Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μάλλον είναι εκτός χώρας....γιατι viber εκτός από 25.2. Αν δεν δούλευε απλά,μπαίνει κάπου κάπουΓειά στην παρέα η Πάολα εργάζεται ξέρει κανένας τίποτα έχω στείλει viber απάντηση καμία
Οκ φίλοςΜάλλον είναι εκτός χώρας....γιατι viber εκτός από 25.2. Αν δεν δούλευε απλά,μπαίνει κάπου κάπου
Δουλεύει φιλαράκι , πριν μια βδομάδα τη συνάντησα , έχει πει ότι θα φύγει για λίγο εξωτερικό τύπου 4-5 μέρεςΓειά στην παρέα η Πάολα εργάζεται ξέρει κανένας τίποτα έχω στείλει viber απάντηση καμία
Στείλε ποτέ δεν ξέρεις!!!Κανένα νεότερο για Παολα κανείς; Έχω στείλει Viber αλλά είναι εκτός από 25/2… σε sms απαντάει η να το αφήσω;
Κι εγώKalispera agoria eimai athina
Μου είπες 2 η ώρα θα μου είχες στηλει για Επιβεβαίωση αλλά δεν μου έστειλες σε περίμενα μέχρι 4 και μετά πιγα για βόλτα ιταν και κηριακηΑπαντά στο WhatsApp εγώ την είχα κλείσει απο την προηγούμενη ημέρα για την ώρα ξενοδοχείο κτλ όλα οκ. όταν ήρθε όμως η ώρα της επιβεβαίωσης ένα δύοωρο πριν το ραντεβού δεν μου απάντησες καν.
Πάμε παρακάτω
Τι κορμάρα είναι αυτή ρε μωροΚαλημέρα
Κούκλα μου ξέρω και να διαβάζω και να γράφω ούτε θέλω να έρθω σε κόντρα μαζί σου αλλά πάρε αυτό να μην μας ταΐζεις καλαμπόκιΜου είπες 2 η ώρα θα μου είχες στηλει για Επιβεβαίωση αλλά δεν μου έστειλες σε περίμενα μέχρι 4 και μετά πιγα για βόλτα ιταν και κηριακη
Πω ρε πούστηΚαλημέρα

Δεν έμεινα με το πουτσο στο χέρι έχω της καβατσα μου χαχαχαΠω ρε πούστη![]()
αυτο θα πει ξεβρακωμα .Κούκλα μου ξέρω και να διαβάζω και να γράφω ούτε θέλω να έρθω σε κόντρα μαζί σου αλλά πάρε αυτό να μην μας ταΐζεις καλαμπόκι
κουνια που σε κουναγε αν εχεις τετοια εντυπωση για την γλωσσα.Παιδιά απλά η κοπέλα κατάλαβε λάθος .Νόμισε ότι 14:00 θα της στείλει για επιβεβαίωση. Τι ξεβραξωμα και μαλακίες .Αν και εμείς είμασταν σε ξένο κράτος και δεν ξέραμε την γλώσσα , το ίδιο λάθος θα κάναμε .