Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Βλεπω πολλους που λέτε οτι δεν θέλουν καρτέλα κριτικων οι κοπέλες,ας πω και εγώ για μένα. Εγω θέλω ,να γραφτουν όλες μαζεμενες,και πραγματικά δεν ξέρω γιατι δεν μου ανοίγει,ενω τόσες εχουν
με κριτικές που γράφουν 'την έγλειψα και έχυσε μετά την πήρα στα 4 και ξανα έχυσε'


καλά αυτοί οι δύο το έχουν τερματίσειΜέγας προμοτορας αυτός και άλλος ένας ούτε ποσοστά νά έπαιρνε με αυτά που γράφει...![]()



Μην απαξιώνεις τα μέλη και τις παροιμιώδεις σεξουαλικές τους επιδόσεις.πεθαίνωμε κριτικές που γράφουν 'την έγλειψα και έχυσε μετά την πήρα στα 4 και ξανα έχυσε'
'εχυσε με πολλούς σπασμούς καθώς την κάρφωνα'
ο άλλος έκανε ντούο και γράφει ότι και οι δύο έχυσαν
μιλάμε για βαθιά νυχτωμένους![]()

Μιλάμε για εραστή, όχι ότι να'ναι'Κι ενώ λοιπόν είχε φτιαχτεί για τα καλά, κάποια στιγμή καταλαβαίνω ότι θα τελειώσει και ξαφνικά αρχίζει να σπαρταράει σαν το ψάρι. Πρώτη μου φορά είδα τέτοιον οργασμό. Είχε ξανά τελειώσει μαζί σε στάση cow με σπασμούς, αλλά όχι τόσο έντονα. Έχουν τελειώσει κι άλλες κοπέλες εκεί με σπασμούς, μετά από το στοματικό που τους έχω κάνει αλλά όχι έτσι.'
ΚΛΑΙΩ![]()
πεθαίνωμε κριτικές που γράφουν 'την έγλειψα και έχυσε μετά την πήρα στα 4 και ξανα έχυσε'
'εχυσε με πολλούς σπασμούς καθώς την κάρφωνα'
ο άλλος έκανε ντούο και γράφει ότι και οι δύο έχυσαν
μιλάμε για βαθιά νυχτωμένους![]()

Μα είναι αλήθεια ρε μαν όλα αυτά, για μελη του bourdela μιλάμε.πεθαίνωμε κριτικές που γράφουν 'την έγλειψα και έχυσε μετά την πήρα στα 4 και ξανα έχυσε'
'εχυσε με πολλούς σπασμούς καθώς την κάρφωνα'
ο άλλος έκανε ντούο και γράφει ότι και οι δύο έχυσαν
μιλάμε για βαθιά νυχτωμένους![]()







Ποιο ίδρυμα είναι; Δε ρωτάω για μένα, για ένα φίλο που θελει να το παίξει γαμιας....Τελειώνουν εύκολα τά κορίτσια στο συγκεκριμένο ίδρυμα, τί νομίζεις ότι είναι τίποτα ανοργασμικες.
Άσε τους ανθρώπους να ζήσουν τη φαντασίωσή τουςπεθαίνωμε κριτικές που γράφουν 'την έγλειψα και έχυσε μετά την πήρα στα 4 και ξανα έχυσε'
'εχυσε με πολλούς σπασμούς καθώς την κάρφωνα'
ο άλλος έκανε ντούο και γράφει ότι και οι δύο έχυσαν
μιλάμε για βαθιά νυχτωμένους![]()
Γιατί έχει ίδια IP με πολλά account. Όπως και με το account @bourgeois89 ας πούμε.Εκ μέρους του χρήστη bytheway: έφαγε για άγνωστο λόγο ban!
@antisthenis ο bytheway ζητά τη πλήρη διαγραφή του λογαριασμού του (κριτικές, σχόλια, κλπ) αν δεν του εξηγήσετε τον λόγο.
Αν αυτό το μήνυμα σας ενοχλήσει, μπορείτε να τιμωρήσετε και εμένα και παρακαλώ επίσης να διαγράψετε τον λογ/σμο μου. Σας ευχαριστώ!
Αυτό δεν στέκει πάντα που λες, όταν κάποιος είναιπίσω από vpn όπως ξέρειςΓιατί έχει ίδια IP με πολλά account. Όπως και με το account @bourgeois89 ας πούμε.
Παρακαλώ.
Ότι και αν ήταν ο bytheway, σε όσους κλώνους και αν μεταμορφωνόταν, εγώ ξέρω ότι ήταν εχέμυθος και αξιοπρεπής (δεν προσέβαλε ποτέ κανέναν, πειραχτήρι ναι ήταν)! Και αυτό με την παρακολούθηση των IP με προβληματίζει πολύ σοβαρά γιατί και εγώ κάνω χρήση VPN σχεδόν παντού στο ίντερνετ. Και προτιμώ να αυτοδιαγραφώ για την προστασία της ιδιωτικότητας μου. Οριστικά καληνύχτα σας!Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια , αμοιβαία τα αισθήματα , όσον αφορά τον σεβασμό πιστεύω όλοι εδώ σαν οντότητες τον αξίζουμε , άνευ τις ιδιωτικής μας ταυτότητας.
Εγώ θέλω να πω κάτι , όσων αφορά τον by the way
Δεν ξέρω αν ο by the way ήταν κλώνος .
Αλλά αν ήταν κλώνος σίγουρα το άτομο που το διαχειριζόταν είχε πολλαπλές προσωπικότητες γιατί δεν έμοιαζε με κάποιον άλλον από εδώ μέσα , χωρίς αυτό βεβαίως να σημαίνει κάτι …
2 είχε ένα γλυκό ιδιόρρυθμο λόγο , και μια ανεμελιά που πολλές φορές μας έκανε να χαμογελάσουμε , ή τουλάχιστον να ρουθουνιασουμε γλυκά .
F
Αν μας ακούς και δεν είσαι κλώνος σε περιμένουμε στο σάιτ !
Στα περισσοτερα forum εάν είχες την ίδια ip ακόμα και αν είχες vpn λογικό είναι να φας ban , όχι μόνο εδώ .
Και δεν νομίζω ότι χρειάζεται κιόλας vpn για το bou εκτός και αν γράφεις από βόρεια Κορέα