BisexualWannabe
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 10 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 1.863
- Like
- 5.919
- Πόντοι
- 1.056
9 στα 10 επιεικώς!Θα μάθεις με τον καιρό κ εσύ ! 8 στα 10 εδώ μέσα είναι παπατζα.
9 στα 10 επιεικώς!Θα μάθεις με τον καιρό κ εσύ ! 8 στα 10 εδώ μέσα είναι παπατζα.
Που είναι το ξενοδοχείο Κινέτα τύπεΘα παει κανεις προς ξενοδοχειο κινετα τεταρτη;
Πάλι Γιάννη πάλιΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΠΑΠΑΤΖΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ…
ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΑΦΑΝΤΟΣ…
Ήμουν εκεί σήμερα από τις 11 έως τώρα και δεν ηρθαν…
Καλά όχι ότι θα έβγαζα φωτογραφία στο χύμα αλλά ήταν και πάνω από τις δυνάμεις μου δεν είχα χέρια για την Καποτά θα σου πω πριβέ ένα tip γτ οι περισσότεροι δεν γαμανε στις παραλίες ο παλαιός όμως είναι αλλιωςΤόση βαβούρα χθές στην Κινέτα και ούτε μια φώτο δεν ανεβάσατε ρεμάλια να έχουμε εικόνα
Ποιο ξενοδοχείο?Θα παει κανεις προς ξενοδοχειο κινετα τεταρτη;
Παιδιά δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι εγώ πάντως σήμερα στο σχοινί μια κοπέλα μελαχρινή με μακρύ μαύρο μαλλί και το σώμα μοιάζει πολύ μου έδωσαν τρελό θέαμα και θαυμάσια εμπειρία αν είστε εσείς ευχαριστώ πολύ αν πάλι δεν είστε εσείς ευχαριστώ πολύ ελπίζω να το ξαναδώ και να συνεχίσουμε να περνάμε καλάΗ δικιά μου αύριο όποιος θέλει ζευγάρι το απόγευμα μου λέει για παιχνίδι
Σ έφαγε η αγαμία χάρη/Χαρούλα,τόσα χρόνια παρακαλάς εδώ μέσα και ακόμα αγαμητη παραμένειςΜια ζωή ΜΑΤΑΚΙΔΕΣ και ΠΑΛΥΔΟΝΗΣΤΕΣ είστε τουλάχιστον το 90% του σαητ!
Χωρια τα ψεύτικα προφίλ....
Ο ΚΟΜΠΛΕΞΗΣΜΩΣ χτυπάει ταβάνι!

. Ούτε οι άστεγοι στο αθηναϊκό δέχονται να σε γαμησουν,σ έχουν όλοι στο φτύσιμο.Μηλησε ο ΑΡΧΗΓΩΣ των προαναφερθεντων!!!Σ έφαγε η αγαμία χάρη/Χαρούλα,τόσα χρόνια παρακαλάς εδώ μέσα και ακόμα αγαμητη παραμένεις. Ούτε οι άστεγοι στο αθηναϊκό δέχονται να σε γαμησουν,σ έχουν όλοι στο φτύσιμο.
Κομπλεξικοι επειδή λέμε την αλήθεια ότι είσαι χρόνια αγαμητη και παρακαλάς εδώ μέσα να σε πηδήξουνΜηλησε ο ΑΡΧΗΓΩΣ των προαναφερθεντων!!!




Έμπαινε Γιάννη Έμπαινε και Καντά όλα λίμπαΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στο καυλωμενο ζευγάρι που είστε τώρα εδώ στην παραλία μετά τον μεγάλο βράχο….
ΕΥΓΕ,είστε μυαλωμένοι,καυλωμενοι και χωρίς taboo..
Κινέτα ή σχοινί τύπεΜπράβο στα σήμερινα ζευγάρια στην Κινέτα σχοινί και τα ευχαριστώ πολύ για την εμπειρία τους ελπίζω πάλι σύντομα να σας ξαναπετυχω
Και εσύ τι ζόρι τραβάς; Δεν σε βάλαμε αστυνομικό του θρεντ καλα σου λέει ο kostakisΜια ζωή ΜΑΤΑΚΙΔΕΣ και ΠΑΛΥΔΟΝΗΣΤΕΣ είστε τουλάχιστον το 90% του σαητ!
Χωρια τα ψεύτικα προφίλ....
Ο ΚΟΜΠΛΕΞΗΣΜΩΣ χτυπάει ταβάνι!