούς.
Ελπίζω να την επισκεφτώ το καλοκαίρι ξανά.
Τύπε όλοι αυτοί ήντουσαν γυμνοί :think::think:
 

leandros1980R

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2025
Μηνύματα
53
Like
3.050
Πόντοι
440
Ναι και ομολογώ ότι δεν περίμενα να δω άτομα εκεί για μπάνιο.
Και στο βάθος ήταν ακόμα κάποιος με ρούχα, αλλά δεν προχώρησα πολύ να δω κάτι άλλο.
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.691
Πόντοι
11.915
Ναι και ομολογώ ότι δεν περίμενα να δω άτομα εκεί για μπάνιο.
Και στο βάθος ήταν ακόμα κάποιος με ρούχα, αλλά δεν προχώρησα πολύ να δω κάτι άλλο.
Οι μοναχικοι μήπως τυχόν αυνανίζονταν :think::think:
 

leandros1980R

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2025
Μηνύματα
53
Like
3.050
Πόντοι
440

Jimmis89

Μέλος
Εγγρ.
30 Σεπ 2025
Μηνύματα
33
Like
10
Πόντοι
0
Καλησπέρα σας,παίζει σήμερα να έχει καθόλου κόσμο;Βλέπω καλό καιρό…
 

Jimmis89

Μέλος
Εγγρ.
30 Σεπ 2025
Μηνύματα
33
Like
10
Πόντοι
0
Και όποιος μπορεί να βοηθήσει το σχοινί που είναι;
 

Tis

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2018
Μηνύματα
84
Like
125
Πόντοι
0
Τώρα ειμαι κιννετα πριν ήμουν στο aun παρότι ειχε ζευγάρια ψωφια πραγματα και οι κλασικοί λίγδες εκει πήγα Σαχίνη όπου εχει μονο ενα ζευγαρι και άλλο έναν ποιο πέρα μόνος του και εχει καλη φασουλα παρότι το κρυο ανέβηκε η θερμοκρασία
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.691
Πόντοι
11.915
Τώρα ειμαι κιννετα πριν ήμουν στο aun παρότι ειχε ζευγάρια ψωφια πραγματα και οι κλασικοί λίγδες εκει πήγα Σαχίνη όπου εχει μονο ενα ζευγαρι και άλλο έναν ποιο πέρα μόνος του και εχει καλη φασουλα παρότι το κρυο ανέβηκε η θερμοκρασία
Ωραίος τύπε, οι αυνανες στην θέση τους ή μήπως λες τα γεροντια :think:
 
  • Like
Αντιδράσεις: WASP4

akis georgiou

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2018
Μηνύματα
369
Like
873
Πόντοι
81
Τώρα ειμαι κιννετα πριν ήμουν στο aun παρότι ειχε ζευγάρια ψωφια πραγματα και οι κλασικοί λίγδες εκει πήγα Σαχίνη όπου εχει μονο ενα ζευγαρι και άλλο έναν ποιο πέρα μόνος του και εχει καλη φασουλα παρότι το κρυο ανέβηκε η θερμοκρασία
Σαχίνη? Το σκοινί εννοείς?
Κλασικοί λίγδες που λες, ποιοι είναι, κάνε περιγραφή να γελάσουμε!!!!εν τω μεταξύ άκουσα ότι πέρσι κάποιοι που παρκάραν πάνω από την παραλια και κατέβαιναν από το μονοπάτι με τα σκαλιά , πριν την βίλα ,τους έσκισαν τα λάστιχα των αυτοκινήτων ,ξέρει κάποιος κάτι???
 

Tis

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2018
Μηνύματα
84
Like
125
Πόντοι
0
Ωραίος τύπε, οι αυνανες στην θέση τους ή μήπως λες τα γεροντια :think:
2 συγκεκριμένοι αυνανες απίστευτο ήταν εκει μέχρι και τον χειμώνα ενας βλακας γύρω στα 55 κοντός αδύνατος που κρύβεται σε κάτι θάμνους και ενας αλλος βλακας με καπέλο που όπου βλεπει ζευγάρι. Μπαστακωνεται ευτυχώς δεν ήταν στο σχοινί αλλα στο sun αυτα τα τελειωμένα ερείπια
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.691
Πόντοι
11.915
2 συγκεκριμένοι αυνανες απίστευτο ήταν εκει μέχρι και τον χειμώνα ενας βλακας γύρω στα 55 κοντός αδύνατος που κρύβεται σε κάτι θάμνους και ενας αλλος βλακας με καπέλο που όπου βλεπει ζευγάρι. Μπαστακωνεται ευτυχώς δεν ήταν στο σχοινί αλλα στο sun αυτα τα τελειωμένα ερείπια
Λες να έχουν βάλει καμιά κάμερα οι αυνανες και να τσεκαρουν συνέχεια για ζευγάρια :think:
Δεν εξηγείται πως σκανε μύτη κάθε φορά που πατάει ζευγάρι στην παραλία :confused:
 

Terrorist_92

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2024
Μηνύματα
294
Κριτικές
1
Like
4.667
Πόντοι
441
Σαχίνη? Το σκοινί εννοείς?
Κλασικοί λίγδες που λες, ποιοι είναι, κάνε περιγραφή να γελάσουμε!!!!εν τω μεταξύ άκουσα ότι πέρσι κάποιοι που παρκάραν πάνω από την παραλια και κατέβαιναν από το μονοπάτι με τα σκαλιά , πριν την βίλα ,τους έσκισαν τα λάστιχα των αυτοκινήτων ,ξέρει κάποιος κάτι???
Αυτά τα κάνει ένας κοντός στο όνομα
Μητσος για τους θαμώνες της Κινέτας.
Εχει ένα πράσινο τεντακι και χώνεται σε ζευγάρια και χειμώνα και καλοκαίρι είναι εκεί..
Ένα ασημί αμάξι έχει Hyundai παλιο.
Σαχίνη? Το σκοινί εννοείς?
Κλασικοί λίγδες που λες, ποιοι είναι, κάνε περιγραφή να γελάσουμε!!!!εν τω μεταξύ άκουσα ότι πέρσι κάποιοι που παρκάραν πάνω από την παραλια και κατέβαιναν από το μονοπάτι με τα σκαλιά , πριν την βίλα ,τους έσκισαν τα λάστιχα των αυτοκινήτων ,ξέρει κάποιος κάτι???
 

akis georgiou

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2018
Μηνύματα
369
Like
873
Πόντοι
81
Αυτά τα κάνει ένας κοντός στο όνομα
Μητσος για τους θαμώνες της Κινέτας.
Εχει ένα πράσινο τεντακι και χώνεται σε ζευγάρια και χειμώνα και καλοκαίρι είναι εκεί..
Ένα ασημί αμάξι έχει Hyundai παλιο.
Καλησπερα φιλε
καταλαβα ποιον λες, σου τον στελνω σε προσωπικο μυνημα
που το ξερεις οτι ειναι αυτος?
 

stakaman21

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2012
Μηνύματα
637
Like
942
Πόντοι
86
Και ο Αφυπνιστης εκεί κάνει μπάνιο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom