Νέα

Ολυμπιακή Αεροπορία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Spyrman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 134
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.378
Κριτικές
1
Like
7.147
Πόντοι
1.406
δηλαδη ρε τυποι πατε να πουμε 30 λεπτα με το αεροπλανο πτηση και τι θέλετε δηλαδη ;;
Επειδη δινετε 130 ευρω να σας κανουν ολοκληρο τραπεζι με ορεκτικο , πρωτο , δευτερο πιατο , σαλατα , παγωτό γλυκο καφε και ενα ποτό ;;

Στο αεροπλανο βρηκατε να ξελυσσαξετε απο την πεινα ;;
Αυτο ο Ελληνας οταν ειναι να πληρωσει φαγητο μονος του παιρνει ενα μια σαλατα στα 7 ατομα , και μιση μερίδα κοκορετσι .. αλλα αν ειναι να πληρωσει κάτι που εχει πρωινο απαιτει να του δωσουν φαγητο τυπου οτι τρωνε οι παιχτες σουμο στην Ιαπωνία..

Τα βλεπω τα ξεφτιλικια μεχρι και στα ξενοδοχεία με το πρωινο , που παει ο Ελληναρας και παιρνει εκδικηση επειδη πληρωσε ενα δωματιο σου λεει γαμημενε πληρωσα 100 ευρω την νυχτα και τωρα θα φαω 200 ευρω πραγματα πρωινου..

Τι μπουρδελο αυτη η χωρα
Νιπλη και οι ξένοι τρώνε τον άμπακο στο μπουφέ και βάζουν και ταπεράκι για τη παραλια.
 
OP
OP
Spyrman

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
185
Κριτικές
18
Like
1.404
Πόντοι
1.011
δηλαδη ρε τυποι πατε να πουμε 30 λεπτα με το αεροπλανο πτηση και τι θέλετε δηλαδη ;;
Επειδη δινετε 130 ευρω να σας κανουν ολοκληρο τραπεζι με ορεκτικο , πρωτο , δευτερο πιατο , σαλατα , παγωτό γλυκο καφε και ενα ποτό ;;

Στο αεροπλανο βρηκατε να ξελυσσαξετε απο την πεινα ;;
Αυτο ο Ελληνας οταν ειναι να πληρωσει φαγητο μονος του παιρνει ενα μια σαλατα στα 7 ατομα , και μιση μερίδα κοκορετσι .. αλλα αν ειναι να πληρωσει κάτι που εχει πρωινο απαιτει να του δωσουν φαγητο τυπου οτι τρωνε οι παιχτες σουμο στην Ιαπωνία..

Τα βλεπω τα ξεφτιλικια μεχρι και στα ξενοδοχεία με το πρωινο , που παει ο Ελληναρας και παιρνει εκδικηση επειδη πληρωσε ενα δωματιο σου λεει γαμημενε πληρωσα 100 ευρω την νυχτα και τωρα θα φαω 200 ευρω πραγματα πρωινου..

Τι μπουρδελο αυτη η χωρα
Αυτό κατάλαβες; Αυτό λέμε;

Λέμε ότι από τη στιγμή που πληρώνουμε τόσο ακριβά τα εισιτήρια είναι τουλάχιστον υποχρεωμένοι να μας σερβίρουν ένα αξιοπρεπέστατο μικρό γεύμα σε πτήση εξωτερικού και ένα σνακ σε πτήση εσωτερικού. Ούτε χρυσά κουτάλια ζητήσαμε ούτε χαβιάρι ούτε τίποτα πολυτελείας όπως συνήθιζε ο Ωνασης να έχει στην business class της ΟΑ.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
Το να γίνει εθνικός αερομεταφορέας ο Βασιλάκης ήταν κάτι σαν απευθείας ανάθεση. Κολλητός της οικογένειας Μητσοτάκη από τη Κρήτη. Το έχω ξαναγραψει θα το γράψω κ εδώ. Πως είναι δυνατό ένα ολόκληρο κράτος να μη μπορεί να εξυγιανει την Ολυμπιακή και την ίδια στιγμή ένας ιδιώτης να μπορεί να παει ΤΡΕΝΟ την ετζιαν?
:coffee:
Που ζουσες τοσα χρονια ρε τυπε; Και ποτε το δημοσιο ειδικα το Ελληνικο ηταν ικανο για να κανει τον (σοβαρο και επιτυχημενο) επιχειρηματια με τοσα βυσματα και ψωλαδες γυρω μας;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.545
Like
29.468
Πόντοι
5.506
Νιπλη και οι ξένοι τρώνε τον άμπακο στο μπουφέ και βάζουν και ταπεράκι για τη παραλια.
Ναι, οι Σερβοι, οι Σκοπιανοι και κατι ζωα απο κατι ορεινα χωρια στα βαθη της Ρωσσιας που τρωνε ακομα με τα χερια.
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.378
Κριτικές
1
Like
7.147
Πόντοι
1.406
Ενώ οι Γάλλοι και οι Γερμανοί είναι κυριοι :coffee:

Ναι, οι Σερβοι, οι Σκοπιανοι και κατι ζωα απο κατι ορεινα χωρια στα βαθη της Ρωσσιας που τρωνε ακομα με τα χερια.
 

North people

Σεβαστός
Εγγρ.
7 Ιαν 2025
Μηνύματα
3.035
Κριτικές
21
Like
9.580
Πόντοι
2.046
Βρε για σας το κανουν..να μην βαλετε κανα κιλο!

ouch loop GIF by America's Funniest Home Videos
 
OP
OP
Spyrman

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
185
Κριτικές
18
Like
1.404
Πόντοι
1.011
Ελληνικό κράτος επιχειρηματίας,
το μεγαλύτερο ανέκδοτο του πλανήτη...
Υπάρχουν κι σε άλλες χώρες τέτοια …. μπορεί και χειρότερα που δεν τα μαθαίνουμε εμείς
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.103
Like
2.479
Πόντοι
506
δηλαδη ρε τυποι πατε να πουμε 30 λεπτα με το αεροπλανο πτηση και τι θέλετε δηλαδη ;;
Επειδη δινετε 130 ευρω να σας κανουν ολοκληρο τραπεζι με ορεκτικο , πρωτο , δευτερο πιατο , σαλατα , παγωτό γλυκο καφε και ενα ποτό ;;
και καμμιά πίπα από μουνάρα αεροσυνοδό θέλουμε
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Νιπλη και οι ξένοι τρώνε τον άμπακο στο μπουφέ και βάζουν και ταπεράκι για τη παραλια.

τυπε μηπως αυτοι οι "ξενοι" τυγχανει να ειναι τιποτα ομογενείς Ελληνες ή τιποτα μετανάστες ναπουμε ;; :coffee:
Επισης παιζει και σε πιο ξενοδοχείο μιλάμε :coffee: αν ειναι κανενα που εχουν παει με κοινωνικου τουρισμου ή καμια οργανωμενη εκδρομη
απο την Πολωνια που εσκασε με πουλμαν ταξιδι 27 ωρες στην μαγευτική Λουτσα , ναι , κατι τετοιοι ειναι ικανοι να φανε ολο τον μπουφε
και μετά με κατσαβιδια απο ελβετικους σουγιαδες να λυσουν και τον μπουφε κομματι κομματι και να τον παρουν μαζι τους Πολωνία ναπουμε :coffee:

Σε οποιο σοβαρο ξενοδοχείο εχω παει , μεχρι και στην αλλη ακρη του κοσμου , ο μονος μαλακας που εχει φτιαξει πιατο πυργο του Αιφελ με πρωινο
ανακαλυπτω μετα απο λιγο οτι ειναι Ελληνας ή Βαλκάνιος

ρε δεν θυμασαι Ελληνες αξιοματουχοι που πηγαιναν επισκεψη επισημη στην Ρουμανια την δεκατία του 80 και οι Ρουμανοι οτι ηταν αξίας το βιδωναν
σε τραπεζια συρταρια τοιχους κτλ μην τα φάνε οι Ελληνες .. :coffee:

Τι να πουμε τωρα γι αυτον το κατοχικό λαό που του εχει μεινει η στερησει και η γυφτια μεσα στο DNA του :coffee:

Εδω ρε ο Δρακουμελ ο Μητσοτακης δεν θυμασαι που ελεγε οτι ετρωγε απο 4 συσσίτια ναπουμε και δεν ξερω εγω :coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Αυτό κατάλαβες; Αυτό λέμε;

Λέμε ότι από τη στιγμή που πληρώνουμε τόσο ακριβά τα εισιτήρια είναι τουλάχιστον υποχρεωμένοι να μας σερβίρουν ένα αξιοπρεπέστατο μικρό γεύμα σε πτήση εξωτερικού και ένα σνακ σε πτήση εσωτερικού. Ούτε χρυσά κουτάλια ζητήσαμε ούτε χαβιάρι ούτε τίποτα πολυτελείας όπως συνήθιζε ο Ωνασης να έχει στην business class της ΟΑ.

τυπε , επειδη τα έχεις μπερδεψει , η εταιρεια ειναι υποχρεωμενη απο την στιγμη που πληρωνεις το εισιτηριο
να σε παει απο το σημειο Α στο σημειο Β που ειπε .
Ολα τα αλλα εκει μέσα ειναι εξτρα παροχες που θελει η εταιρεία και στα δινει , γι αυτο και οταν εχει αναταραξεις
δεν δινει τιποτα και σου λεει παρε τ αρχιδια μας , αν ηταν υποχρεωμενοι έννοια σου και με τους γυφτους Ελληναραδες
θα τους ειχαν ταραξει στις μηνύσεις για αποζημιώσεις επειδη δεν εφαγαν το φαγητο που ειχαν πληρωσει και θα ζητουσαν τα λεφτα πισω :coffee: .

Το φαγητο , το σερβις , το ιντερνετ ειναι δεν ειναι δωρεάν , οι ενημερωμενες και καινουργιες ταινίες που μπορεις να δεις , τα καινουργια αεροσκαφη κτλ ειναι παροχες που προσφέρουν οι τυποι της εταιρείας και χρησιμεύουν για να προσελκύσουν πελάτες απο άλλες εταιρείες.
Ακριβως γιατι καποιοι τα υπολογιζουν και επιλεγουν βασει αυτων ... Τωρα στο γαμωνησι που παει μονο η Ετζιαν και μπορει και καμιά άλλη ακομα
και να μην σου δωσουν τιποτα στ αρχιδια τους , γιατι σου λεει "μονο εμεις ειμαστε ρε μαλάκα που πάμε , σιγα μην σου δωσουμε και φαγητο , ενα νερο να μην πνιγεις και τρεχουμε και πολυ σου ειναι "
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Δεν σας πιανει κανεις πουθενα εσας τους γυφταραιους

Αν βαλει το εισιτηριο 5-10 ευρω λιγοτερο γιατι θα σου πει δεν εχει φαγητο
θα βγουν ολοι να πουν " ε τους γυφτους της Ετζιαν , βαλε μας 5 ευρω παραπανω και δωσε μας ενα σαντουιτς"
αν αρχισει και πουλαει το φαγητο θα πειτε " ρε κοιτα τα μουνια ναπουμε , πουλανε ενα σαντουιτς 10 ευρω τα καριολια , απο εκει πανε να βγαλουν"
 

forza23

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
3.832
Κριτικές
2
Like
8.454
Πόντοι
2.306
δηλαδη ρε τυποι πατε να πουμε 30 λεπτα με το αεροπλανο πτηση και τι θέλετε δηλαδη ;;
Επειδη δινετε 130 ευρω να σας κανουν ολοκληρο τραπεζι με ορεκτικο , πρωτο , δευτερο πιατο , σαλατα , παγωτό γλυκο καφε και ενα ποτό ;;

Στο αεροπλανο βρηκατε να ξελυσσαξετε απο την πεινα ;;
Αυτο ο Ελληνας οταν ειναι να πληρωσει φαγητο μονος του παιρνει ενα μια σαλατα στα 7 ατομα , και μιση μερίδα κοκορετσι .. αλλα αν ειναι να πληρωσει κάτι που εχει πρωινο απαιτει να του δωσουν φαγητο τυπου οτι τρωνε οι παιχτες σουμο στην Ιαπωνία..

Τα βλεπω τα ξεφτιλικια μεχρι και στα ξενοδοχεία με το πρωινο , που παει ο Ελληναρας και παιρνει εκδικηση επειδη πληρωσε ενα δωματιο σου λεει γαμημενε πληρωσα 100 ευρω την νυχτα και τωρα θα φαω 200 ευρω πραγματα πρωινου..

Τι μπουρδελο αυτη η χωρα
Παίρνουν και μαζί τους για το δεκατιανό
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.068
Κριτικές
4
Like
900
Πόντοι
376
Είπα να ανοίξω το θέμα αυτό για να θυμηθούμε τούτα τα χρόνια. Άραγε νοσταλγούμε ακόμα την Ολυμπιακή Αεροπορία του Αριστοτέλη Ωνάση; Θα θέλαμε να ξαναγυρίσει αυτή η αεροπορική σε ένα υποθετικό σενάριο … ή και πραγματικό; Ή είμαστε καλά τώρα με την Aegean, ακόμα και με την Sky Express;
οι αεροπορικες εως αρχες δεκαετιες του 70 ηταν πολυ διαφορετικες απο οτι σημερα.
δεν υπαρχει περιπτωση να ερθει ξανα εταιρεια που να λειτουργει με τους κανονες της εποχης εκεινης. και αυτo πολυ απλα λογω τιμων.
ενα ΜΕΣΟ εισιτηριο τη δεκαετια του 70 θα αντιστοιχουσε σε 800+ σημερα.
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.068
Κριτικές
4
Like
900
Πόντοι
376
Δεν θα πείραζε κανέναν αν η απευθείας ανάθεση δημιουργούσε μια αεροπορική ισάξια της Ολυμπιακής ή τέλος πάντων που να καλύπτει το επιβατικό κοινό το οποίο είχε συνθέσει σε αλλα πράγματα. Κοιτάξτε πως έχει καταντήσει τώρα η Ολυμπιακή. Έγινε Olympic Air με ελικοφόρα αεροπλάνα και πτήσεις μόνο εσωτερικού! Είναι τουλάχιστον κρίμα!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Νταξει ούτε κι αυτό το φαγοπότι ήταν καλό. Ένα μέτρο έπρεπε να υπήρχε σε όλα
ισαξια της ολυμπιακης ειναι τοσο γενικο οσο να μιλαμε για φαγητο εστιατοριου και μεσα να υπολογιζουμε ενα εστιατοριο με 2 μισελιν και μια καντινα που οι κατσαριδες κανουν βολτα. η ολυμπιακη μετα το 2000 ηταν απλα απαραδεκτη.
θυμαμαι εποχες που πεταγαν σε αεροδρομιο που ειχε ils , ο πιλοτος αρνιοταν να το χρησιμοποιησει και αφου η πτηση ακυρωνοταν η οα σου ελεγε οτι εφταιγε ο καιρος και να βρεις εσυ που θα μεινεις και πως θα πληρωσεις.
η ολυμπιακη του ελληνικου δημοσιου σημερα απλα θα εμπαινε ακομα περισσοτερο μεσα απο τα προστιμα για τις καθυστερησεις πτησεων
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom