Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αφού αδιαφορείς, απορώ γιατί ασχολείσαι.
Παρε Ι5 να γλυτωσεις.Ηρθε και μένα η ώρα μου. Μέρα Δευτέρα, 12 του μηνός, πάω να κάνω το μαλάκα για έναν ολόκληρο χρόνο, χωρίς λόγο, αιτία κι αφορμή. Οποιος έχει να πεί μια γνώμη, να δώσει μια συμβουλή ή να πεί κανά καλό, ας το κάνει, ευπρόσδεκτο είναι...
Υ.Γ. Μπαίνω Πυροβολικό στη Θήβα. Τι παίζει εκεί μέσα; Ξέρει κανείς; Καμιά... καλή μετάθεση για μετά;
ΠΑΝΟS
Ηρθε και μένα η ώρα μου. Μέρα Δευτέρα, 12 του μηνός, πάω να κάνω το μαλάκα για έναν ολόκληρο χρόνο, χωρίς λόγο, αιτία κι αφορμή. Οποιος έχει να πεί μια γνώμη, να δώσει μια συμβουλή ή να πεί κανά καλό, ας το κάνει, ευπρόσδεκτο είναι...
Υ.Γ. Μπαίνω Πυροβολικό στη Θήβα. Τι παίζει εκεί μέσα; Ξέρει κανείς; Καμιά...[size=16pt] καλή μετάθεση για μετά;[/size]
ΠΑΝΟS

Γιατί έτσι γουστάρω.
Δε θα ζητήσω και το λόγο από κανέναν να γράφω σε κάποιο thread.
Ξυδάκι κοπελιά.
Ξυδάκι.
ο ελληναρας ακομα δεν μπηκε το βυσμα ψαχνει![]()

επίσης υποχρεωτική στράτευση στα 18 μπας και ξεφύγουμε από τους κλαψομούνηδες και τους μανιανουνηδες που θα τους κάνουν άντρες...
Μου αρέσει που αυτά που λες τα πιστεύεις κιόλας!!! Δεν ξέρω πότε πήγες στρατό πάντως εδώ και μερικά χρονάκια ο στρατός είναι μία επιχειρησούλα (καλοστημένη μάλιστα) που σκοπό έχει την βελτίωση και απλούστευση της ζωής των αξιωματικών (και υπαξιωματικώνπαιδάκια ... θα πάω στρατό ... θα με χάσει η μαμά μου ... η γκόμενά μου... θα χάσω τις καφετέριες ... τα κλαμπ... δεν θα μπορώ να τον παίζω στην τουαλέτα... θα τον παίζω με άλλα 30 άτομα... θα καθαρίζω τουαλέτες κρεμμύδια @@ια
. μετά πες του να πάρει το όπλο να υπερασπιστεί την πατρίδα... θα πάρει το διαβατήριο και θα την κάνει για έξω
) και όχι την εκπαίδευση του στρατιώτη!!! Εγώ έτσι και γινόταν πόλεμος και δεν είχα πάει στρατιώτης με μισή ώρα εκπαίδευση πάνω στο όπλο θα ήμουν έτοιμος!!!! Για πες μας γιατί η θητεία να είναι δωδεκάμηνη; Να καθαρίζουν αυτοί τα σκατά όταν χέζουν!!! Δεν είμαι υποχρεωμένος να τα καθαρίζω εγώ. Ειδικά οι ΕΠΟΠ είναι και γαμώ τα παιδιά οι περισσότεροι!!!
Δηλαδή αν πας για τρεις μήνες αντί για δώδεκα ποια θα είναι η διαφορά στην εκπαίδευση; Θα μάθεις να χειρίζεσαι καλύτερα τα όπλα;

Απόλυτα Ελληνίδα που πετάγεται χωρίς να τη σπείρουνε