Νέα

Osmose Massage

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Marino sergio
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Marino sergio

Μέλος
Εγγρ.
1 Οκτ 2014
Μηνύματα
118
Like
60
Πόντοι
1
Καλησπέρα λεβέντες έχετε κάτι υπόψιν για αυτό το μασατζιδικο ?
 

geo02

Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2025
Μηνύματα
110
Like
147
Πόντοι
1
αν και νομιζω εχουν αλλαξει ονομα θεωρω χαμενα λεφταα
 

Attilas7

Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2025
Μηνύματα
88
Like
116
Πόντοι
0
Η βυζαρου η Μαριάννα σταμάτησε? ξέρεις κάνεις που έχει πάει?
 

Nikospk1251

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιαν 2026
Μηνύματα
15
Like
14
Πόντοι
0
Καλησπέρα ομάδα αξίζει να φέρω κοπέλα από αυτό το γραφείο κάνουν κάτι παραπάνω από μασάζ στο μήνυμα μου είπαν γεια περισσότερα Συνεννοήσου με την κοπέλα από κοντά
 

pwe401rg

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
273
Κριτικές
5
Like
1.049
Πόντοι
361
Κόστος;Επειδή λες τούμπανο για αυτό ρωταω
Δεν είναι τούμπανο αν την δεις από κοντά..... Ντεκαβλέ κουτοπόνηρο με κατευθείαν τιμοκατάλογο είναι..... Πάνε σε escort καλύτερα....
 

SmashVale

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Αυγ 2017
Μηνύματα
54
Κριτικές
11
Like
638
Πόντοι
990
Καλησπερα στους συναγωνισταιους - συναγωνισταιες
ειπα να κανω μια κασκαντερικη προ μερικων ημερων.
να πεσω σαν κομαντο σαν τον σταθη ψαλτη κανοντας σουζες με το εργαλειο της βιντεοκασετας.
προσπαθωντας να αποκρυπτογραφησω το τι ισχυει και τι δεν ισχυει σχετικα με το οσμοσε καθως ολα ειναι λιγο συγκεχιμενα, για να βοηθησω και ολους εσας.

Καθως μου ειχε καρφωθει εδω και καιρο η Αννα, το λιλι μου πηρε κοντρολ του εγκεφαλου και ειπε προχωρα.

Παραθετω λοιπον την παρακατω εμπειρια/κριτικη οπως το εζησα εγω.
Επικοινωνια με οσμοσε. πολυ καλη , ευγενικη τυπικη με λιγα μυνηματα. θα σου πουν κοστη κλπ σε οτι εχει να κανει με το μασαζ της υποθεσης.
στα "περαιτερω" δηλαδη ΜΙΑ τσαπου/μπουκιτσι κομπλε περιπου υπολογιζεις τα διπλα συνολο του κοστους του μασαζ (κατι λιγοτερο). ενταξει ειναι σημαντικο να γνωριζουμε τα κοστη παιδια για να χουμε και κασερι μαζι μας.

φτανω παγκρατι σε γνωστο ξενοδοχειο, κανω τα μποτε μου , βαζω τα καλλυντικα μου τα απορυπαντικα μου.
Η κοπελα ηρθε λιγο νωριτερα.
ομορφη οπως και στις φωτος και ωραιο σωμα με φοβερη κωλαρα και βυζαρες απο αλλο πλανητη. ωραιο μαυρισμα σφιχτο σωμα θα λεγα.

ευγενικη , χαμογελαστη συζηταμε τη εχουμε κανονισει με το γραφειο σχετικα με το μασας και τα περεταιρω θα σηζητησα και συμφωνησα μαζι της.
πηρα το μποντυ-του-μποντυ μασαζ. ξαπλωσα με αλοιψε με ενα ωραιο λαδι.
επαιξε γερο ξυλο (με την καλη ενοια) μασαζ, ανασκελα μπρουμυτα απολα.
φορεμα σκουφιου και πιτα (καλη δεν εχω να θυμαμαι κατι).
ρωτησα να θελει γλυψογατακι ειπε ειναι εξτρα , ειπα καλα αστο.
φιλια στομα κ τετοια τα ξεχνατε.
οσον αφορα στην τσαπου με ρωτησε τη σταση θελω, μην τα πολυλογω αλλαξαμε 3-4 στασεις ολα οκ, ωραιες κραυγουλες.
καβαλησε απο πανω εκανε κατι ωραια δυνατα κουνηματα, προσπαθησα να σωσω το ματς, αλλα απο παρακινηση της μου πε δωστοο και λεω δεν γαμιεταιι παρτοοο ! καταθεση ωραια στην καβαλα.
απο ολα αυτα που περιγραφω μαγκες περασαν 40 λεπτα! ενταξει καλα και γω τελειωσα γρηγορα σχετικα, αλλα ρε σεις το μασαζ πανω απο 15-20 λεπτα μαξ δεν ηταν.
την ειδα και ετοιμαζοταν (οπως εχουν πει και προηγουμενοι), μου λεει ενταξει ειμαστε?
ε τι να τις πω κατσε μπας και με ξανακαβλωσεις παροτι εισαι φευγατη?
της λεω ναι ολα οκ.

οποτε στο ρεζουμε
VFM δεν το λες με την καμια καθως με το μεσο ωριαιο κοστος με εσκορτακι την βαζεις να σου κανει μασαζακι και παιρνας ποοιο γεματη ωρα, ακαποτα πιπα, περισσοτερη σημμετοχη κλπ.
αν θελει καποιος που εχει βαλει στο ματι καποια απο αυτες ας παρει ενα απλο μασαζ και μια τσαπου. απλως να εχετε κατα νου οτι ειναι λιγο βιαστικο ολο το σκηνικο.
δεν το μετανιωσα περασα καλα αλλα προσωπικα δεν νομιζω οτι θα επαιρνα ξανα λογο βιασυνης (ευγενικης παντως) και σχεδον υπηρεσια στουντιο.
οποτε αν το χαρακτηριζα με 3 λεξεις θα ταν μασαζ σε χοτελ με υπηρεσια στουντιο

Αυτα ελπιζω να βοηθησα
σημειωνω οτι ειναι υποκοιμενικη η εμπειρια μου, οποτε αν καποιος εχει καλλυτερη η χειροτερη απολυτα κατανοητο και αποδεκτο.
 

nikpal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2013
Μηνύματα
426
Like
1.250
Πόντοι
201
Καλησπερα στους συναγωνισταιους - συναγωνισταιες
ειπα να κανω μια κασκαντερικη προ μερικων ημερων.
να πεσω σαν κομαντο σαν τον σταθη ψαλτη κανοντας σουζες με το εργαλειο της βιντεοκασετας.
προσπαθωντας να αποκρυπτογραφησω το τι ισχυει και τι δεν ισχυει σχετικα με το οσμοσε καθως ολα ειναι λιγο συγκεχιμενα, για να βοηθησω και ολους εσας.

Καθως μου ειχε καρφωθει εδω και καιρο η Αννα, το λιλι μου πηρε κοντρολ του εγκεφαλου και ειπε προχωρα.

Παραθετω λοιπον την παρακατω εμπειρια/κριτικη οπως το εζησα εγω.
Επικοινωνια με οσμοσε. πολυ καλη , ευγενικη τυπικη με λιγα μυνηματα. θα σου πουν κοστη κλπ σε οτι εχει να κανει με το μασαζ της υποθεσης.
στα "περαιτερω" δηλαδη ΜΙΑ τσαπου/μπουκιτσι κομπλε περιπου υπολογιζεις τα διπλα συνολο του κοστους του μασαζ (κατι λιγοτερο). ενταξει ειναι σημαντικο να γνωριζουμε τα κοστη παιδια για να χουμε και κασερι μαζι μας.

φτανω παγκρατι σε γνωστο ξενοδοχειο, κανω τα μποτε μου , βαζω τα καλλυντικα μου τα απορυπαντικα μου.
Η κοπελα ηρθε λιγο νωριτερα.
ομορφη οπως και στις φωτος και ωραιο σωμα με φοβερη κωλαρα και βυζαρες απο αλλο πλανητη. ωραιο μαυρισμα σφιχτο σωμα θα λεγα.

ευγενικη , χαμογελαστη συζηταμε τη εχουμε κανονισει με το γραφειο σχετικα με το μασας και τα περεταιρω θα σηζητησα και συμφωνησα μαζι της.
πηρα το μποντυ-του-μποντυ μασαζ. ξαπλωσα με αλοιψε με ενα ωραιο λαδι.
επαιξε γερο ξυλο (με την καλη ενοια) μασαζ, ανασκελα μπρουμυτα απολα.
φορεμα σκουφιου και πιτα (καλη δεν εχω να θυμαμαι κατι).
ρωτησα να θελει γλυψογατακι ειπε ειναι εξτρα , ειπα καλα αστο.
φιλια στομα κ τετοια τα ξεχνατε.
οσον αφορα στην τσαπου με ρωτησε τη σταση θελω, μην τα πολυλογω αλλαξαμε 3-4 στασεις ολα οκ, ωραιες κραυγουλες.
καβαλησε απο πανω εκανε κατι ωραια δυνατα κουνηματα, προσπαθησα να σωσω το ματς, αλλα απο παρακινηση της μου πε δωστοο και λεω δεν γαμιεταιι παρτοοο ! καταθεση ωραια στην καβαλα.
απο ολα αυτα που περιγραφω μαγκες περασαν 40 λεπτα! ενταξει καλα και γω τελειωσα γρηγορα σχετικα, αλλα ρε σεις το μασαζ πανω απο 15-20 λεπτα μαξ δεν ηταν.
την ειδα και ετοιμαζοταν (οπως εχουν πει και προηγουμενοι), μου λεει ενταξει ειμαστε?
ε τι να τις πω κατσε μπας και με ξανακαβλωσεις παροτι εισαι φευγατη?
της λεω ναι ολα οκ.

οποτε στο ρεζουμε
VFM δεν το λες με την καμια καθως με το μεσο ωριαιο κοστος με εσκορτακι την βαζεις να σου κανει μασαζακι και παιρνας ποοιο γεματη ωρα, ακαποτα πιπα, περισσοτερη σημμετοχη κλπ.
αν θελει καποιος που εχει βαλει στο ματι καποια απο αυτες ας παρει ενα απλο μασαζ και μια τσαπου. απλως να εχετε κατα νου οτι ειναι λιγο βιαστικο ολο το σκηνικο.
δεν το μετανιωσα περασα καλα αλλα προσωπικα δεν νομιζω οτι θα επαιρνα ξανα λογο βιασυνης (ευγενικης παντως) και σχεδον υπηρεσια στουντιο.
οποτε αν το χαρακτηριζα με 3 λεξεις θα ταν μασαζ σε χοτελ με υπηρεσια στουντιο

Αυτα ελπιζω να βοηθησα
σημειωνω οτι ειναι υποκοιμενικη η εμπειρια μου, οποτε αν καποιος εχει καλλυτερη η χειροτερη απολυτα κατανοητο και αποδεκτο.
Πόσο σου βγήκε το μαλλί τελικα;
 

jimak

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2021
Μηνύματα
28
Like
27
Πόντοι
0
καλησπερα εχει δοκιμασει κανεις τισ καινουργιεσ απο το γραφειο?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom