dskoul
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 502
- Like
- 763
- Πόντοι
- 86
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΦΙΛΕ !Σήμερα έκανα ένα έκτακτο ταξίδι Αθήνα και είχα λίγο χρόνο ώστε να βγω από την εθνική οδό και να ρίξω μια ματιά στην εν λόγω παραλία.
Θέλω την βοήθεια από τους γνώστες..
Δεν κατέβηκα ακριβώς στην κατηφόρα προς το ξενοδοχείο αλλά έστριψα αριστερά παράλληλα με την Ολίμπια οδό προς Αθήνα.
Για την επίσκεψη στην παραλία πρέπει να κατέβω στο sun η μπορώ να κατέβω και από κάποιο σημείο της παλιάς εθνικης?
Επίσης σε ποιο σημείο είναι το σχοινί?
Εγώ πήγα μέχρι ενα σημείο που υπάρχει ένα ανάχωμα και απο κάτω ένα γκρεμισμένο σπίτι -κτίριο απο εκεί έβλεπα την παραλία απο ψηλά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.