Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
cim κανει?
Όχι; Κρίμα!Η κοπελα δεν κανει cim !!
Σωστά δεν κάνει. Για αυτό όταν έρθει αυτή η ώρα μπαίνουμε στις βυζάρες της...Η κοπελα δεν κανει cim !!
Τι εκλεψε ο τυπος; Ψωμι, τυρι, ενα σακουλι φακες, λαδι; Αντε αν τα κλεψει καποιος αυτα θα το αποδωσεις οτι ειχε αναγκη και έκλεψε γιατι δεν ειχε να τα πληρωσει. Και συγκρίνεις τα αγαθα αμεσης αναγκης με το να γαμησεις κυριολεκτικα σωμα και ψυχη μιας που προσπαθησε τουλαχιστον να σε ικανοποιησει; Και η μαλακια γιατι υπαρχει τοτε αν δεν εχεις να πας να γαμησεις; Και δεν ειναι καθολου κατακριτεος ο αυνανισμος αν τον προτιμησεις απο το να πας να γελασεις μια εργαζομενη.ρε παιδια κατηγορητεο σαν πραξη αυτο που εκανε ο εν λογω αλλα εδω που τα λεμε ποσοι απο εμας εαν τους δοθει η ευκαιρια να μην πληρωσουν καποιο αγαθο η υπηρεσια θα την παραβλεψουν εστω και αν ειναι ανηθικο αυτο?
Δεν θεωρω τιποτα απλα αδιαφορωΤι εκλεψε ο τυπος; Ψωμι, τυρι, ενα σακουλι φακες, λαδι; Αντε αν τα κλεψει καποιος αυτα θα το αποδωσεις οτι ειχε αναγκη και έκλεψε γιατι δεν ειχε να τα πληρωσει. Και συγκρίνεις τα αγαθα αμεσης αναγκης με το να γαμησεις κυριολεκτικα σωμα και ψυχη μιας που προσπαθησε τουλαχιστον να σε ικανοποιησει; Και η μαλακια γιατι υπαρχει τοτε αν δεν εχεις να πας να γαμησεις; Και δεν ειναι καθολου κατακριτεος ο αυνανισμος αν τον προτιμησεις απο το να πας να γελασεις μια εργαζομενη.
Θεωρησε το σχολιο μου και επιθεση, κανενα προβλημα.
Τού-μπα-νο!

Βυζαρες
Αρκετά πιθανό αυτό που γράφεις.Καμιά μέρα θα φάει το ξύλο της αρκούδας από κάνα νταβά και μετά θα πληρώνει τα διπλά just in case.
μπραβο μωρακι ετσι να ξεκουραστεις να μας ερθεις καβλωμενη πισω!!!Καλησπέρα αγόρια θα λήψω από Κυριακή έως 14..... που θα έρθω καυλωμενη........
Κανεις δεν εχει καταλαβει οτι ειναι ο assfaker με νεο κλωνοτη μεγαλωσε ρε κιολας τη φωτοο κλωνοςσορυ ο τυπος ηθελα να πω.
μην τον μαλωνεις. θα ξαναφυγει και τι θα κανουμε μετα.
Καλησπέρα αγόρια θα λήψω από Κυριακή έως 14..... που θα έρθω καυλωμενη........
καλα χαλαρωσε.....χαχαχαΚαλησπέρα αγόρια θα λήψω από Κυριακή έως 14..... που θα έρθω καυλωμενη........
Ax αγορια μου λείψατε πόλη :-)έχω παζεφει καβλες
Καλως το καυτό μωράκι μαςAx αγορια μου λείψατε πόλη :-)έχω παζεφει καβλες
Θανατος οι βυζαρες σου καυλαAx αγορια μου λείψατε πόλη :-)έχω παζεφει καβλες