Marino sergio
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Οκτ 2014
- Μηνύματα
- 118
- Like
- 60
- Πόντοι
- 1
Καλησπέρα λεβέντες έχετε κάτι υπόψιν για αυτό το μασατζιδικο ?
Μην ασχοληθείς και πήγαινε παρακάτω . Γνώμη μου πάνταΚαλησπέρα λεβέντες έχετε κάτι υπόψιν για αυτό το μασατζιδικο ?
Νατασα πολύ καλή και ωραίο σώμα.Καλησπέρα λεβέντες έχετε κάτι υπόψιν για αυτό το μασατζιδικο ?
Έχεις δοκιμάσει Νατάσα;Προχωράει με νορμάλ τιμή;Νατασα πολύ καλή και ωραίο σώμα.
Τούμπανο φουλ έξτρα και θα σε ξεπετάξει στο 20λεπτο. Μακρυά απο το Osmose γενικότεραΈχεις δοκιμάσει Νατάσα;Προχωράει με νορμάλ τιμή;
Κόστος;Επειδή λες τούμπανο για αυτό ρωταωΤούμπανο φουλ έξτρα και θα σε ξεπετάξει στο 20λεπτο. Μακρυά απο το Osmose γενικότερα
Δεν είναι τούμπανο αν την δεις από κοντά..... Ντεκαβλέ κουτοπόνηρο με κατευθείαν τιμοκατάλογο είναι..... Πάνε σε escort καλύτερα....Κόστος;Επειδή λες τούμπανο για αυτό ρωταω
Πόσο σου βγήκε το μαλλί τελικα;Καλησπερα στους συναγωνισταιους - συναγωνισταιες
ειπα να κανω μια κασκαντερικη προ μερικων ημερων.
να πεσω σαν κομαντο σαν τον σταθη ψαλτη κανοντας σουζες με το εργαλειο της βιντεοκασετας.
προσπαθωντας να αποκρυπτογραφησω το τι ισχυει και τι δεν ισχυει σχετικα με το οσμοσε καθως ολα ειναι λιγο συγκεχιμενα, για να βοηθησω και ολους εσας.
Καθως μου ειχε καρφωθει εδω και καιρο η Αννα, το λιλι μου πηρε κοντρολ του εγκεφαλου και ειπε προχωρα.
Παραθετω λοιπον την παρακατω εμπειρια/κριτικη οπως το εζησα εγω.
Επικοινωνια με οσμοσε. πολυ καλη , ευγενικη τυπικη με λιγα μυνηματα. θα σου πουν κοστη κλπ σε οτι εχει να κανει με το μασαζ της υποθεσης.
στα "περαιτερω" δηλαδη ΜΙΑ τσαπου/μπουκιτσι κομπλε περιπου υπολογιζεις τα διπλα συνολο του κοστους του μασαζ (κατι λιγοτερο). ενταξει ειναι σημαντικο να γνωριζουμε τα κοστη παιδια για να χουμε και κασερι μαζι μας.
φτανω παγκρατι σε γνωστο ξενοδοχειο, κανω τα μποτε μου , βαζω τα καλλυντικα μου τα απορυπαντικα μου.
Η κοπελα ηρθε λιγο νωριτερα.
ομορφη οπως και στις φωτος και ωραιο σωμα με φοβερη κωλαρα και βυζαρες απο αλλο πλανητη. ωραιο μαυρισμα σφιχτο σωμα θα λεγα.
ευγενικη , χαμογελαστη συζηταμε τη εχουμε κανονισει με το γραφειο σχετικα με το μασας και τα περεταιρω θα σηζητησα και συμφωνησα μαζι της.
πηρα το μποντυ-του-μποντυ μασαζ. ξαπλωσα με αλοιψε με ενα ωραιο λαδι.
επαιξε γερο ξυλο (με την καλη ενοια) μασαζ, ανασκελα μπρουμυτα απολα.
φορεμα σκουφιου και πιτα (καλη δεν εχω να θυμαμαι κατι).
ρωτησα να θελει γλυψογατακι ειπε ειναι εξτρα , ειπα καλα αστο.
φιλια στομα κ τετοια τα ξεχνατε.
οσον αφορα στην τσαπου με ρωτησε τη σταση θελω, μην τα πολυλογω αλλαξαμε 3-4 στασεις ολα οκ, ωραιες κραυγουλες.
καβαλησε απο πανω εκανε κατι ωραια δυνατα κουνηματα, προσπαθησα να σωσω το ματς, αλλα απο παρακινηση της μου πε δωστοο και λεω δεν γαμιεταιι παρτοοο ! καταθεση ωραια στην καβαλα.
απο ολα αυτα που περιγραφω μαγκες περασαν 40 λεπτα! ενταξει καλα και γω τελειωσα γρηγορα σχετικα, αλλα ρε σεις το μασαζ πανω απο 15-20 λεπτα μαξ δεν ηταν.
την ειδα και ετοιμαζοταν (οπως εχουν πει και προηγουμενοι), μου λεει ενταξει ειμαστε?
ε τι να τις πω κατσε μπας και με ξανακαβλωσεις παροτι εισαι φευγατη?
της λεω ναι ολα οκ.
οποτε στο ρεζουμε
VFM δεν το λες με την καμια καθως με το μεσο ωριαιο κοστος με εσκορτακι την βαζεις να σου κανει μασαζακι και παιρνας ποοιο γεματη ωρα, ακαποτα πιπα, περισσοτερη σημμετοχη κλπ.
αν θελει καποιος που εχει βαλει στο ματι καποια απο αυτες ας παρει ενα απλο μασαζ και μια τσαπου. απλως να εχετε κατα νου οτι ειναι λιγο βιαστικο ολο το σκηνικο.
δεν το μετανιωσα περασα καλα αλλα προσωπικα δεν νομιζω οτι θα επαιρνα ξανα λογο βιασυνης (ευγενικης παντως) και σχεδον υπηρεσια στουντιο.
οποτε αν το χαρακτηριζα με 3 λεξεις θα ταν μασαζ σε χοτελ με υπηρεσια στουντιο
Αυτα ελπιζω να βοηθησα
σημειωνω οτι ειναι υποκοιμενικη η εμπειρια μου, οποτε αν καποιος εχει καλλυτερη η χειροτερη απολυτα κατανοητο και αποδεκτο.
150, γιαυτο δεν αξιζε η υπηερια με το κοστοςΠόσο σου βγήκε το μαλλί τελικα;